logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Toptextil z agencją PR

  PR 23.12.2016, przeczytano 742 razy

Toptextil - importer szerokiej gamy materiałów obiciowych, rozpoczął współpracę z agencją public relations FACE IT!. Agencję wybrano w drodze rekomendacji, umowę podpisano na siedem miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/toptextil-z-agencja-pr,30941,artykul.html

Firma Toptextil rozwija swoją działalność od 2004 roku. Oferuje trzy linie produktów: grupę tkanin Toptextil, zawierającą aż 60 różnorodnych kolekcji obić meblowych, Toptextil Design - tworzone według najnowszych światowych trendów luksusowe obicia meblowe, Toptextil Comfort - przeznaczone dla producentów materacy specjalistyczne tkaniny i dzianiny wspierające zdrowy i bezpieczny sen oraz. Toptextil stawia na innowacje oferując m.in. tkaniny w technologii Cleanaboo, która ogranicza wchłanianie wody oraz Cleanaboo+, dzięki której nawet zabrudzenia tuszem z długopisu stają się proste do usunięcia, a także tkaniny o wysokim stopniu trudnopalności.

- Toptextil od samego początku stawiał na najwyższą jakość oferowanych produktów i wysoki poziom obsługi. Zaangażowanie całego zespołu pozwala realizować założone cele, dzięki czemu jesteśmy obecnie wiodącą firmą oferującą obicia meblowe w Polsce. Od zawsze byliśmy nastawieni na oferowanie nowych wzorów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Od kilku lat rozwijamy dwie nowe technologie Cleanaboo oraz Cleanaboo+. Chcemy, aby o naszych produktach i filozofii firmy dowiedziało się jak najwięcej osób, dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z agencją public relations Face it!- mówi prezes firmy Toptextil Andrzej Moskała.

Agencja Face it! działa od 2012 roku. Obecnie zajmuje się PR kanałów telewizyjnych: France24, Romance TV, Motowizja i ARTE, a także innych firm i instytucji: Wyższej Szkoły Artystycznej, firm doradztwa inwestycyjnego - Prelios i marketingowego - Shop Doctor, luksusowej inwestycji willowej GTC Konstancja, brokera finansowego BRS czy marek FMCG (paluszki Stema, kosmetyki Paese).

Źródło: FACE IT!

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764