logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Totolotek: nowa strona internetowa oraz nowe punkty stacjonarne

  PR 23.07.2019, przeczytano 1614 razy
ilustracja

Zakłady bukmacherskie Totolotek udostępniły klientom nową wersję witryny internetowej oraz pierwszy, całkowicie odmieniony punkt stacjonarny. To kolejne efekty inwestycji Grupy Gauselmann w najstarszą, polską markę bukmacherską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/totolotek%3A-nowa-strona-internetowa-oraz-nowe-punkty-stacjonarne,383337,artykul.html

Totolotek w myśl swojego hasła “Twój Bukmacher” jako pierwszy na polskim rynku chce zapewnić graczom wygodne, szybkie i legalne zawieranie zakładów niezależnie czy korzystają z urządzenia mobilnego, komputera, czy z terminali samoobsługowych w punktach stacjonarnych.

Zaprezentowana strona internetowa pozostaje pod niezmienionym adresem www.totolotek.pl i oferuje zupełnie nową jakość rozrywki dzięki bogatej ofercie 40 000 zdarzeń live miesięcznie, unikalnej na polskim rynku nawigacji, która pozwala łatwo i szybko wyszukać interesujące zakłady, czy funkcji cashout dającej kontrolę nad grą dzięki możliwości wypłaty wygranej przed zakończeniem postawionych zdarzeń. Odmieniona technologia to także zmiany w programie lojalnościowym Bet Club, który zebrane punkty pozwala wymienić na środki na grę oraz spójne promocje i bonusy w kanale online i punktach stacjonarnych. Totolotek to od teraz pierwsza, w pełni responsywna strona mobilna, a już wkrótce także nowe aplikacje na systemy Android oraz iOS.

ilustracjastrzałka

Pierwszy punkt przyjmowania zakładów po remoncie, rebrandingu i zmianie technologicznej został już otwarty w Warszawie, przy ul. Lanciego. Klienci mają tam do dyspozycji łatwe w obsłudze terminale samoobsługowe oraz możliwość skorzystania z pierwszego bonusu powitalnego dla klientów punktów stacjonarnych. Wszystko to w nowoczesnej i przyjaznej przestrzeni. Metamorfoza całej sieci ma trwać do wiosny 2020 r.  W wielu miejscach klienci Totolotka będą mogli wygodnie obejrzeć wydarzenia sportowe na dużym ekranie oraz napić się darmowej kawy.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

- Zmiany w Totolotku których właśnie dokonujemy, to rewolucja i unikalny w Polsce projekt, ale też początek drogi do dalszego rozwoju naszego produktu i systematycznego polepszania wizerunku marki. Nasz cel to zdobywanie rynku i minimum podium największych firm bukmacherskich w kraju. – powiedział Adam Lamentowicz, Prezes Totolotek SA.

Źródło: Totolotek S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fenty x Puma z eventową premierą Creeper Phatty Earth Tone
FENTY x PUMA prezentują premierę Creeper Phatty Earth Tone z okazji Światowego Dnia Ziemi. Sneakersy, które pojawiły się w 2015 roku, dziś powracają w nowej odsłonie.
Garden of Words Group w nowej identyfikacji wizualnej
Grupa Agencji Garden of Words jako jeden z liderów w branży, stale rozwija swoją działalność, oferując wszechstronne kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji. Dynamicznemu rozwojowi towarzyszą zmiany w identyfikacji wizualnej grupy. Garden of Words Group zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka,...
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w obszarze BTL i digital. 
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka...
Freelancehunt: Rośnie liczba firm bazujących na freelancerach
Około 20% firm zarejestrowanych na miedzynarodowym portalu Freelancehunt.com zatrudnia więcej freelancerów niż pracowników na etat. Dotyczy to również Polski. Przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po freelancerów ze względu na dużą dostępność i wybór specjalistów, gwarancję skuteczności oraz zdecydowanie niższe koszty...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764