Po sukcesie analogicznego konceptu we flagowym butiku marki w Madrycie, TOUS zaprasza klientów do nowej przestrzeni w warszawskim CH Atrium Promenada. Nowy sklep to ponad 70 mkw przestrzeni, w której stylizacja i kreatywność idą w parze z najnowocześniejszymi technologiami i rozwiązaniami dotyczącymi zrównoważonego rozwoju.
30 marca 2023 – TOUS, marka biżuteryjna przedstawia zupełnie nowy koncept handlowy. Po sukcesie uruchomienia konceptu we flagowym butiku w Madrycie, hiszpańska firma słynąca z motywu ikonicznego misia otwiera drzwi analogicznego modelu w warszawskim Centrum Handlowym Atrium Promenada 30 marca 2023.
Zgodnie z ewolucją marki w kierunku nowego pokolenia klientów z pokolenia Z i ukierunkowania na przyświecające im wartości, w tym kreatywność, wolność w wyrażaniu siebie i tworzenie własnego stylu w nienarzucony sposób, nowy koncept handlowy oddaje klientom butiku wolną rękę i prezentuje nowe sposoby na interakcje z produktami z szerokiego asortymentu TOUS.
Nowy, zbudowany na otwartym planie o ponad 70 mkw layout butiku pozwala na odkrywanie asortymentu produktowego klientom na własny sposób. Pomóc w tym mają audiowizualne standy rozlokowane po całej powierzchni nowego konceptu, wzmacniające wrażenia płynące z obcowania z marką TOUS i zapoznające klientów z narracją obecnych kolekcji.
Etosem marki TOUS pozostaje wyrażanie siebie przez modę i biżuterię, dlatego personel butiku pełni nową rolę ambasadorów brandu oraz stylistów. W dedykowanych przestrzeniach sklepu będzie można odbyć zabukowane zawczasu konsultacje one-on-one z jednym ze stylistów, natomiast stretegicznie rozmieszczone photo cornery pozwolą generacji cyfrowych twórców wyrazić siebie na łamach mediów społecznościowych. Ciągnąc wątek digitalizacji brandu TOUS, załoga butiku może obsługiwać klientów i akceptować płatności na całej powierzchni sklepu, odchodząc od tradycyjnej koncepcji kasy fiskalnej. W nowym butiku będzie można również odebrać zamówienia złożone online w formule Click and Collect.
- Naszym celem jest iść naprzód. Chcemy być nie tylko sklepem, ale miejscem oferującym imersyjne doświadczenie, miejsce skupiające kreatywną wspólnotę - powiedziała brand exprience director TOUS Anna Sió.
W celu zminimalizowania śladu węglowego zbudowania nowego sklepu, marka TOUS korzystała z usług lokalnych podwykonawców, redukując emisje CO2 oraz korzystała wyłącznie z drewna opatrzonego certyfikatami zrównoważonego wyrębu lasów. Nowy butik oświetlają energooszczędne żarówki LED, a klimatyzuje inteligentny system redukujący emisje.
Warszawski butik TOUS w CH Promenada to pierwszy polski sklep oparty na nowej koncepcji. W nowej przestrzeni w sprzedaży będzie cały asortyment brandu: biżuteria, zegarki, torby i akcesoria. Firma ma w planach otwarcie dwóch kolejnych butików w drugiej połowie bieżącego roku.
Źródło: TOUS