logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

TOP 7 narzędzi optymalizujących treści wg Łukasza Wołka

  PR 01.07.2016, przeczytano 1171 razy
ilustracjastrzałka

Chcesz tworzyć atrakcyjne treści, które opublikujesz później w social media? Poszukujesz do tego sprawdzonych, prostych i najlepiej darmowych narzędzi? Dobrze trafiłeś!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/top-7-narzedzi-optymalizujacych-tresci-wg-lukasza-wolka,29161,artykul.html

Ciekawe treści mogą zwiększyć widoczność w mediach społecznościowych oraz wesprzeć markę. Dobrze znać podstawowe narzędzia, które przyczynią się do ich sukcesu i usprawnią pracę. Oto kilka z nich:

#1 Google Alerts

To proste narzędzie doskonale uzupełnia się z innymi narzędziami do monitoringu mediów. Pozwala przeglądać treści, w których występuje interesująca nas fraza, a przy tym jest bardzo proste i intuicyjne. Można ustawić częstotliwość przychodzących raportów – najwyżej raz dziennie, raz w miesiącu, na bieżąco.

#2 Screencast-O-Matic 2

Dzięki temu programowi można nagrywać to, co dzieje się na ekranie komputera w czasie rzeczywistym. Narzędzie posiada również funkcję zapisu obrazu z kamery internetowej zamontowanej w komputerze. Nagrany materiał można zapisać w formacie MP4, FLV i AVI, istnieje również opcja publikacji w YouTube lub na stronie producenta programu. Ja używam płatnej wersji Pro, która kosztuje $15 rocznie. Wydawca oferuje także darmową wersję, umożliwiającą nagrywanie filmików ze znakiem wodnym o długości do 15 minut.

#3 iMovie

Ta aplikacja przyda się każdej osobie, która w intuicyjny sposób chce montować filmy, a przy okazji w jednym miejscu przechowywać zdjęcia i muzykę. Wszystkie działania takie jak cięcie materiału, ustalanie kolejności sekwencji czy nakładanie efektów można wykonać w bardzo łatwy sposób. To prosty program, który doskonale sprawdza się wtedy, kiedy chcesz szybko zmontować filmik i nie potrzebujesz hollywoodzkich efektów. Dzięki gotowym szablonom można stworzyć atrakcyjny i spójny obraz.

#4 Bitly

Jeśli jakiś link jest za długi, z pomocą przychodzi bitly.com. W sprawny sposób, za pomocą dosłownie kilku kliknięć pozwala skrócić link, dzięki czemu można go wkleić w post czy tekst i być spokojnym, że nie zajmie zbyt dużo miejsca.

#5 CMSnewsletter

CMSnewsletter to autorskie narzędzie agencji Eura7, zintegrowane z blogiem i firmowymi stronami www, umożliwiające wysyłkę mailingu w bardzo prosty sposób. Aby zaprojektować newsletter wystarczy wybrać z listy dostępnych elementów (artykuły na blogu, case studies itp.) te, które chcemy wysłać i automat sam składa wiadomość do HTML’a. Przygotowanie takiego e-maila wraz z rozesłaniem do kilku tysięcy subskrybentów trwa kilkanaście minut. Narzędzie pozwala również monitorować efekty wysyłki.

#6 Smallpdf.com

SmallPDF to darmowe narzędzie do zmniejszania wagi plików PDF bez zbytniej utraty jakości obrazów w nich zawartych. Pozwala zmniejszyć wagę pliku nawet o ponad 80%. 


 

#8 ezgif.com

Ezgif.com jest narzędziem online, które w prosty sposób pozwala tworzyć animowane gify. W platformie można tworzyć gify, ustalać ich rozmiary, przycinać, optymalizować oraz stosować efekty.

Podsumowując, jest wiele narzędzi służących optymalizacji produkcji treści internetowych, ale oprócz tych skomplikowanych, istnieją także intuicyjne, które sprawiają, że możemy w szybki sposób wyprodukować atrakcyjne materiały. Warto z nich korzystać na co dzień.


Łukasz Wołek

Źródło: Eura7

www.eura7.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764