logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Zimoch odchodzi z Polskiego Radia

   06.06.2016, przeczytano 626 razy

Tomasz Zimoch poinformował na swoim facebookowym profilu o ostatecznym rozstaniu z Polskim Radiem. Dziennikarz napisał, że znika z radiowej anteny "z winy pracodawcy".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomasz-zimoch-odchodzi-z-polskiego-radia,28821,artykul.html

Słynny komentator sportowy i prawnik z wykształcenia został zawieszony przez zarząd Polskiego Radia po wywiadzie, w którym bierze stronę Trybunału Konstytucyjnego i Andrzeja Rzeplińskiego. W rozmowie z Magdaleną Rigamonti Zimoch odniósł się do sporu wokół TK przewidując, że "za kilkanaście lat Andrzej Rzepliński będzie bohaterem narodowym". Zimoch skrytykował ataki władz na sędziów, prawników i instytucje państwowe, a także sytuację w mediach publicznych i wywieranie politycznej presji na dziennikarzy.

We wpisie Zimocha, który za swoje wypowiedzi stawał niedawno przed komisją etyki Polskiego Radia czytamy: "36, a właściwie 38. Lat pracy. To było coś przepięknego. Ale dzisiaj rozwiązałem umowę z Polskim Radiem. Z winy pracodawcy". W komentarzach internautów pod wpisem czytamy m.in. (pisownia oryginalna):

są takie chwile, kiedy należy coś zrobić i ponieść konsekwencję, ale zachować jasny umysł i poczucie własnego honoru. Gratuluję odwagi, a na komentarze czekam jak na deszcz, chociaż sport nie interesuje mnie nadmiernie

Panie Tomaszu, wyrazy uznania i szacunku. Pracę można zmienić, a honor i kręgosłup moralny jest tylko jeden. Jestem pewien, że jeszcze kiedyś wróci Pan do Polskiego Radia!

Panie Tomaszu. Szacunek za wytrwanie w swoich poglądach. Polskie Radio nie wie, kogo traci, ale to już ich problem.Czekam na Pana relacje,gdziekolwiek one będą

Fot. Fryta. Zdjęcie na licencji CC BY-SA 2.0

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764