Toptextil - importer szerokiej gamy materiałów obiciowych, rozpoczął współpracę z agencją public relations FACE IT!. Agencję wybrano w drodze rekomendacji, umowę podpisano na siedem miesięcy.
Firma Toptextil rozwija swoją działalność od 2004 roku. Oferuje trzy linie produktów: grupę tkanin Toptextil, zawierającą aż 60 różnorodnych kolekcji obić meblowych, Toptextil Design - tworzone według najnowszych światowych trendów luksusowe obicia meblowe, Toptextil Comfort - przeznaczone dla producentów materacy specjalistyczne tkaniny i dzianiny wspierające zdrowy i bezpieczny sen oraz. Toptextil stawia na innowacje oferując m.in. tkaniny w technologii Cleanaboo, która ogranicza wchłanianie wody oraz Cleanaboo+, dzięki której nawet zabrudzenia tuszem z długopisu stają się proste do usunięcia, a także tkaniny o wysokim stopniu trudnopalności.
- Toptextil od samego początku stawiał na najwyższą jakość oferowanych produktów i wysoki poziom obsługi. Zaangażowanie całego zespołu pozwala realizować założone cele, dzięki czemu jesteśmy obecnie wiodącą firmą oferującą obicia meblowe w Polsce. Od zawsze byliśmy nastawieni na oferowanie nowych wzorów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Od kilku lat rozwijamy dwie nowe technologie Cleanaboo oraz Cleanaboo+. Chcemy, aby o naszych produktach i filozofii firmy dowiedziało się jak najwięcej osób, dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z agencją public relations Face it!- mówi prezes firmy Toptextil Andrzej Moskała.
Agencja Face it! działa od 2012 roku. Obecnie zajmuje się PR kanałów telewizyjnych: France24, Romance TV, Motowizja i ARTE, a także innych firm i instytucji: Wyższej Szkoły Artystycznej, firm doradztwa inwestycyjnego - Prelios i marketingowego - Shop Doctor, luksusowej inwestycji willowej GTC Konstancja, brokera finansowego BRS czy marek FMCG (paluszki Stema, kosmetyki Paese).
Źródło: FACE IT!