logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Top of the Top Sopot Festival 2022: znamy oglądalność

  PR 19.08.2022, przeczytano 1151 razy
ilustracja

W czwartek 18 sierpnia zakończyła się muzyczna część Top of the Top Sopot Festival. W ciągu trzech dni koncertów w Operze Leśnej w Sopocie wystąpiły największe gwiazdy polskiej muzyki. Każdy z nich obejrzało prawie półtora miliona widzów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/top-of-the-top-sopot-festival-2022%3A-znamy-ogladalnosc,396941,artykul.html

Tegoroczna edycja Top of the Top Sopot Festival dostarczyła widzom niezapomnianych wrażeń. Część muzyczna zakończyła się w czwartek 18 sierpnia. Zwieńczeniem całości będzie piątkowy Comedy Fest - wieczór komediowy składający się w dwóch części: „Szkła Kontaktowego jubileuszowo” oraz „Klubu Mistrzów”.

Każdy dzień koncertów zgromadził prawie półtora miliona widzów. Pierwszego dnia odbył się koncert #YOU ARE THE CHAMPIONS, który obejrzało 1,4 milionów widzów, co dało 14,25% udziału w grupie ogólnej i 15,32% w grupie komercyjnej.

Koncerty drugiego dnia #I DANCE IN OPERA LEŚNA oraz konkurs o Bursztynowego Słowika, w którym nagrodę zdobył Michał Szpak obejrzało 1,4 miliona widzów (13,82% SHR w grupie ogólnej i 15,79% w 16-49).

Trzeci koncert będący częścią urodzinowych obchodów TVN obejrzało na antenie TVN 1,3 miliona widzów (12,65% SHR w grupie ogólnej i 12,58% w komercyjnej). Tego wieczoru artyści zaprezentowali znane utwory w nowych aranżacjach i odsłonach. Z towarzyszeniem orkiestry wystąpili Mrozu, Nosowska, Kayah, Agnieszka Chylińska, Ewa Bem, Andrzej Piaseczny, Grzegorz Markowski, Michał Szpak, Jan Borysewicz, Natalia Przybysz, Ørganek, Patrycja Markowska, Grubson, Ralph Kaminski, Igo, Mrozu, Kuba Badach, Margaret, Pectus, Mery Spolsky, Bovska, Nick Sinckler, Mateusz Ziółko, Gooral, Zespół Pieśni i Tańca Śląsk im. Stanisława Hadyny.

W trakcie emisji koncertów stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w grupie komercyjnej oraz pierwsze miejsce w grupie ogólnej pierwszego i drugiego dnia festiwalu. Koncert wyemitowany trzeciego dnia zapewnił TVN druga pozycję w grupie ogólnej.

Producentem wydarzenia była firma Festival Group, współorganizatorem - Bałtycka Agencja Artystyczna BART. Projekt był współfinansowany przez Miasto Sopot oraz TVN Warner Bros. Discovery.

Źródło: TVN Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764