logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tor: Kampania autorstwa Leo Burnett dla Orange Polska

  PR 14.09.2018, przeczytano 528 razy

7 września ruszyła kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”, reklamująca światłowód, który przyspieszył do 1 Gigabita na sekundę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tor%3A-kampania-autorstwa-leo-burnett-dla-orange-polska,37900,artykul.html

W najnowszym spocie Orange występuje rodzina, w której jeden z synów, entuzjasta prędkości, buduje w całym domu oszałamiających rozmiarów tor wyścigowy. W krótkim czasie trwania reklamy i przejazdu superszybkim samochodzikiem przez dom cała rodzina jest w stanie pobrać lub udostępnić ogromną ilość treści dzięki najszybszemu internetowi światłowodowemu od Orange. Dodatkową atrakcją jest Smart Wi-Fi Box, który sprawia, że niezawodny internet jest dostępny we wszystkich zakamarkach domu czy mieszkania.

Szybki internet dostępny w każdym kącie domu. Szukaliśmy prostego przełożenia, które zbliża całą rodzinę i znaleźliśmy je w postaci zabawki, którą każdy chciałby się pobawić – o koncepcji kreatywnej mówi Jacek Szulecki, Creative Director Leo Burnett Warsaw.

Kampania skierowana jest nie tylko do nowych klientów, ale też obecnych, którzy korzystają z usługi w opcji 600 Mb/s. Orange oferuje im jeszcze szybszy internet, bez żadnych dodatkowych formalności i w dotychczasowej cenie. Z promocji można skorzystać do 9 listopada.

Równolegle ze spotem (30”) w telewizji ruszyła kampania w radiu, a także w prasie i mediach społecznościowych.  Emisja reklamy w kinach w całej Polsce wystartuje 19 września.

Z ramienia agencji za realizację kampanii odpowiadają:

Strategia:

  • Adam Nowakowski, Planning Director Leo Burnett.

Kreacja:

  • Jacek Szulecki, Creative Director Leo Burnett
  • Zespół kreacji: Patryk Michoń, Copywriter Leo Burnett, Sylwia Rękawek-Michoń, Art Director Leo Burnett.

Client Service:

  • Małgorzata Bęczkowska, Account Director
  • Katarzyna Barczuk, Account Supervisor.

Źródło: Leo Burnett Warsaw

leoburnett.com.pl

Dodatkowe informacje:

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jej czarne oczy” w najnowszym spocie dla Vision Express
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla Vision Express – „Wielka wyprzedaż”. Za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada agencja Walk Creative, produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Spotom towarzysz znany przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin.
Cyfrowe billboardy komunikujące się z przechodniem: To już działa
Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań takich jak sztuczna inteligencja czy rozszerzona rzeczywistość, a także z technologii blockchain, dzięki której może przejść rewolucję. W planach jest...
Małgorzata Socha w spocie salonów Agata
Rusza kolejna odsłona spotów telewizyjnych firmy Agata z cyklu „Dla każdego coś” z Małgorzatą  Sochą w roli głównej. W najnowszej kreacji jak zawsze nie brakuje dużej dawki humoru i lekkości przekazu. Tym razem Ambasadorka przychodzi z pomocą klientowi, który staje przed wyborem odpowiednich mebli do kuchni.
Polaków irytują nietrafne oferty i nieprzemyślany marketing
Nadmierna liczba telefonów i e-maili, zalewanie niedopasowanymi treściami oraz różnice między ofertą online a offline – to według badań SAP najczęstsze zachowania marek, które irytują konsumentów i mogą ich zniechęcić do korzystania z produktów i usług danej firmy. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw zaczyna stawiać pozytywne doświadczenia klientów w centrum uwagi....
Kurpiodobre! - JBB Bałdyga

Złote Effie 2018: Kurpiodobre! - JBB Bałdyga

Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji? - radzili i pytali w tytule swojej słynnej książki Jack Trout i Steve Rivkin. Nie wiemy czy autorzy kampanii znają tę pozycję wydawniczą, ale zapewne doskonale znają tę radę: kampania JBB jest świetnym przykładem pokazującym jak znaleźć i wykorzystać wyróżniającą cechę marki, czyniąc z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764