logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Top10 programów telewizyjnych na Facebooku

  PR 17.11.2016, przeczytano 738 razy
ilustracjastrzałka

Jesienne ramówki telewizyjne już dobrze za półmetkiem, a właściwie można pokusić się o stwierdzenie, że na ostatniej prostej. Które z programów telewizyjnych cieszą się największą popularnością na Facebooku? Odpowiedź w rankingu przygotowanym przez NapoleonCat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/top10-programow-telewizyjnych-na-facebooku,30573,artykul.html

W najnowszym rankingu zdecydowany prym wiedzie TVN – w TOP10 aż 6 pozycji należy do programów nadawanych przez tę stację, 3  do TVP i tylko jeden do Polsatu. Na czele zestawienia znalazła się Martyna Wojciechowska. Mimo, iż nie jest to oficjalna strona programu „Kobieta na krańcu świata”, to została umieszczona w rankingu ze względu na fakt, iż większość publikowanych na niej postów dotyczy właśnie tego programu. Najbardziej lubianym serialem na Facebooku jest M jak miłość (TVP) z ponad 830tys. fanów. Na trzecim miejscu znalazł się show nadawany przez Telewizję Polską – The Voice of Poland (TVP).

Wśród najbardziej popularnych programów, show i seriali znalazły się również: Szkoła (TVN), Kuba Wojewódzki (TVN), Tylko muzyka (Polsat), Wiem, co jem (TVN), Top Model (TVN), Rodzinka.pl (TVP) oraz Dzień Dobry TVN (TVN).

W ciągu ostatniego miesiąca, największy procentowy przyrost fanów zanotowały strony: Top Model TVN (przyrost na poziomie 3%), The Voice of Poland (2%) oraz Dzień Dobry TVN (2%).

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764