logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Top Marka Biedronka: Informacje o sieci dotarły do odbiorców ponad miliard razy

  PR 05.11.2021, przeczytano 661 razy
ilustracjastrzałka

Biedronka zwyciężyła w 14. edycji rankingu Top Marka w branży markety spożywcze, stając się najcenniejszym polskim znakiem towarowym w tej kategorii. Unikatowe badanie objęło 500 marek w 50 branżach w trudnym czasie pandemii COVID-19.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/top-marka-biedronka%3A-informacje-o-sieci-dotarly-do-odbiorcow-ponad-miliard-razy,393671,artykul.html

Liczba publikacji dotyczących Biedronki od lipca 2020 r. do końca czerwca 2021 r. przekroczyła 762,5 tys., co było wynikiem o niemal 250 tys. wyższym od drugiej w zestawieniu konkurencyjnej sieci handlowej. Informacja o marce Biedronka dotarła do odbiorców aż 1 387 252 144 razy, powodując, że Biedronka jest niekwestionowanym liderem w liczbie i jakości kształtowania przekazów medialnych na swój temat.

Ranking powstał w wyniku analizy ponad 108 mln informacji z prasy, internetu i mediów społecznościowych. Jest rodzajem komunikacyjnego drogowskazu i stanowi dla marek świetny punkt wyjścia do dalszych szczegółowych analiz oraz tworzenia i modyfikowania strategii komunikacji i promocji. Autorem rankingu jest magazyn Press oraz agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów.

- Cieszymy się, że autorzy rankingu, gdy zaczął się drugi gwałtowny wzrost liczby zachorowań na COVID-I9, zauważyli, że Biedronka modelowo i sprawnie zastosowała swoje autorskie i skutecznie sprawdzone pół roku wcześniej rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo klientów. Wydłużyliśmy czas pracy sklepów, wyznaczyliśmy godziny dla seniorów, dbaliśmy o dystans społeczny w czasie zakupów, powiększyliśmy liczbę kas samoobsługowych ułatwiających unikanie kontaktów między klientami i sprzedawcami. Wprowadziliśmy także do sprzedaży testy na obecność przeciwciał COVID-19. - Marcin Hadaj, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka

Źródło: Biedronka

www.biedronka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera serwisu telewizji Hiway
Firma INEA stworzyła nowy serwis contentowy hiway.pl uatrakcyjniając tym samym produkt telewizji HIWAY, którą posiada w swoim portfolio.
Dziennik „Sport” zmienia właściciela
Zgodnie z zapowiedzią Gremi Media SA do końca listopada br. kończy wydawanie katowickiego dziennika „Sport”. Spółka podjęła decyzję o sprzedaży tytułu, a umowa z nowym właścicielem została sfinalizowana 24 listopada br.
Mrozu kolejnym prowadzącym program „RMF FM w trasie”
Mrozu audycję „RMF FM w trasie” będzie prowadził od 2 grudnia w cztery kolejne soboty w godz. 15-17.
„Stan wyjątkowy” z Nagrodą Publiczności w konkursie Podcast Roku 2023
W sobotę, 25 listopada przyznano nagrody w konkursie Podcast Roku. „Stan wyjątkowy” autorstwa Andrzeja Stankiewicza, Kamila Dziubki, Dominiki Długosz oraz Renaty Grochal otrzymał Nagrodę Publiczności zdobywając rekordową liczbę głosów.
Olga Korolec dyrektorką zarządzającą Onetu
Z początkiem stycznia 2024 r. Olga Korolec zostanie nową dyrektorką zarządzającą Onetu przejmując funkcję i dotychczasowe obowiązki Marty Badurek-Pietniczki, która udaje się na urlop macierzyński. Emil Nowiński, obecnie head of Onet Marketing, od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764