logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Toruń: Odzyskane neony na Festiwalu Wizje

  PR 23.06.2015, przeczytano 907 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczne lato obfituje w nowe, festiwalowe wydarzenia. Obok Festiwalu Teatrów Ulicznych, który zadebiutuje 26 czerwca, na toruńskiej kulturalnej mapie pojawi się kolejny ciekawy punkt, Festiwal Wizje prezentujący sztukę współczesną w przestrzeni publicznej. Festiwalowe prezentacje będzie można oglądać od 4 do 12 lipca 2015.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/torun%3A-odzyskane-neony-na-festiwalu-wizje,25220,artykul.html

Najbardziej imponującym dziełem zaprezentowanym w ramach festiwalu będą dwie 50 metrowe panoramy Torunia wykonane przez toruńskiego fotografika i laureata Thorunium, Marka Czarneckiego. Tak oglądana panorama na pewno dostarczy wrażeń.

W programie znajdzie się także oryginalny „Czerwony dywan” Katarzyny Malejki. Będzie to taki dywan, jaki do tej przywykliśmy widywać na telewizyjnych galach i na innych doniosłych imprezach. Zostanie umieszczony na jednej z ulic starówki. Instalacja balansować będzie pomiędzy tym co prawdopodobne, a absurdalne i z pewnością wzbudzi duże zainteresowanie – komentuje Agnieszka Marecka, koordynatorka festiwalu.

Po spacerze, na który dotąd mogły pozwolić sobie tylko gwiazdy, ujrzymy np. „Ambonę myśliwską” autorstwa Natalii Wiśniewskiej, czy projekt „Ustawka” Stefana Kornackiego, którego główną ideą jest działanie w przestrzeni miejskiej przy pomocy odzyskanych napisów, neonów oraz logotypów. Stworzone na ich podstawie instalacje, wydarzenia oraz happeningi pojawiają sie w różnych kontekstach, przenosząc historie związaną z miejscami, skąd pochodzą. Zachowując swój charakter i pochodzenie, kreują nowe pola znaczeniowe.

Festiwalowe instalacje będą zlokalizowane w przestrzeni Placu Rapackiego, Fontanny Cosmopolis i Łuku Cezara.

Źródło: Toruńska Agenda Kulturalna

www.tak.torun.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764