logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Top Marka Biedronka: Informacje o sieci dotarły do odbiorców ponad miliard razy

  PR 05.11.2021, przeczytano 592 razy
ilustracjastrzałka

Biedronka zwyciężyła w 14. edycji rankingu Top Marka w branży markety spożywcze, stając się najcenniejszym polskim znakiem towarowym w tej kategorii. Unikatowe badanie objęło 500 marek w 50 branżach w trudnym czasie pandemii COVID-19.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/top-marka-biedronka%3A-informacje-o-sieci-dotarly-do-odbiorcow-ponad-miliard-razy,393671,artykul.html

Liczba publikacji dotyczących Biedronki od lipca 2020 r. do końca czerwca 2021 r. przekroczyła 762,5 tys., co było wynikiem o niemal 250 tys. wyższym od drugiej w zestawieniu konkurencyjnej sieci handlowej. Informacja o marce Biedronka dotarła do odbiorców aż 1 387 252 144 razy, powodując, że Biedronka jest niekwestionowanym liderem w liczbie i jakości kształtowania przekazów medialnych na swój temat.

Ranking powstał w wyniku analizy ponad 108 mln informacji z prasy, internetu i mediów społecznościowych. Jest rodzajem komunikacyjnego drogowskazu i stanowi dla marek świetny punkt wyjścia do dalszych szczegółowych analiz oraz tworzenia i modyfikowania strategii komunikacji i promocji. Autorem rankingu jest magazyn Press oraz agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów.

- Cieszymy się, że autorzy rankingu, gdy zaczął się drugi gwałtowny wzrost liczby zachorowań na COVID-I9, zauważyli, że Biedronka modelowo i sprawnie zastosowała swoje autorskie i skutecznie sprawdzone pół roku wcześniej rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo klientów. Wydłużyliśmy czas pracy sklepów, wyznaczyliśmy godziny dla seniorów, dbaliśmy o dystans społeczny w czasie zakupów, powiększyliśmy liczbę kas samoobsługowych ułatwiających unikanie kontaktów między klientami i sprzedawcami. Wprowadziliśmy także do sprzedaży testy na obecność przeciwciał COVID-19. - Marcin Hadaj, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka

Źródło: Biedronka

www.biedronka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Mediapanel za listopad 2022
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Warner Bros. Discovery w Polsce podejmuje działania w celu ograniczania emisji CO2e i zwiększenia oszczędności energii elektrycznej. Do 31 marca 2023 r. organizacja będzie prowadzić pilotażowy program pracy zdalnej w piątki – w te dni firma będzie dążyć do maksymalnego zredukowania zużycia energii w swoich budynkach. Po okresie trzech miesięcy nadawca zweryfikuje...
5 grudnia br., redakcja magazynu Media i Marketing Polska opublikowała wyniki raportu „Biura Reklamy 2022”. W badaniu realizowanym przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku”...
Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w listopadzie najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5. Natomiast stacje TVN24, TVN Style oraz TVN Turbo zdobyły w minionym miesiącu największe udziały w widowni w swoich kategoriach tematycznych. TVN24 BiS oraz Metro osiągnęły...
Miesięcznik Architektura-murator wraz z m.st. Warszawą i ZODIAKIEM Warszawskiem Pawilonem Architektury zapraszają na Archikolaże - wystawę z okazji 40-lecia pracy Ewy P. Porębskiej w mediach architektonicznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764