logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Toptextil z agencją PR

  PR 23.12.2016, przeczytano 701 razy

Toptextil - importer szerokiej gamy materiałów obiciowych, rozpoczął współpracę z agencją public relations FACE IT!. Agencję wybrano w drodze rekomendacji, umowę podpisano na siedem miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/toptextil-z-agencja-pr,30941,artykul.html

Firma Toptextil rozwija swoją działalność od 2004 roku. Oferuje trzy linie produktów: grupę tkanin Toptextil, zawierającą aż 60 różnorodnych kolekcji obić meblowych, Toptextil Design - tworzone według najnowszych światowych trendów luksusowe obicia meblowe, Toptextil Comfort - przeznaczone dla producentów materacy specjalistyczne tkaniny i dzianiny wspierające zdrowy i bezpieczny sen oraz. Toptextil stawia na innowacje oferując m.in. tkaniny w technologii Cleanaboo, która ogranicza wchłanianie wody oraz Cleanaboo+, dzięki której nawet zabrudzenia tuszem z długopisu stają się proste do usunięcia, a także tkaniny o wysokim stopniu trudnopalności.

- Toptextil od samego początku stawiał na najwyższą jakość oferowanych produktów i wysoki poziom obsługi. Zaangażowanie całego zespołu pozwala realizować założone cele, dzięki czemu jesteśmy obecnie wiodącą firmą oferującą obicia meblowe w Polsce. Od zawsze byliśmy nastawieni na oferowanie nowych wzorów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Od kilku lat rozwijamy dwie nowe technologie Cleanaboo oraz Cleanaboo+. Chcemy, aby o naszych produktach i filozofii firmy dowiedziało się jak najwięcej osób, dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z agencją public relations Face it!- mówi prezes firmy Toptextil Andrzej Moskała.

Agencja Face it! działa od 2012 roku. Obecnie zajmuje się PR kanałów telewizyjnych: France24, Romance TV, Motowizja i ARTE, a także innych firm i instytucji: Wyższej Szkoły Artystycznej, firm doradztwa inwestycyjnego - Prelios i marketingowego - Shop Doctor, luksusowej inwestycji willowej GTC Konstancja, brokera finansowego BRS czy marek FMCG (paluszki Stema, kosmetyki Paese).

Źródło: FACE IT!

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764