Najsłynniejszy program motoryzacyjny na świecie, Top Gear, będzie emitowany w Telewizji WP, która od BBC Studios wykupiła prawa do pięciu serii kultowego show. Emisja rozpocznie się od 14. sezonu. Premiera już w najbliższą niedzielę, 7 kwietnia o godz. 22:00, powtórki w czwartki o godz. 20:00.
Program prowadzą Jeremy Clarkson, Richard Hammond oraz James May. W 14. serii James przekształca przyczepę kempingową w sterowiec. Richard, chcąc rozwiązać problemy związane z podróżami lotniczymi, ściga maszynę lotniskową wzdłuż pasa startowego. Pierwszy odcinek sezonu to słynne poszukiwania najlepszej drogi na świecie, a akcja dzieje się w Rumunii. W kolejnych, prowadzący stają także przed wyzwaniem „drogi śmierci” w Boliwii.
Telewizja WP pokaże pięć serii kultowego show (sezony od 14. do 18.). Wraz z włączeniem programu do ramówki zaplanowano kampanię promocyjną. Zapowiedzi pojawią się w magazynach Auto Motor i Sport, Logo i Focus. Spoty wideo emitowane będą w sieciach fitness w 30 polskich miastach oraz na ekranach ZTM Warszawa. W dniu emisji pojawią się również reklamy radiowe, m.in. w stacjach Rock Radio, RMF Maxx oraz Złote Przeboje. Autopromocję (m.in. display oraz instream) zaplanowano na stronie głównej WP, w serwisie WP Autokult oraz WP Moto. Za wszystkie działania odpowiadają zespoły Telewizji WP oraz marketingu Wirtualnej Polski.
– Systematyczny rozwój Telewizji WP pozwala nam pozyskiwać najlepsze formaty, do których niezaprzeczalnie należy Top Gear. Przed nami ponad 30 ekscytujących odcinków. W kolejnych miesiącach naszym widzom chcemy pokazać również produkcje własne, nad którymi właśnie pracujemy – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.
Źródło: Wirtualna Polska S.A.