logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka

  PR 17.01.2020, przeczytano 385 razy
ilustracjastrzałka

Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/total-z-kampania-przygotowana-z-agencja-olmeka,385370,artykul.html

Akcja promocyjna rozpoczęła się w połowie stycznia i potrwa do 5 kwietnia. Wszyscy kierowcy tankujący na stacjach sieci Total co najmniej 15 litrów paliwa Total Excellium (diesel lub 98), bedą mogli odebrać jedną z dziesięciu maskotek dostępnych w kolekcji za symboliczną sumę 1 zł. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi kierowców na paliwo Total Excellium, a co za tym idzie – wzrost poziomu świadomości tego produktu na rynku; jak również przekazanie kierowcom informacji o korzyściach ze stosowania paliwa Excellium, którymi są m.in.: ochrona i zwiększenie żywotności silnika, zmniejszenie zużycia paliwa oraz zmniejszenie emisji zanieczyszczeń do środowiska. Jest również ukłonem w stronę najmłodszych pasażerów, podróżujących ze swoimi rodzicami.

Promocji towarzyszy kampania, za której przygotowanie odpowiada agencja Olmeka Creation House. Kampania obejmie kanały takie jak outdoor, POS (materiały na stacjach sieci Total) oraz działania reklamowe w obszarze Social Media.

Olmeka pracuje z siecią Total od wygranego w 2015 r. przetargu, który dotyczył obsługi budżetu związanego z wprowadzeniem sieci stacji Total na polski rynek. W okresie czerwiec-wrzesień ubiegłego roku Olmeka Creation House uczestniczyła w działaniach dla Total będących polską odsłoną “tolkienowskiej” kampanii reklamowej paliw Total Excellium. Na świecie kampania prowadzona była pod hasłem „La plus épique des batailles” („Najbardziej epicka batalia”). Głównym elementem działań reklamowych był spot reklamowy w epickim stylu, przedstawiający „tolkienowską” batalię o czysty silnik. Celem kampanii, prowadzonej w Polsce pod hasłem „Walcz z brudem w silniku”, było zwiększenie na rynku świadomości paliwa Total Excellium. Agencja Olmeka zajęła się implementacją koncepcji na polski rynek.

Źródło: Olmeka Creation House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsumowanie 16. edycji targów Remadays Warsaw 2020
14 lutego zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów. Wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu...
Polacy coraz chętniej personalizują i zmieniają wygląd swoich aut
Prawie 9 na 10 kierowców przywiązuje wagę do wyglądu i estetyki swojego samochodu – wynika z sondażu SW Research „Czy pasja do motoryzacji ma płeć?” na zlecenie 3M. Mężczyźni bardziej dbają o stan lakieru, a kobiety poświęcają większą uwagę temu, aby samochód miał atrakcyjny kolor, i chętniej personalizują jego wnętrze. Coraz popularniejszą...
Porozmawiajmy! 17. edycji Okk! design
Człowiek może przestać mówić, ale nie może przestać komunikować – jak stwierdził wybitny psycholog Paul Watzlawick. Komunikacja odgrywa niezwykle istotną rolę w naszej codzienności, pracy, relacjach – dlatego właśnie ona będzie tematem przewodnim 17. edycji OKK! design. Wydarzenie odbędzie się 9 marca 2020 w warszawskiej przestrzeni Mysia 3.
Rośnie rola treści wideo w grafice komputerowej
Dynamiczny rozwój nowych technologii sprawił, że graficy komputerowi zyskali nowe narzędzia, które ułatwiają i usprawniają ich pracę. Powstają systemy sztucznej inteligencji automatyzujące wykonywanie rutynowych zadań, aplikacje ułatwiające tworzenie profesjonalnych grafik przez amatorów oraz narzędzia przystosowane do projektowania w wirtualnej...
Agencja Brandingowa Tango na Międzynarodowych Targach w Dubaju
W tym tygodniu Tango podbijało Dubaj. Jako agencja brandingowa specjalizujemy się w projektach dla branży spożywczej, dlatego nie mogło nas zabraknąć na największych na świecie Targach Żywności Gulfood 2020 w Dubaju.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764