logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka

  PR 17.01.2020, przeczytano 360 razy
ilustracjastrzałka

Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/total-z-kampania-przygotowana-z-agencja-olmeka,385370,artykul.html

Akcja promocyjna rozpoczęła się w połowie stycznia i potrwa do 5 kwietnia. Wszyscy kierowcy tankujący na stacjach sieci Total co najmniej 15 litrów paliwa Total Excellium (diesel lub 98), bedą mogli odebrać jedną z dziesięciu maskotek dostępnych w kolekcji za symboliczną sumę 1 zł. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi kierowców na paliwo Total Excellium, a co za tym idzie – wzrost poziomu świadomości tego produktu na rynku; jak również przekazanie kierowcom informacji o korzyściach ze stosowania paliwa Excellium, którymi są m.in.: ochrona i zwiększenie żywotności silnika, zmniejszenie zużycia paliwa oraz zmniejszenie emisji zanieczyszczeń do środowiska. Jest również ukłonem w stronę najmłodszych pasażerów, podróżujących ze swoimi rodzicami.

Promocji towarzyszy kampania, za której przygotowanie odpowiada agencja Olmeka Creation House. Kampania obejmie kanały takie jak outdoor, POS (materiały na stacjach sieci Total) oraz działania reklamowe w obszarze Social Media.

Olmeka pracuje z siecią Total od wygranego w 2015 r. przetargu, który dotyczył obsługi budżetu związanego z wprowadzeniem sieci stacji Total na polski rynek. W okresie czerwiec-wrzesień ubiegłego roku Olmeka Creation House uczestniczyła w działaniach dla Total będących polską odsłoną “tolkienowskiej” kampanii reklamowej paliw Total Excellium. Na świecie kampania prowadzona była pod hasłem „La plus épique des batailles” („Najbardziej epicka batalia”). Głównym elementem działań reklamowych był spot reklamowy w epickim stylu, przedstawiający „tolkienowską” batalię o czysty silnik. Celem kampanii, prowadzonej w Polsce pod hasłem „Walcz z brudem w silniku”, było zwiększenie na rynku świadomości paliwa Total Excellium. Agencja Olmeka zajęła się implementacją koncepcji na polski rynek.

Źródło: Olmeka Creation House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LFP Industrial Solutions: debiut na Remadays 2020
Na odbywających się w dniach 12-14 lutego 2020 targach RemaDays zebrała się cała branża reklamowa. Po raz pierwszy pojawiła się tam firma LFP Industrial Solutions, która udowodniła, że już wkrótce reklama nie będzie mogła obyć się bez druku 3D. Stoisko firmy odwiedziły rzesze przedstawicieli branży, przyglądające się z zaciekawieniem przygotowanym prezentacjom...
„Herbapol-Lublin” S.A., lider w segmencie syropów owocowych wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o  witaminę D.
„Nie kupuj – naprawiaj” z Fixly.pl
Blisko połowa Polaków deklaruje, że zamiast kupować nowe przedmioty i urządzenia, stara się naprawić te już posiadane, dając im w ten sposób „drugie życie”. Zachęca do tego również Fixly, który w ramach kampanii „Nie kupuj – naprawiaj” zgromadził w jednej kategorii usługi związane z oddawaniem starych lub zepsutych...
W wyniku wygranego przetargu agencja od stycznia odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w mediach społecznościowych.
Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy - kampania T‑mobile
Samochód przed zakupem możemy przetestować w ramach jazdy próbnej, ubrania możemy przymierzyć i zwrócić. Dlaczego inaczej miałoby być w przypadku oferty telefonii komórkowej? T‑Mobile udowadnia, że w najlepszej sieci wcale nie musi tak być. Od teraz nowi klienci magentowego operatora mogą zrezygnować z oferty w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot kosztów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764