logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka

  PR 17.01.2020, przeczytano 436 razy
ilustracjastrzałka

Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/total-z-kampania-przygotowana-z-agencja-olmeka,385370,artykul.html

Akcja promocyjna rozpoczęła się w połowie stycznia i potrwa do 5 kwietnia. Wszyscy kierowcy tankujący na stacjach sieci Total co najmniej 15 litrów paliwa Total Excellium (diesel lub 98), bedą mogli odebrać jedną z dziesięciu maskotek dostępnych w kolekcji za symboliczną sumę 1 zł. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi kierowców na paliwo Total Excellium, a co za tym idzie – wzrost poziomu świadomości tego produktu na rynku; jak również przekazanie kierowcom informacji o korzyściach ze stosowania paliwa Excellium, którymi są m.in.: ochrona i zwiększenie żywotności silnika, zmniejszenie zużycia paliwa oraz zmniejszenie emisji zanieczyszczeń do środowiska. Jest również ukłonem w stronę najmłodszych pasażerów, podróżujących ze swoimi rodzicami.

Promocji towarzyszy kampania, za której przygotowanie odpowiada agencja Olmeka Creation House. Kampania obejmie kanały takie jak outdoor, POS (materiały na stacjach sieci Total) oraz działania reklamowe w obszarze Social Media.

Olmeka pracuje z siecią Total od wygranego w 2015 r. przetargu, który dotyczył obsługi budżetu związanego z wprowadzeniem sieci stacji Total na polski rynek. W okresie czerwiec-wrzesień ubiegłego roku Olmeka Creation House uczestniczyła w działaniach dla Total będących polską odsłoną “tolkienowskiej” kampanii reklamowej paliw Total Excellium. Na świecie kampania prowadzona była pod hasłem „La plus épique des batailles” („Najbardziej epicka batalia”). Głównym elementem działań reklamowych był spot reklamowy w epickim stylu, przedstawiający „tolkienowską” batalię o czysty silnik. Celem kampanii, prowadzonej w Polsce pod hasłem „Walcz z brudem w silniku”, było zwiększenie na rynku świadomości paliwa Total Excellium. Agencja Olmeka zajęła się implementacją koncepcji na polski rynek.

Źródło: Olmeka Creation House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Papier syntetyczny Synaps – w zgodzie ze środowiskiem
Synaps, mimo że jest papierem syntetycznym, w procesie produkcji oraz w czasie użytkowania wywiera minimalny wpływ na środowisko naturalne. Jest to produkt 100% PET, więc poddaje się recyclingowi.
Publicis Groupe uruchamia specjalny serwis informacyjny dla marketerów
Serwis CMOInsider.pl, do czasu uporania się z pandemią koronawirusa, będzie poświęcony zmianom w marketingu, reklamie, biznesie i społeczeństwie, wywołanym przez trwający kryzys.
Bluecloud Interactive z autorskim projektem dla Koalicji Klimatycznej
Jest to ogólnopolska kampania społeczna, dedykowana jednemu z najważniejszych wyzwań naszych czasów, które dotyczy nas wszystkich – ochronie wody i zachowaniu dostępu do jej zasobów. Kampania „Co z tą wodą?” ma na celu uświadomienie Polakom, jakie mamy zasoby wodne i dlaczego powinniśmy o nie zadbać.
Koronawirus a reklama programmatic
Obecna sytuacja rynkowa związana ze światową pandemią koronawirusa, odciśnie znaczące piętno na rynku reklamy on-line i programmatic. Ciężko w tym momencie prognozować, jak dokładnie będzie wyglądał rynek za kilka miesięcy, kiedy życie Polaków wróci do normalności, jednak pewne jest, że zmieni on swoje oblicze. Poniżej znajduje się krótkie podsumowanie...
Interaktywny monitor Newline – efektywna praca zdalna
Wiele firm otwiera się na home office i oswaja nowe technologie. Zdalna praca, komunikatory, wideokonferencje, udostępnianie plików do wspólnej pracy i działania online stają się dziś codziennością. W sytuacji kiedy klasyczne spotkania przestają być możliwe, albo są trudne do zrealizowania korzystamy z cyfrowych rozwiązań. Menedżer inicjujący cyfrowe spotkanie z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764