logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Top Gear w Telewizji WP

  PR 05.04.2019, przeczytano 516 razy
ilustracjastrzałka
Top Gear, Seria 14, BBC Studios

Najsłynniejszy program motoryzacyjny na świecie, Top Gear, będzie emitowany w Telewizji WP, która od BBC Studios wykupiła prawa do pięciu serii kultowego show. Emisja rozpocznie się od 14. sezonu. Premiera już w najbliższą niedzielę, 7 kwietnia o godz. 22:00, powtórki w czwartki o godz. 20:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/top-gear-w-telewizji-wp,381970,artykul.html

Program prowadzą Jeremy Clarkson, Richard Hammond oraz James May. W 14. serii James przekształca przyczepę kempingową w sterowiec. Richard, chcąc rozwiązać problemy związane z podróżami lotniczymi, ściga maszynę lotniskową wzdłuż pasa startowego. Pierwszy odcinek sezonu to słynne poszukiwania najlepszej drogi na świecie, a akcja dzieje się w Rumunii. W kolejnych, prowadzący stają także przed wyzwaniem „drogi śmierci” w Boliwii.

Telewizja WP pokaże pięć serii kultowego show (sezony od 14. do 18.). Wraz z włączeniem programu do ramówki zaplanowano kampanię promocyjną. Zapowiedzi pojawią się w magazynach Auto Motor i Sport, Logo i Focus. Spoty wideo emitowane będą w sieciach fitness w 30 polskich miastach oraz na ekranach ZTM Warszawa. W dniu emisji pojawią się również reklamy radiowe, m.in. w stacjach Rock Radio, RMF Maxx oraz Złote Przeboje. Autopromocję (m.in. display oraz instream) zaplanowano na stronie głównej WP, w serwisie WP Autokult oraz WP Moto. Za wszystkie działania odpowiadają zespoły Telewizji WP oraz marketingu Wirtualnej Polski.

– Systematyczny rozwój Telewizji WP pozwala nam pozyskiwać najlepsze formaty, do których niezaprzeczalnie należy Top Gear. Przed nami ponad 30 ekscytujących odcinków. W kolejnych miesiącach naszym widzom chcemy pokazać również produkcje własne, nad którymi właśnie pracujemy – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Serwis Urządzamy.pl z nowym layoutem i odświeżonym logo
Serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl, należący do Grupy ZPR Media, wystartował w nowej odsłonie — odświeżony został layout, a w logo pojawiło się słowo „Murator”. To kolejny etap transformacji, której celem jest ujednolicenie wizualne i technologiczne serwisów Grupy ZPR Media.
Jacek Prusinowski z SE i Radia PLUS gospodarzem debaty prezydenckiej
Jedynym moderatorem debaty, która odbędzie się przed 2. turą prezydencką, będzie Jacek Prusinowski, dziennikarz polityczny dziennika „Super Express” i Radia Plus.
Dezinformacja o ESG w mediach
Tematyka ESG zdobywa coraz większą popularność w mediach. W ostatnim kwartale liczba publikacji o tym zagadnieniu wzrosła aż o 58% rok do roku. Jednocześnie zwiększa się skala dezinformacji związanej z ESG – szczególnie w kontekście greenwashingu – co stanowi istotne zagrożenie wizerunkowe dla firm angażujących się w działania proekologiczne i prospołeczne.
Cartoon Network: świat Gumballa powraca
Cartoon Network International zaprezentował zwiastun i logo serialu Cudownie dziwny świat Gumballa (The Wonderfully Weird World of Gumball). To kontynuacja wielokrotnie nagradzanego Niesamowitego świata Gumballa, laureata m.in. nagrody BAFTA Children’s, Międzynarodowej Nagrody Emmy oraz nagrody Annie. Premiera kreskówki zaplanowana jest jeszcze na ten rok –...
Mamy to! – kampania wizerunkowa grupy Agora
Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel*. Dzięki zdywersyfikowanemu portfolio marek w internecie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej codzienne dociera średnio do ponad 18 mln odbiorców, co sprawia, że zajmuje pierwszą pozycję wśród grup mediowych. Dodatkowo, zasięg Grupy Agora zwiększają marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764