logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tour po galeriach sztuki z Suzuki Motor Poland

  PR 29.09.2022, przeczytano 244 razy
ilustracjastrzałka

Suzuki Motor Poland po raz kolejny jest partnerem głównym Warsaw Gallery Weekend. Z okazji tego wydarzenia agencja Communication Unlimited opracowała dla Suzuki kampanię pod hasłem „Art of Experience”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tour-po-galeriach-sztuki-z-suzuki-motor-poland,397395,artykul.html

Suzuki Motor Poland od siedmiu lat sponsoruje Warsaw Gallery Weekend (WGW), najważniejsze święto polskiej sztuki współczesnej, które gromadzi w warszawskich galeriach miłośników sztuki współczesnej. WGW jest doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi pracami uznanych artystów i poznania najgorętszych nazwisk z rynku sztuki. Daje możliwość osobistego spotkania z twórcami i kuratorami. W tym roku wydarzenie to odbywa się w dniach 29 września – 2 października.

Obecność Suzuki w przestrzeni tego wydarzenia opracowała agencja Communication Unlimited. Kampania „Art of Experience” jest prowadzona w internecie, mediach społecznościowych i outdoorowo-na plakatach w galeriach. Suzuki Motor Poland przekazało do dyspozycji Warsaw Gallery Weekend flotę samochodów z napędem hybrydowym, których branding również przygotowała agencja.

- Hasło „Art of experience” odnosi się zarówno do doświadczania sztuki, jak i pozytywnego doświadczania produktów Suzuki. W przekazie graficznym inspirowaliśmy się twórczością Keitha Haringa, legendy street-artu, którego prace biją obecnie rekordy aukcyjne. Jego charakterystyczny styl jest często wykorzystywany przez modne marki np. Converse czy japońską marką Uniqlo - mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.

Samochody Suzuki posłużą do wożenia najważniejszych gości, którzy podczas WGW będą odwiedzać galerie. Chętni do wspólnego doświadczania sztuki z Suzuki mogą wziąć udział w konkursie, którego laureaci będą mieli okazję podróżować hybrydowymi samochodami Suzuki w towarzystwie ambasadorów marki Jarosława Maznasa i Rafała Jemielity.

Communication Unlimited w ramach strategii marki od 8 lat realizuje dla Suzuki kampanie w TV, prasie, Internecie i radiu oraz działania outdoorowe. Odpowiada za obsługę marki w mediach społecznościowych oraz obsługę sieci dealerskiej w zakresie komunikacji.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764