logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Totalna automatyzacja na stoisku Akonda na Remadays

  PR 16.01.2023, przeczytano 1051 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 1-3 luty na stoisku F2.39 znajdą się jednak nie tylko nowości, ale również doskonale znane, flagowe urządzenia takie jak ploter tnąco-bigujący iEcho PK1209 umożliwiający w obrębie jednej maszyny - cięcie, nacinanie, bigowanie, perforacje i znakowanie. Zaprezentowane zostaną też wszystkie dostępne w ofercie Akondy maszyny do kompleksowej produkcji kalendarzy trójdzielnych - automat CAL-one 1000, półautomat CAL-one mini i pierwszy raz wystawiony na Targach HEAD-one - urządzenie do produkcji główek kalendarzy, zarówno płaskich jak i wypukłych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/totalna-automatyzacja-na-stoisku-akonda-na-remadays,398638,artykul.html

- To będzie nasze największe z dotychczasowych stoisk. - Dominik Szulim, współwłaściciel firmy Akonda nie kryje zadowolenia. - Na 105m2 zaprezentujemy urządzenia o praktycznie wszechstronnym zastosowaniu, uszlachetniające i automatyzujące procesy introligatorskie. Pokażemy dwa modele ploterów iEcho, na miarę potrzeb i możliwości naszych Klientów. Chcemy pokazać aż 4 nowe maszyny, a pokazy premierowe zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem!

Również po raz pierwszy zostanie pokazana sztanca rotacyjna iEcho MCT - idealne rozwiązanie do średnio- i wysokonakładowej produkcji naklejek, pudełek, etykiet czy kart z nieregularnymi kształtami. Planowany jest premierowy pokaz foliarko-złociarki SUNFUNG SF540 w formacie B2, z automatycznym podajnikiem i prędkością 20m/min! Nie zabraknie automatyzującego pracę krajacza multifiniszera introligatorskiego Ausjetech SCC! Z wszystkimi maszynami będzie można zapoznać się w trakcie ich pracy!

- Zawsze i wszędzie podkreślamy, jak bardzo ważny jest w tej branży rozwój - a my na Targach RemaDays prezentując nowości i urządzenia coraz bardziej rozwinięte technicznie - dajemy właśnie naszym Klientom na taki rozwój szansę! Nie możemy doczekać się rozmów z Gośćmi naszego stoiska i serdecznie zapraszamy, by zaprezentować maszyny o tak różnym zastosowaniu. - podsumowuje Dominik Szulim, współwłaściciel firmy Akonda i Akonda Tex.

Źródło: AKONDA S.C.

www.akonda.pl


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
Walk Creative wspiera Sony Europe
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych,...
Energetyczna kampania od Warki Energy
Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764