logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Top of the Top Sopot Festival 2022: znamy oglądalność

  PR 19.08.2022, przeczytano 629 razy
ilustracja

W czwartek 18 sierpnia zakończyła się muzyczna część Top of the Top Sopot Festival. W ciągu trzech dni koncertów w Operze Leśnej w Sopocie wystąpiły największe gwiazdy polskiej muzyki. Każdy z nich obejrzało prawie półtora miliona widzów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/top-of-the-top-sopot-festival-2022%3A-znamy-ogladalnosc,396941,artykul.html

Tegoroczna edycja Top of the Top Sopot Festival dostarczyła widzom niezapomnianych wrażeń. Część muzyczna zakończyła się w czwartek 18 sierpnia. Zwieńczeniem całości będzie piątkowy Comedy Fest - wieczór komediowy składający się w dwóch części: „Szkła Kontaktowego jubileuszowo” oraz „Klubu Mistrzów”.

Każdy dzień koncertów zgromadził prawie półtora miliona widzów. Pierwszego dnia odbył się koncert #YOU ARE THE CHAMPIONS, który obejrzało 1,4 milionów widzów, co dało 14,25% udziału w grupie ogólnej i 15,32% w grupie komercyjnej.

Koncerty drugiego dnia #I DANCE IN OPERA LEŚNA oraz konkurs o Bursztynowego Słowika, w którym nagrodę zdobył Michał Szpak obejrzało 1,4 miliona widzów (13,82% SHR w grupie ogólnej i 15,79% w 16-49).

Trzeci koncert będący częścią urodzinowych obchodów TVN obejrzało na antenie TVN 1,3 miliona widzów (12,65% SHR w grupie ogólnej i 12,58% w komercyjnej). Tego wieczoru artyści zaprezentowali znane utwory w nowych aranżacjach i odsłonach. Z towarzyszeniem orkiestry wystąpili Mrozu, Nosowska, Kayah, Agnieszka Chylińska, Ewa Bem, Andrzej Piaseczny, Grzegorz Markowski, Michał Szpak, Jan Borysewicz, Natalia Przybysz, Ørganek, Patrycja Markowska, Grubson, Ralph Kaminski, Igo, Mrozu, Kuba Badach, Margaret, Pectus, Mery Spolsky, Bovska, Nick Sinckler, Mateusz Ziółko, Gooral, Zespół Pieśni i Tańca Śląsk im. Stanisława Hadyny.

W trakcie emisji koncertów stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w grupie komercyjnej oraz pierwsze miejsce w grupie ogólnej pierwszego i drugiego dnia festiwalu. Koncert wyemitowany trzeciego dnia zapewnił TVN druga pozycję w grupie ogólnej.

Producentem wydarzenia była firma Festival Group, współorganizatorem - Bałtycka Agencja Artystyczna BART. Projekt był współfinansowany przez Miasto Sopot oraz TVN Warner Bros. Discovery.

Źródło: TVN Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje 5. sezon Arte Opera w Arte.tv
W czwartek 6 października premierą „Lakmé” Léo Delibesa w reżyserii Laurenta Pelly'ego, transmitowaną na żywo z Opéra Comique w Paryżu, rozpocznie się piąty sezon ARTE Opera, w ramach którego zostaną pokazane najnowsze i najwybitniejsze produkcje operowe i baletowe z najlepszych teatrów z 13 europejskich krajów. W tym roku...
Nowy sezon prac Grup Roboczych IAB Polska uważamy za otwarty! W ubiegłym tygodniu część grup wybrała swoich przedstawicieli i przedstawicielki. Oto oni:
Wirtualna Polska kontynuuje współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Podczas trwających mistrzostw świata w siatkówce kobiet, WP SportoweFakty na bieżąco przygotowują dla kibiców relacje i najważniejsze informacje dotyczące wydarzenia. Specjalny vlog prezentuje jakie nastroje panują w szatni polskiej drużyny.
Antyweb.pl, jeden z najważniejszych serwisów w Polsce piszących o tym co dzieje się w polskim i światowym internecie, dołącza do Grupy Polsat Plus. Będzie stanowił istotne wzmocnienie Grupy w obszarze nowych technologii.
WP Pilot wciąż rozwija ofertę. We wrześniu pojawiły się w niej cztery nowe kanały, które zapewnią widzom jeszcze więcej rozrywki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764