logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tork udostępnił restauratorom kreator reklam Ad-a-Glance

  PR 17.09.2013, przeczytano 699 razy
ilustracjastrzałka

Tork udostępnił bezpłatne narzędzie on-line do samodzielnego projektowania reklam Ad-a-Glance na dozowniki do serwetek N4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tork-udostepnil-restauratorom-kreator-reklam-ad-a-glance,19694,artykul.html

Ad-a-Glance to specjalne okienka w dozownikach Tork N4, które działają jak dodatkowa i bezpłatna powierzchnia reklamowa. Miejsce to jest przeznaczone np. na umieszczenie informacji o nowym menu, promocji na dany dzień, ofercie happy hours lub inne.

Marka Tork udostępniła prosty kreator reklam, dzięki któremu w kilku krokach można stworzyć własny wydruk. Wystarczy: wybrać swój model dozownika, wybrać jeden z gotowych szablonów (lub stworzyć własny), umieścić własny tekst, zapisać projekt jako PDF i wydrukować. Kreator dostępny jest na stronie adaglance.tork.pl.

Źródło: SCA

Dodatkowe informacje:

Marka Tork jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny dla szerokiej gamy odbiorców: od restauracji, przez miejsca opieki zdrowotnej, biura i szkoły po przemysł. Na rozwiązania składają się dozowniki, ręczniki i papiery toaletowe, mydła, serwetki i czyściwa kuchenne oraz przemysłowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
Marka Profi w nowej odsłonie
Marka Profi odpowiadając na rosnące oczekiwania konsumentów i najnowsze trendy, odświeża swój wizerunek.
Design na fali. Miami Wars Party by Domoteka
W sercu Warszawy, nad lewym brzegiem Wisły, Miami Wars przekształciło się w designerską oazę, gdzie natura płynnie połączyła się z nowoczesnym wystrojem dzięki kreatywnej aranżacji Centrum Designu Domoteka. 22 sierpnia miejsce to przyciągnęło architektów, dziennikarzy i miłośników dobrego designu na wyjątkowe Miami Wars Party, zorganizowane przez...
Światowa premiera Oshee Sparkling na Times Square
W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie – na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie Ambasadorka marki Iga Świątek, rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US OPEN.
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi segmentów MŚP i Young
Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764