logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Toptextil z ambasadorem marki

  PR 10.01.2017, przeczytano 767 razy

Dr Marek Borowiński, specjalista psychologii koloru i visual merchandisingu, znany jako Shop Doctor, został oficjalnym ambasadorem marki Toptextil,  importera szerokiej gamy materiałów obiciowych. Do głównych zadań nowego  ambasadora należeć będzie m.in. przedstawienie marki z nowej, ciekawszej strony, spotkania z dekoratorami wnętrz, prezentowanie marki w salonach meblowych i na targach branżowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/toptextil-z-ambasadorem-marki,31046,artykul.html

W zakresie tkanin, psychologii koloru i wsparcia marketingowego firma Toptextil współpracuje z doktorem Markiem Borowińskim już od około czterech lat. Od stycznia 2017 roku Borowiński jest oficjalnym ambasadorem marki. Rolą Shop Doctora jako ambasadora będzie też uświadomienie konsumentów w kwestii znaczenia jakości tkaniny przy wyborze mebli.

– Współpraca z oficjalnym ambasadorem marki, na którego wybraliśmy dr. Marka Borowińskiego jest kolejnym krokiem w naszej strategii rynkowej – komentuje Andrzej Moskała, prezes i właściciel firmy Toptextil. – Wierzymy, że również dzięki znanemu Shop Doctorowi uda nam się zwiększyć świadomość tego jak ważna jest jakość tkanin, z których wykonywane są meble, nie tylko wśród naszych odbiorców, ale też konsumentów. Warto dodać, że firma Toptextil swoje produkty prezentuje na najważniejszych imprezach branżowych w kraju, a od 2013 roku również na jednych z najważniejszych targów meblowych na świecie – Heimtextil we Frankfurcie – dodaje Moskała.

- Zdecydowałem się na współpracę, ponieważ firma Toptextil, wielokrotnie pokazywała, że stawia na najwyższą jakość, kupuje nowe zupełnie oryginalne wzory, śledzi trendy, zawsze szuka najciekawszych kolekcji. Spodobała mi się konsekwencja prezesa Pana Andrzeja Moskały, który jest pewien swojego asortymentu i wie, że sprzedaje najlepsze produkty. Logo Toptextil na spodzie tkaniny  jest gwarancją najwyższej jakości - mówi dr Marek Borowiński.

Źródło: Toptextil

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764