logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Top Gear w Telewizji WP

  PR 05.04.2019, przeczytano 452 razy
ilustracjastrzałka
Top Gear, Seria 14, BBC Studios

Najsłynniejszy program motoryzacyjny na świecie, Top Gear, będzie emitowany w Telewizji WP, która od BBC Studios wykupiła prawa do pięciu serii kultowego show. Emisja rozpocznie się od 14. sezonu. Premiera już w najbliższą niedzielę, 7 kwietnia o godz. 22:00, powtórki w czwartki o godz. 20:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/top-gear-w-telewizji-wp,381970,artykul.html

Program prowadzą Jeremy Clarkson, Richard Hammond oraz James May. W 14. serii James przekształca przyczepę kempingową w sterowiec. Richard, chcąc rozwiązać problemy związane z podróżami lotniczymi, ściga maszynę lotniskową wzdłuż pasa startowego. Pierwszy odcinek sezonu to słynne poszukiwania najlepszej drogi na świecie, a akcja dzieje się w Rumunii. W kolejnych, prowadzący stają także przed wyzwaniem „drogi śmierci” w Boliwii.

Telewizja WP pokaże pięć serii kultowego show (sezony od 14. do 18.). Wraz z włączeniem programu do ramówki zaplanowano kampanię promocyjną. Zapowiedzi pojawią się w magazynach Auto Motor i Sport, Logo i Focus. Spoty wideo emitowane będą w sieciach fitness w 30 polskich miastach oraz na ekranach ZTM Warszawa. W dniu emisji pojawią się również reklamy radiowe, m.in. w stacjach Rock Radio, RMF Maxx oraz Złote Przeboje. Autopromocję (m.in. display oraz instream) zaplanowano na stronie głównej WP, w serwisie WP Autokult oraz WP Moto. Za wszystkie działania odpowiadają zespoły Telewizji WP oraz marketingu Wirtualnej Polski.

– Systematyczny rozwój Telewizji WP pozwala nam pozyskiwać najlepsze formaty, do których niezaprzeczalnie należy Top Gear. Przed nami ponad 30 ekscytujących odcinków. W kolejnych miesiącach naszym widzom chcemy pokazać również produkcje własne, nad którymi właśnie pracujemy – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multikino Ursynów zamyka się w sierpniu
Warszawiacy mają ostatnią szansę, by cieszyć się najnowszymi hitami filmowymi oraz wyjątkowymi projektami specjalnymi w Multikinie Ursynów. Multipleks zakończy działalność 18 sierpnia tego roku, ale nie odchodzi bez echa – w ostatni weekend swojej działalności obiecuje niezapomniane atrakcje dla kinomanów.
Niebiesko wszędzie: kampania towarzysząca debiutowi platformy Max
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży...
Sport.pl z projektem premium na Euro 2024
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji...
Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).
Employee TV – z myślą o komunikacji wewnętrznej
Jak ważny jest dialog pomiędzy pracownikiem a pracodawcą? Jak dużym wyzwaniem jest skuteczne dotarcie z komunikatem w tradycyjnej formie? W efektywnej komunikacji wewnętrznej liczy się autentyczność, szacunek, zaangażowanie, ciekawy format i ludzka twarz biznesu. Dlatego agencja 24/7Communication stworzyła nowe narzędzie – Employee...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764