logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tor: Kampania autorstwa Leo Burnett dla Orange Polska

  PR 14.09.2018, przeczytano 428 razy

7 września ruszyła kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”, reklamująca światłowód, który przyspieszył do 1 Gigabita na sekundę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tor%3A-kampania-autorstwa-leo-burnett-dla-orange-polska,37900,artykul.html

W najnowszym spocie Orange występuje rodzina, w której jeden z synów, entuzjasta prędkości, buduje w całym domu oszałamiających rozmiarów tor wyścigowy. W krótkim czasie trwania reklamy i przejazdu superszybkim samochodzikiem przez dom cała rodzina jest w stanie pobrać lub udostępnić ogromną ilość treści dzięki najszybszemu internetowi światłowodowemu od Orange. Dodatkową atrakcją jest Smart Wi-Fi Box, który sprawia, że niezawodny internet jest dostępny we wszystkich zakamarkach domu czy mieszkania.

Szybki internet dostępny w każdym kącie domu. Szukaliśmy prostego przełożenia, które zbliża całą rodzinę i znaleźliśmy je w postaci zabawki, którą każdy chciałby się pobawić – o koncepcji kreatywnej mówi Jacek Szulecki, Creative Director Leo Burnett Warsaw.

Kampania skierowana jest nie tylko do nowych klientów, ale też obecnych, którzy korzystają z usługi w opcji 600 Mb/s. Orange oferuje im jeszcze szybszy internet, bez żadnych dodatkowych formalności i w dotychczasowej cenie. Z promocji można skorzystać do 9 listopada.

Równolegle ze spotem (30”) w telewizji ruszyła kampania w radiu, a także w prasie i mediach społecznościowych.  Emisja reklamy w kinach w całej Polsce wystartuje 19 września.

Z ramienia agencji za realizację kampanii odpowiadają:

Strategia:

  • Adam Nowakowski, Planning Director Leo Burnett.

Kreacja:

  • Jacek Szulecki, Creative Director Leo Burnett
  • Zespół kreacji: Patryk Michoń, Copywriter Leo Burnett, Sylwia Rękawek-Michoń, Art Director Leo Burnett.

Client Service:

  • Małgorzata Bęczkowska, Account Director
  • Katarzyna Barczuk, Account Supervisor.

Źródło: Leo Burnett Warsaw

leoburnett.com.pl

Dodatkowe informacje:

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Play na kartę: Ukraina
Kolejna kampania nagrodzona podczas XIX edycji Effie Awards to reklama oferty Play na kartę, adresowana do Ukraińców mieszkających i pracujących w Polsce. Zarówno Play jak i konkursowi jurorzy podkreślali, że kampania była aktem odwagi ze strony operatora, a na szali położono wręcz wizerunek marki. Zgadzacie się z tą opinią?
Kampania Mbank: Rocznik 1999

Złote Effie 2018: Kampania Mbank: Rocznik 1999

W naszym cyklu prezentującym kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards dzisiaj Rocznik 1999. Kampania mBanku to próba przełamania trudności w dotarciu do młodego pokolenia z komunikacją marketingową typową dla instytucji finansowych. Czy się udała? Jurorzy Effie Awards byli zdania, że tak...
Kampania Ikea po sąsiedzku

Złote Effie 2018: Kampania Ikea po sąsiedzku

Prezentujemy kolejną kampanię nagrodzoną podczas XIX edycji Effie Awards. Tym razem mowa o kampanii IKEA Po Sąsiedzku, która została laureatem złotej nagrody Effie w kategorii Brand Experience.  
26. Finał WOŚP

Złote Effie 2018: 26. Finał WOŚP

Prezentujemy kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards. Zaczynamy od kampanii promującej 26 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przygotowaną przez Fundację WOŚP , która otrzymała złotą statuetkę w kategorii Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono.
Polska technologia tagowania w materiałach filmowych
Interaktywność może być głównym kierunkiem rozwoju wideo w najbliższych latach. Już teraz Instagram testuje możliwość oznaczania osób i produktów w materiałach filmowych. Zaawansowaną technologią tagowania wideo dysponuje także polska firma, która właśnie uruchamia pierwszy duży projekt. Dzięki tagom wideo, marki mogą notować zwiększoną sprzedaż. Interaktywne wideo...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764