logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TOP 5 social media news ostatniego tygodnia

  PR 22.08.2016, przeczytano 464 razy

Ostatni tydzień w social media zaskoczył kilkoma nowościami. A to wszystko za sprawą Facebooka i Twittera!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/top-5-social-media-news-ostatniego-tygodnia,29664,artykul.html

Facebook nie traci wiary w to, że przyszłość mediów społecznościowych jest związana z wideo. Z tego powodu wprowadza udogodnienia, które mają angażować, informować i bawić. Instagram nie pozostaje w tyle. Również uruchomił kilka nowych funkcji, w tym możliwość powiększania filmu. Wcześniej taka opcja była dostępna na Snapchacie.

Facebook i Instagram nie są jedynymi serwisami, które czerpią inspiracje ze Snapchata. Robi to też Twitter. Wdrożył promowane naklejki, które pozwalają marce tworzyć własne treści, a następnie mogą być wykorzystywane i udostępniane przez użytkowników.

Nowe aktualizacje na Instagramie

Nawet miesiąc nie minął od momentu, kiedy Instagram wprowadził możliwość opowiadania historii (Instagram Stories), a już zapoznał odbiorców z kolejnymi udoskonaleniami. Podczas nagrywania filmików użytkownicy serwisu mogą regulować rozmiar obrazu. Wystarczy, że przesuną palcem w górę lub w dół, aby powiększyć lub zmniejszyć. Druga aktualizacja pozwala przełączać się między kamerami z przodu i z tyłu. Nowe funkcje są dostępne zarówno na IOS, jak i Android.

Facebook rozwija nowe funkcje wideo metryk

Nowe metryki wideo nie tylko pozwalają wydawcom lepiej zrozumieć, kim rzeczywiście są osoby oglądający ich filmy, ale także jacy ludzie wchodzą z nimi w interakcje na żywo. Z danych demograficznych wydawcy mogą dowiedzieć się więcej na temat tych, którzy angażują się w publikowane przez nich treści. To pozwoli im dostosować swoje strategie. Badanie demografii dostarczy informacji na temat obrazów oglądanych pod względem wieku, płci, a także położenia geograficznego.

Angażujące konwersacje z Twitter Instant Unlock Cards

Powodzenie każdej kampanii social media zależy od „szumu” generowanego w Internecie. Pomoc w tym jest najważniejszym celem nowej funkcji Twittera. Błyskawiczne karty Unlock motywują użytkowników do tweetowania, oferując dostęp do ekskluzywnych materiałów w zamian za markowej jakości tweet.

Reklamodawcy mogą tworzyć własne naklejki na Twitterze

Zaledwie kilka miesięcy temu Twitter wprowadził możliwość publikacji naklejek. Dzięki temu w niedalekiej przyszłości może sporo zarobić. Od teraz reklamodawcy w serwisie płacą za tworzenie własnych grafik, które użytkownicy mogą następnie umieścić na swoich fotografiach.

Nowy algorytm Facebooka może przewidzieć, jakie historie polubisz

Nowy algorytm będzie korelował trzy aktywności – treści, które lubi czy komentuje użytkownik, czas poświęcony na czytanie artykułu, a także swoje „relacje z osobą lub wydawcą”. Cóż, Facebook dodaje, że nowy algorytm nie powinien przynieść żadnych istotnych zmian w dystrybucji treści ze stron.  
Facebook tłumaczy, że coraz częściej zwracają się do niego ludzie chcący dowiedzieć się, co dzieje się w życiu osób, które znają. Pragną poznać nowe miejsce pracy znajomych, hobby czy dowiedzieć się o najważniejszym wydarzeniu w ich życiu.

Źródło: abanana

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764