logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tous otwiera drzwi nowego konceptu zakupowego w warszawskim CH Atrium Promenada

  PR 17.04.2023, przeczytano 606 razy
ilustracjastrzałka

Po sukcesie analogicznego konceptu we flagowym butiku marki w Madrycie, TOUS zaprasza klientów do nowej przestrzeni w warszawskim CH Atrium Promenada. Nowy sklep to ponad 70 mkw przestrzeni, w której stylizacja i kreatywność idą w parze z najnowocześniejszymi technologiami i rozwiązaniami dotyczącymi zrównoważonego rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tous-otwiera-drzwi-nowego-konceptu-zakupowego-w-warszawskim-ch-atrium-promenada,399646,artykul.html

30 marca 2023 – TOUS, marka biżuteryjna przedstawia zupełnie nowy koncept handlowy. Po sukcesie uruchomienia konceptu we flagowym butiku w Madrycie, hiszpańska firma słynąca z motywu ikonicznego misia otwiera drzwi analogicznego modelu w warszawskim Centrum Handlowym Atrium Promenada 30 marca 2023.

Zgodnie z ewolucją marki w kierunku nowego pokolenia klientów z pokolenia Z i ukierunkowania na przyświecające im wartości, w tym kreatywność, wolność w wyrażaniu siebie i tworzenie własnego stylu w nienarzucony sposób, nowy koncept handlowy oddaje klientom butiku wolną rękę i prezentuje nowe sposoby na interakcje z produktami z szerokiego asortymentu TOUS.

Nowy, zbudowany na otwartym planie o ponad 70 mkw layout butiku pozwala na odkrywanie asortymentu produktowego klientom na własny sposób. Pomóc w tym mają audiowizualne standy rozlokowane po całej powierzchni nowego konceptu, wzmacniające wrażenia płynące z obcowania z marką TOUS i zapoznające klientów z narracją obecnych kolekcji.

ilustracjastrzałka

Etosem marki TOUS pozostaje wyrażanie siebie przez modę i biżuterię, dlatego personel butiku pełni nową rolę ambasadorów brandu oraz stylistów. W dedykowanych przestrzeniach sklepu będzie można odbyć zabukowane zawczasu konsultacje one-on-one z jednym ze stylistów, natomiast stretegicznie rozmieszczone photo cornery pozwolą generacji cyfrowych twórców wyrazić siebie na łamach mediów społecznościowych. Ciągnąc wątek digitalizacji brandu TOUS, załoga butiku może obsługiwać klientów i akceptować płatności na całej powierzchni sklepu, odchodząc od tradycyjnej koncepcji kasy fiskalnej. W nowym butiku będzie można również odebrać zamówienia złożone online w formule Click and Collect.

- Naszym celem jest iść naprzód. Chcemy być nie tylko sklepem, ale miejscem oferującym imersyjne doświadczenie, miejsce skupiające kreatywną wspólnotę - powiedziała brand exprience director TOUS Anna Sió.

ilustracjastrzałka

W celu zminimalizowania śladu węglowego zbudowania nowego sklepu, marka TOUS korzystała z usług lokalnych podwykonawców, redukując emisje CO2 oraz korzystała wyłącznie z drewna opatrzonego certyfikatami zrównoważonego wyrębu lasów. Nowy butik oświetlają energooszczędne żarówki LED, a klimatyzuje inteligentny system redukujący emisje.

Warszawski butik TOUS w CH Promenada to pierwszy polski sklep oparty na nowej koncepcji. W nowej przestrzeni w sprzedaży będzie cały asortyment brandu: biżuteria, zegarki, torby i akcesoria. Firma ma w planach otwarcie dwóch kolejnych butików w drugiej połowie bieżącego roku.

Źródło: TOUS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764