logo
WIADOMOŚCI

Tor: Kampania autorstwa Leo Burnett dla Orange Polska

  PR 14.09.2018, przeczytano 286 razy

7 września ruszyła kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”, reklamująca światłowód, który przyspieszył do 1 Gigabita na sekundę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tor%3A-kampania-autorstwa-leo-burnett-dla-orange-polska,37900,artykul.html

W najnowszym spocie Orange występuje rodzina, w której jeden z synów, entuzjasta prędkości, buduje w całym domu oszałamiających rozmiarów tor wyścigowy. W krótkim czasie trwania reklamy i przejazdu superszybkim samochodzikiem przez dom cała rodzina jest w stanie pobrać lub udostępnić ogromną ilość treści dzięki najszybszemu internetowi światłowodowemu od Orange. Dodatkową atrakcją jest Smart Wi-Fi Box, który sprawia, że niezawodny internet jest dostępny we wszystkich zakamarkach domu czy mieszkania.

Szybki internet dostępny w każdym kącie domu. Szukaliśmy prostego przełożenia, które zbliża całą rodzinę i znaleźliśmy je w postaci zabawki, którą każdy chciałby się pobawić – o koncepcji kreatywnej mówi Jacek Szulecki, Creative Director Leo Burnett Warsaw.

Kampania skierowana jest nie tylko do nowych klientów, ale też obecnych, którzy korzystają z usługi w opcji 600 Mb/s. Orange oferuje im jeszcze szybszy internet, bez żadnych dodatkowych formalności i w dotychczasowej cenie. Z promocji można skorzystać do 9 listopada.

Równolegle ze spotem (30”) w telewizji ruszyła kampania w radiu, a także w prasie i mediach społecznościowych.  Emisja reklamy w kinach w całej Polsce wystartuje 19 września.

Z ramienia agencji za realizację kampanii odpowiadają:

Strategia:

  • Adam Nowakowski, Planning Director Leo Burnett.

Kreacja:

  • Jacek Szulecki, Creative Director Leo Burnett
  • Zespół kreacji: Patryk Michoń, Copywriter Leo Burnett, Sylwia Rękawek-Michoń, Art Director Leo Burnett.

Client Service:

  • Małgorzata Bęczkowska, Account Director
  • Katarzyna Barczuk, Account Supervisor.

Źródło: Leo Burnett Warsaw

leoburnett.com.pl

Dodatkowe informacje:

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

26. Finał WOŚP

Złote Effie 2018: 26. Finał WOŚP

Prezentujemy kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards. Zaczynamy od kampanii promującej 26 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przygotowaną przez Fundację WOŚP , która otrzymała złotą statuetkę w kategorii Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono.
Polska technologia tagowania w materiałach filmowych
Interaktywność może być głównym kierunkiem rozwoju wideo w najbliższych latach. Już teraz Instagram testuje możliwość oznaczania osób i produktów w materiałach filmowych. Zaawansowaną technologią tagowania wideo dysponuje także polska firma, która właśnie uruchamia pierwszy duży projekt. Dzięki tagom wideo, marki mogą notować zwiększoną sprzedaż. Interaktywne wideo...
Polacy stworzyli algorytm precyzyjnego targetowania reklam
Każda aktywność w sieci pozostawia cyfrowe odciski palców. Algorytmy są w stanie je przetworzyć w precyzyjny profil psychologiczny każdego internauty. Polska firma zbudowała algorytm predykcyjny do przewidywania osobowości, wartości i preferencji wizualnych człowieka na podstawie śladów cyfrowych. Dzięki temu możliwe będzie precyzyjne targetowanie reklam, także pod kątem...
„Piracka” kampania wesprze debiut piwa Captain Jack
Na sklepowych półkach pojawiła się nowość od Kompanii Piwowarskiej. Piwo o smaku rumu, inspirowane pełnym przygód pirackim światem. Captain Jack to propozycja adresowana do młodych ludzi. 24 września br. w ogólnopolskiej telewizji został wyemitowany pierwszy 10-sekundowy spot, będący zapowiedzią imprezowych przygód, które zaczyna Captain Jack....
„Przejdźmy na Ty” - nowa platforma komunikacji marki Tyskie
Marka Tyskie startuje z nową, strategiczną platformą komunikacji. Koncepcją kreatywną „Przejdźmy na Ty” marka powraca do swoich korzeni i przypomina, że Tyskie od lat zbliża ludzi i zachęca do przełamywania barier.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone