logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Totalna automatyzacja na stoisku Akonda na Remadays

  PR 16.01.2023, przeczytano 1021 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 1-3 luty na stoisku F2.39 znajdą się jednak nie tylko nowości, ale również doskonale znane, flagowe urządzenia takie jak ploter tnąco-bigujący iEcho PK1209 umożliwiający w obrębie jednej maszyny - cięcie, nacinanie, bigowanie, perforacje i znakowanie. Zaprezentowane zostaną też wszystkie dostępne w ofercie Akondy maszyny do kompleksowej produkcji kalendarzy trójdzielnych - automat CAL-one 1000, półautomat CAL-one mini i pierwszy raz wystawiony na Targach HEAD-one - urządzenie do produkcji główek kalendarzy, zarówno płaskich jak i wypukłych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/totalna-automatyzacja-na-stoisku-akonda-na-remadays,398638,artykul.html

- To będzie nasze największe z dotychczasowych stoisk. - Dominik Szulim, współwłaściciel firmy Akonda nie kryje zadowolenia. - Na 105m2 zaprezentujemy urządzenia o praktycznie wszechstronnym zastosowaniu, uszlachetniające i automatyzujące procesy introligatorskie. Pokażemy dwa modele ploterów iEcho, na miarę potrzeb i możliwości naszych Klientów. Chcemy pokazać aż 4 nowe maszyny, a pokazy premierowe zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem!

Również po raz pierwszy zostanie pokazana sztanca rotacyjna iEcho MCT - idealne rozwiązanie do średnio- i wysokonakładowej produkcji naklejek, pudełek, etykiet czy kart z nieregularnymi kształtami. Planowany jest premierowy pokaz foliarko-złociarki SUNFUNG SF540 w formacie B2, z automatycznym podajnikiem i prędkością 20m/min! Nie zabraknie automatyzującego pracę krajacza multifiniszera introligatorskiego Ausjetech SCC! Z wszystkimi maszynami będzie można zapoznać się w trakcie ich pracy!

- Zawsze i wszędzie podkreślamy, jak bardzo ważny jest w tej branży rozwój - a my na Targach RemaDays prezentując nowości i urządzenia coraz bardziej rozwinięte technicznie - dajemy właśnie naszym Klientom na taki rozwój szansę! Nie możemy doczekać się rozmów z Gośćmi naszego stoiska i serdecznie zapraszamy, by zaprezentować maszyny o tak różnym zastosowaniu. - podsumowuje Dominik Szulim, współwłaściciel firmy Akonda i Akonda Tex.

Źródło: AKONDA S.C.

www.akonda.pl


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764