logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

TOP 5 social media news z ostatniego tygodnia

  PR 18.05.2016, przeczytano 676 razy

Temat związany z Facebook Messenger jest niewątpliwie jednym z hitów tej wiosny. Wiele marek zakłada własne chatboty, a przykład Burger Kinga pokazuje, jak niesamowita może być ta funkcja. Najpopularniejszy portal społecznościowy wznowił również testy dotyczące znikających wiadomości. Okazuje się, że ta opcja może zostać szybko wdrożona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/top-5-social-media-news-z-ostatniego-tygodnia,28593,artykul.html

Miniony tydzień zaskakuje newsami z obszaru social media. Jak podaje portal wersm.com YouTube jest w trakcie przygotowań aplikacji służącej do komunikowania się. To duże zaskoczenie, bo użytkownicy platformy przyzwyczaili się do udostępniania ciekawych filmów swoim znajomym czy kopiowania linków. Ale może jest to dobry moment, by te przyzwyczajenia zmienić?

W ostatnim czasie pojawił się również news, że nowe reklamy Facebooka na Instagramie dynamicznie się rozwijają. Niektórzy użytkownicy obawiają się, że Instagram zamienia się powoli w komercyjną platformę. Sheryl Sandberg, szef operacyjny Facebooka, zapewnia jednak, że każdy format reklamy, który pojawi się w serwisie, nie będzie przeszkadzał odbiorcy w użytkowaniu serwisu. Cóż, zobaczymy.

Jesteście gotowy na potężną dawkę social media newsów? Zaczynamy!

#1 Facebook niedługo wprowadzi funkcję znikających wiadomości

W najbliższym czasie wiadomości użytkowników będą mogły znikać po określonym czasie. O umożliwienie tej funkcji walczyło wielu biznesowych gigantów. Tłumaczyli, że chcą chronić prawa swoich użytkowników do prywatności i bezpieczeństwa. Jest to jeden z powodów, dla których Facebook wprowadza tą możliwość.

#2 YouTube testuje aplikację umożliwiającą użytkownikom komunikację

Usługa ma umożliwiać przesyłanie wiadomości, rozmowy ze znajomymi oraz dzielenie się materiałami video. – YouTube pozazdrościł Facebook’owi popularności aplikacji Messenger, dlatego teraz próbuje dotrzymać mu kroku. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl pod koniec 2015 roku liczba użytkowników YouTube przekroczyła procent osób korzystających z Facebook’a i wynosiła 92% - mówi Łukasz Wołek, prezes agencji komunikacji marketingowej Abanana. – Jest więc duża szansa, że użytkownicy mediów społecznościowych szybko przekonają się do nowej aplikacji proponowanej przez YouTube – dodaje.

#3 Burger King tworzy chatbot na Messengerze do przyjmowania zamówień

W ciągu kilku ostatnich miesięcy mogliśmy obserwować imponujące kampanie tworzone przez Burger King. Nic więc dziwnego, że marka wyrwała się tak szybko przed szereg innych firm i uruchomiła na Massengerze nową funkcję do przyjmowania zamówień.

Nowe demo video, które pojawiło się na Digital Buzz Blog pokazuje, że sieć eksperymentuje z nową kampanią wykorzystującą chatboty. Film obrazuje, jak to będzie działać: Chatbot wita użytkownika, następnie prosi o podanie celu wizyty:

#4 Facebook rozszerza swoje reklamy na Instagramie

Na początku tego roku Facebook dynamicznie zaczął działać z reklamami na Instagramie. Jest to nowy sposób dla reklamodawców na lepszą promocję produktów oraz dotarcie do właściwych odbiorców w odpowiednim czasie. Dzisiaj na Instagramie jest już ponad 2,5 miliarda reklamowanych produktów!

#5 Lowe’s i BBDO prowadzą projekty na Snapchacie

W Stanach Zjednoczonych Lowe’s uchodzą za specjalistów sprzedaży detalicznej. Wspólnie z BBDO korzystają ze Snapchata w ich nowej kampanii. Stworzyli również szereg projektów budowlanych o nazwie „In a Snap”, które sprawiają, że użytkownicy dosłownie mogą wziąć udział w akcji. 

Źródło: Eura7

www.eura7.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Targi drupa 2024 to ważny moment w tegorocznym kalendarzu wydarzeń w branży poligraficznej. Liczne premiery produktowe i pokazy innowacyjnych technologii, będą stanowić dobrą okazję by przyjrzeć się aktualnym wyzwaniom na rynku usług drukarskich.
Jeśli myślicie, że sztuczna inteligencja zlikwiduje część zawodów i wpłynie negatywnie na rynek pracy, to macie rację, ale nie do końca. Jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest bowiem potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy – twierdzą analitycy firmy doradczej IDC.
Era technologii mobilnych: komentarz do raportu Digital Poland 2024
Opublikowany całkiem niedawno raport “Digital Poland 2024” dostarcza ciekawych spostrzeżeń na temat wpływu cyfrowych rozwiązań na codzienne życie Polaków. Dokument przekrojowo omawia, jak głęboko technologia mobilna zaszczepiła się w naszej rzeczywistości, a rosnąca popularność mediów społecznościowych i zmiany w zwyczajach zakupowych online tylko...
Dezinformacja z użyciem AI - wpływ na wyniki wyborów
W Europie i na świecie rusza maraton wyborczy. Za nami pierwsze tury wyborów regionalnych w Hiszpanii i Włoszech. Przed nami głosowanie w wyborach samorządowych w Polsce, do europarlamentu czy wybory prezydenckie w USA. Czy wynik wyborów może być zagrożony w wyniku ataków cyberprzestępców? Co może wpływać na nasze głosowanie- zastanawia się Shamla Naidoo, adiunkt prawa na...
Armatis: telemarketing działa, ale wymaga nowego podejścia
W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764