logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Top 5 social media news z ostatniego tygodnia

  PR 19.09.2016, przeczytano 583 razy
ilustracjastrzałka

W ostatnim tygodniu dużo się działo w obszarze aktualizacji popularnych serwisów, takich jak Instagram czy YouTube. Mamy też plotkę dotyczącą Facebooka i prawdziwy hit związany z Twitterem. Gotowi na szczegóły?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/top-5-social-media-news-z-ostatniego-tygodnia,29960,artykul.html

Być może dla wielu osób nie jest to zaskoczeniem, ale potwierdzeniem wcześniejszych pogłosek: YouTube uruchomił kolejną interesującą funkcję, czyli mini portal społecznościowy. Dzięki temu umożliwia użytkownikom serwisu komunikację bez konieczności tworzenia kolejnego filmiku. Poza tym Twitter wykracza poza 140-znakowy limit postów! Istnieją również spore szanse, że już niedługo na Facebooku pojawi się innowacyjna funkcja.

Publiczne czaty na Facebooku

Na Messengerze mogą pojawić się publiczne czaty. Mówią o tym fragmenty kodu html zaszytego w aplikacji oraz print screeny nowej opcji. Wprowadzenie czatu zakłada, że od tej pory będzie można rozmawiać nie tylko ze znajomymi, ale także z obcymi ludźmi. To my będziemy decydować, kiedy do rozmowy dołączamy nowego użytkownika. Prośbę o dodanie członka czatu będzie musiała również zaakceptować zarządzająca rozmową osoba. 
W tej chwili nie ma informacji, czy i kiedy usługa będzie dostępna. Rzecznik Facebooka poinformował, że osoby zajmujące się udoskonaleniami Messengera testują różne funkcje.

Twitter luzuje limit 140 znaków

Twitter umożliwia użytkownikom większą swobodę wypowiedzi. Do limitu znaków nie będą wliczane filmy, gify, ankiety czy cytaty. Zmiany wejdą w życie prawdopodobnie 19 września. Wówczas w oknie edycji tweeta pojawi się pole, które pozwoli na dodanie do niego dodatkowych materiałów. Będzie to z pewnością szansa na kreatywność i lepsze wyrażenie siebie za pomocą słów.

Królestwo za społeczność

W niektórych kanałach na YouTube pojawi się zakładka społeczność. Właściciel kanału będzie mógł tam zamieścić wpis skierowany do swoich fanów. Umożliwi mu to komunikację bez potrzeby tworzenia kolejnego wideo. Nowa funkcja jest dostępna tylko na wybranych kanałach. W nieokreślonej przyszłości więcej osób powinno mieć taką możliwość. Tak samo jak w przypadku pojawienia się nowego wpisu, tak i w momencie publikacji tekstu, osoby subskrybujące dany kanał, będą otrzymywać powiadomienia.

Kolory na Instagram Stories

 W końcu Instagram usłyszał prośbę swoich użytkowników i umożliwił opcję dodawania kolorowego tekstu. To dobra wiadomość dla wielu osób – biały kolor czcionki nie na wszystkich zdjęciach wyglądał atrakcyjnie.

Sukces streamingu wideo na Twitterze

Pierwszy stream NFL (National Football League, czyli największa liga futbolu amerykańskiego) na Twiterze okazał się prawdziwym sukcesem. Czwartkowy mecz New York Jets i Buffalo Bills obejrzało na Twitterze ponad 2 miliony widzów. W przypadku telewizji ta liczba była dużo większa i wyniosła 48 milionów.  Średni czas oglądania programu dla Twittera i telewizji był podobny. W przypadku medium społecznościowego wyniósł 22 minuty, przy telewizorach zmagania drużyn oglądano średnio 25 minut.

Newsy z ostatniego tygodnia potwierdziły, że media społecznościowe nadal się rozwijają, oferując coraz nowsze funkcje dopasowane do oczekiwań odbiorców. Może są już nawet realnym zagrożeniem dla telewizji?

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764