logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Toster Workshop WSR z Barbarą Paciorkowską

  PR 12.06.2012, przeczytano 683 razy
ilustracjastrzałka

15 czerwca br. w Warszawskiej Szkole Reklamy odbędzie się specjalny otwarty, bezpłatny warsztat „TOSTER” pt. „Pomysł, i co dalej?”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/toster-workshop-wsr-z-barbara-paciorkowska,15814,artykul.html

Wyjątkowy, bo jedyny w tym roku szkolnym „Toster” rozpocznie się o godzinie 10:00 i poprowadzi go Barbara Paciorkowska - autorka programów publicystycznych, filmów dokumentalnych i reportaży (m.in. prezentowanych w magazynie "Ekspres Reporterów").

Podczas warsztatu Barbara Paciorkowska opowie o tym czym jest reportaż, jakie są jego typy i cechy oraz czego unikać w tej trudnej sztuce opowiadania filmowego. Uczestnicy zajęć dowiedzą się również skąd czerpać pomysły i w jaki sposób prowadzić selekcję materiału, jak zaciekawić i wzruszyć widza oraz o tym jak pracować na planie filmowych oraz przy montażu. Warsztat zostanie wzbogacony pokazem filmów Barbary Paciorkowskiej oraz panelem dyskusyjnym i ćwiczeniami.

Zgłoszenia na warsztaty prosimy przesyłać na adres e-mail: warsztaty(at)szkolareklamy.pl. W tytule maila prosimy wpisać „FilmoSter z Barbarą Paciorkowską”. Prosimy także załączyć CV (koniecznie z numerem telefonu). Osoby zakwalifikowane na warsztat będą poinformowane odpowiednio wcześniej telefonicznie. Wszelkie pytania prosimy kierować pod nr tel.: 510 090 287.

Źródło: Warszawska Szkoła Reklamy

www.szkolareklamy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764