logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomek „Owca” Zieliński i Kuba Przeszłowski w DDB Warszawa

  PR 10.05.2022, przeczytano 894 razy
ilustracja

Tomek „Owca” Zieliński i Kuba Przeszłowski od maja dołączyli do zespołu DDB Warszawa, każdy na stanowisko Deputy Creative Director. Duet wzmocni team kreacji pracując m.in. dla McDonald’s.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tomek-_owca_-zielinski-i-kuba-przeszlowski-w-ddb-warszawa,395774,artykul.html

Zieliński jest dobrze znany i ceniony w branży. Przez ponad 20 lat działalności współpracował m.in. z Havas Worldwide Warsaw, Young & Rubicam Poland, Publicis Poland, Leo Burnet gdzie przygotowywał kampanie dla największych marek i firm. Laureat polskich i zagranicznych konkursów branżowych. Jego prace nagrodzono m.in. Cannes Lions, Effie, KTR, Epica.

Przeszłowski z branżą reklamową związany jest od 2004 roku. Pracował z największymi firmami zdobywając liczne nagrody m.in. 180heartbeats, McCann Worldwide i Ogilvy. Duet z Owcą tworzy od ponad sześciu lat.

Źródło: DDB Warszawa Sp. z o.o.

www.ddb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764