logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Wnuk w RTB House

  PR 07.04.2016, przeczytano 682 razy

Tomasz Wnuk, dotychczasowy Managing Director CEE w Integer.pl, rozpoczyna współpracę z RTB House – firmą technologiczną specjalizującą się działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych. Objął nowo utworzone stanowisko Commercial Head of Global Deals.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-wnuk-w-rtb-house,28084,artykul.html

Tomasz Wnuk zajmie się w RTB House pozyskiwaniem nowych reklamodawców o zasięgu międzynarodowym, a także planowaniem i realizacją strategii długofalowej współpracy z globalnymi klientami spółki.

Jak podkreśla Daniel Surmacz, Chief Operating Officer RTB House, skupienie w jednym ręku całej odpowiedzialności za międzynarodową współpracę z reklamodawcami pozwoli na optymalizację globalnych procesów sprzedażowych. – Wchodzimy na kolejne rynki i coraz częściej realizujemy dla naszych klientów kampanie retargetingowe w kilku krajach jednocześnie. Jestem przekonany, że Tomek, dzięki doświadczeniu w rozwoju międzynarodowych projektów, świetnie sprawdzi się w roli partnera do rozmów z największymi reklamodawcami sektora e-commerce na świecie – podkreśla Surmacz.

Wnuk przez ostatnie 4,5 roku był związany z Grupą Integer.pl (2011-2015), gdzie pełnił różne role, w ramach których zarządzał zespołami sprzedażowymi. W ostatnim czasie odpowiadał m.in. za międzynarodową ekspansję Paczkomatów na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej doświadczanie zdobywał w Orange (2007-2011), gdzie kierował wydziałem analiz. Jest absolwentem ekonomii Szkoły Głównej Handlowej.

RTB House to jedna z najszybciej rozwijających się polskich spółek technologicznych, która w ciągu ostatnich 3 lat uruchomiła działania biznesowe w kilkudziesięciu krajach Europy, a niedawno rozpoczęła aktywności również w regionie Azji i Pacyfiku (Indonezja, Malezja, Singapur i Tajlandia) oraz Ameryki Łacińskiej (Brazylia, Argentyna, Meksyk i Chile).

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764