logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Touch.pr - awanse we wrocławskim oddziale

  PR 02.01.2023, przeczytano 670 razy
ilustracja

Wraz z początkiem grudnia 2022 roku w TOUCH.PR Dominika Szalek-Kanofocka i Artur Klich awansowali na stanowiska dyrektorskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/touch.pr---awanse-we-wroclawskim-oddziale,398507,artykul.html

Dominika Szalek-Kanofocka objęła stanowisko Account Directora i jest odpowiedzialna za kierowanie pracami wrocławskiego oddziału agencji na rzecz jej Klientów oraz zapewnienie im profesjonalnej opieki. Specjalizuje się głównie w obszarze Media Relations oraz Content Creation, a swoje doświadczenie wykorzystuje nadzorując działania m.in. dla marki Gatta Active.

Szalek-Kanofocka związana jest z komunikacją, marketingiem i PR-em od 2012 roku. Od samego początku po stronie agencyjnej, gdzie pracowała dla dużych rodzimych i międzynarodowych podmiotów. Skutecznie realizowała działania m.in. dla branży FMCG (Piątnica, Eisberg, Lactima, Czas na Herbatę), budowlanej (Den Braven, Guardian, Armacell, Polbruk, Glen Dimplex) czy wnętrzarskiej (Ospel, Wineo, Optiflame).  

Artur Klich obejmuje stanowisko Development Directora. Do jego nowych obowiązków należeć będzie czuwanie nad realizowaniem działań wpływających na rozwój firmy oraz poszukiwanie nowych możliwości biznesowych. Zajmie się także analizowaniem rynku, planowaniem akcji marketingowych, opracowaniem i wdrożeniem strategii rozwoju agencji, a także wsparciem działań New Business.

Klich ma 10 lat doświadczenia w branży public relations, a w TOUCH.PR pracuje od nieco ponad roku (wcześniej na stanowisku Senior Account Managera). W swojej karierze odpowiadał za budowanie rozpoznawalności i kreowanie pozytywnego wizerunku blisko 70 marek. Realizował działania z zakresu media relations, social media, komunikacji wewnętrznej czy tworzenia koncepcji i strategii kreatywnych dla klientów z branży fashion, beauty, budowlanej, wnętrzarskiej czy technologicznej.  

W tym roku został laureatem Srebrnego Spinacza w kategorii “PR miejsca, miasta lub regionu” za projekt wilcza for/rest.

Źródło: TOUCH.PR

www.touchpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764