logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Top 5 social media news z ostatniego tygodnia

  PR 10.03.2017, przeczytano 447 razy

Reakcje, nowe algorytmy Facebooka, 1620 emoji i reklamy na Instagram Stories - to jedne z tematów, o których było głośno w mediach społecznościowych w ubiegłym tygodniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/top-5-social-media-news-z-ostatniego-tygodnia,31752,artykul.html

Reakcje na Facebooku już od jakiegoś czasu są doskonałym sposobem, aby dzielić się naszymi prawdziwymi emocjami w najpopularniejszym serwisie społecznościowym. Dzięki nim będziemy również w stanie bardziej zaangażować się w działania marek.

#1 Nowe emotikony

Dla każdego, kto pisząc wiadomości do znajomych, lubi dzielić się swoimi emocjami, ważna będzie informacja, że Facebook dodał 1620 nowych emotikonów do platformy. Do tej pory było dostępnych tylko 469 emoji.

Aktualizacja dotyczy tylko wersji komputerowej Facebooka i jest pierwszą zmianą ich wyglądu od 2014 roku. Nowa kolekcja obejmuje przeprojektowanie istniejących emotikonów, ale również dodanie kilku nowych obrazków np. mężczyzny w smokingu, kobiety w ciąży czy księcia.

#2 Reklamy w Instagram Stories dostępne dla wszystkich

Instagram Stories są dostępne w serwisie społecznościowym już od stycznia. Wszyscy, którzy ich używają, mogą się zgodzić, że ich rola w dotarciu do potencjalnych klientów jest ogromna. Do tej pory możliwość korzystania z reklam była dostępna jedynie dla kilku wybranych partnerów. Teraz na Instagramie będą mogli reklamować swoje usługi przedsiębiorcy na całym świecie.

#3 Snapchat debiutuje z AR Gaming

Facebook coraz bardziej inspiruje się Snapchatem. Ten jednak nie wydaje się martwić, stawiając kolejny krok do przodu. Tym razem wprowadza funkcję gier, czyli AR Gaming.

- Snapchat zdaje sobie sprawę, że Facebook depcze mu po piętach. Wie również, że jedynym rozwiązaniem, aby nie zostać wyprzedzonym w innowacjach, jest wprowadzanie kolejnych udogodnień. Ich celem jest utrzymanie stałego zainteresowania użytkowników i ciągłe ich zaskakiwanie - mówi Aleksandra Lągawa, PR Manager z 365 agencja.

#4 Facebook wprowadza rozwiązanie dotyczące fake news

Problem nieprawdziwych informacji rozprzestrzeniających się na Facebooku, urósł już do takich rozmiarów, że serwis zaczyna w końcu na niego reagować.

Użytkownicy będą mogli oznaczyć flagą post, który podejrzewają o niezgodny z prawdą. W tym celu klikną "opcje" w prawym górnym rogu. W następnym oknie powinien być zauważalny komunikat "It's a fake news story". Kolejnym krokiem będzie kliknięcie przycisku "Oznacz ten post jako fałszywe wiadomości".

#5 Google umożliwi rozpoznawanie przedmiotów w wideo

Na konferencji w San Fransisco Google ogłosił uruchomienie nowego systemu API służącego do automatycznego rozpoznawania obiektów w filmach.

API pozwoli programistom tworzyć aplikacje, które będą mogły automatycznie wyodrębniać przedmioty z wideo. Do tej pory większość podobnych API rozpoznawała obrazy w formie zdjęć, ale teraz programiści będą mogli tworzyć aplikacje, które umożliwią użytkownikom wyszukiwanie i odkrywanie informacji w filmach.

Źródło: 365 agencja

www.365agencja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764