logo
WIADOMOŚCI

Toptextil z ambasadorem marki

Mateusz Zawiślak  PR 10.01.2017, przeczytano 315 razy

Dr Marek Borowiński, specjalista psychologii koloru i visual merchandisingu, znany jako Shop Doctor, został oficjalnym ambasadorem marki Toptextil,  importera szerokiej gamy materiałów obiciowych. Do głównych zadań nowego  ambasadora należeć będzie m.in. przedstawienie marki z nowej, ciekawszej strony, spotkania z dekoratorami wnętrz, prezentowanie marki w salonach meblowych i na targach branżowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/toptextil-z-ambasadorem-marki,31046,artykul.html

W zakresie tkanin, psychologii koloru i wsparcia marketingowego firma Toptextil współpracuje z doktorem Markiem Borowińskim już od około czterech lat. Od stycznia 2017 roku Borowiński jest oficjalnym ambasadorem marki. Rolą Shop Doctora jako ambasadora będzie też uświadomienie konsumentów w kwestii znaczenia jakości tkaniny przy wyborze mebli.

– Współpraca z oficjalnym ambasadorem marki, na którego wybraliśmy dr. Marka Borowińskiego jest kolejnym krokiem w naszej strategii rynkowej – komentuje Andrzej Moskała, prezes i właściciel firmy Toptextil. – Wierzymy, że również dzięki znanemu Shop Doctorowi uda nam się zwiększyć świadomość tego jak ważna jest jakość tkanin, z których wykonywane są meble, nie tylko wśród naszych odbiorców, ale też konsumentów. Warto dodać, że firma Toptextil swoje produkty prezentuje na najważniejszych imprezach branżowych w kraju, a od 2013 roku również na jednych z najważniejszych targów meblowych na świecie – Heimtextil we Frankfurcie – dodaje Moskała.

- Zdecydowałem się na współpracę, ponieważ firma Toptextil, wielokrotnie pokazywała, że stawia na najwyższą jakość, kupuje nowe zupełnie oryginalne wzory, śledzi trendy, zawsze szuka najciekawszych kolekcji. Spodobała mi się konsekwencja prezesa Pana Andrzeja Moskały, który jest pewien swojego asortymentu i wie, że sprzedaje najlepsze produkty. Logo Toptextil na spodzie tkaniny  jest gwarancją najwyższej jakości - mówi dr Marek Borowiński.

Źródło: Toptextil

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone