logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tous otwiera drzwi nowego konceptu zakupowego w warszawskim CH Atrium Promenada

  PR 17.04.2023, przeczytano 739 razy
ilustracjastrzałka

Po sukcesie analogicznego konceptu we flagowym butiku marki w Madrycie, TOUS zaprasza klientów do nowej przestrzeni w warszawskim CH Atrium Promenada. Nowy sklep to ponad 70 mkw przestrzeni, w której stylizacja i kreatywność idą w parze z najnowocześniejszymi technologiami i rozwiązaniami dotyczącymi zrównoważonego rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tous-otwiera-drzwi-nowego-konceptu-zakupowego-w-warszawskim-ch-atrium-promenada,399646,artykul.html

30 marca 2023 – TOUS, marka biżuteryjna przedstawia zupełnie nowy koncept handlowy. Po sukcesie uruchomienia konceptu we flagowym butiku w Madrycie, hiszpańska firma słynąca z motywu ikonicznego misia otwiera drzwi analogicznego modelu w warszawskim Centrum Handlowym Atrium Promenada 30 marca 2023.

Zgodnie z ewolucją marki w kierunku nowego pokolenia klientów z pokolenia Z i ukierunkowania na przyświecające im wartości, w tym kreatywność, wolność w wyrażaniu siebie i tworzenie własnego stylu w nienarzucony sposób, nowy koncept handlowy oddaje klientom butiku wolną rękę i prezentuje nowe sposoby na interakcje z produktami z szerokiego asortymentu TOUS.

Nowy, zbudowany na otwartym planie o ponad 70 mkw layout butiku pozwala na odkrywanie asortymentu produktowego klientom na własny sposób. Pomóc w tym mają audiowizualne standy rozlokowane po całej powierzchni nowego konceptu, wzmacniające wrażenia płynące z obcowania z marką TOUS i zapoznające klientów z narracją obecnych kolekcji.

ilustracjastrzałka

Etosem marki TOUS pozostaje wyrażanie siebie przez modę i biżuterię, dlatego personel butiku pełni nową rolę ambasadorów brandu oraz stylistów. W dedykowanych przestrzeniach sklepu będzie można odbyć zabukowane zawczasu konsultacje one-on-one z jednym ze stylistów, natomiast stretegicznie rozmieszczone photo cornery pozwolą generacji cyfrowych twórców wyrazić siebie na łamach mediów społecznościowych. Ciągnąc wątek digitalizacji brandu TOUS, załoga butiku może obsługiwać klientów i akceptować płatności na całej powierzchni sklepu, odchodząc od tradycyjnej koncepcji kasy fiskalnej. W nowym butiku będzie można również odebrać zamówienia złożone online w formule Click and Collect.

- Naszym celem jest iść naprzód. Chcemy być nie tylko sklepem, ale miejscem oferującym imersyjne doświadczenie, miejsce skupiające kreatywną wspólnotę - powiedziała brand exprience director TOUS Anna Sió.

ilustracjastrzałka

W celu zminimalizowania śladu węglowego zbudowania nowego sklepu, marka TOUS korzystała z usług lokalnych podwykonawców, redukując emisje CO2 oraz korzystała wyłącznie z drewna opatrzonego certyfikatami zrównoważonego wyrębu lasów. Nowy butik oświetlają energooszczędne żarówki LED, a klimatyzuje inteligentny system redukujący emisje.

Warszawski butik TOUS w CH Promenada to pierwszy polski sklep oparty na nowej koncepcji. W nowej przestrzeni w sprzedaży będzie cały asortyment brandu: biżuteria, zegarki, torby i akcesoria. Firma ma w planach otwarcie dwóch kolejnych butików w drugiej połowie bieżącego roku.

Źródło: TOUS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku
Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została...
MHC Mobility powierza Euvic Digital przygotowanie kampanii
Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) na zlecenie firmy MHC Mobility (Mitsubishi HC Capital Group), specjalizującej się wynajmie i finansowaniu pojazdów, przygotowała kampanię marketingową, związaną z długoterminowym wynajmem samochodów. Jej celem jest dotarcie do nowego segmentu klientów firmy: małych i średnich przedsiębiorstw (SME) oraz jednoosobowych...
DoubleVerify i Internet Watch Foundation rozpoczynają współpracę
DoubleVerify nawiązuje współpracę z Internet Watch Foundation (IWF) w celu zwiększenia bezpieczeństwa ekosystemu reklamowego i wzmocnienia inicjatyw przeciwko materiałom online związanym z wykorzystywaniem seksualnym dzieci. Partnerstwo umożliwi DoubleVerify dostęp do wiodących na świecie narzędzi i zbiorów danych IWF, wzmacniając ochronę i pomagając uniknąć emisji reklam...
Nowe logo, nowa strategia: rebranding PWN
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.
Reklamy z wizerunkami polityków - broń w rękach cyberprzestępców
Gorączka kampanii prezydenckiej trwa w najlepsze i rozgrzewa emocje wielu wyborców do czerwoności. Niestety, cyberprzestępcy doskonale o tym wiedzą i bez skrupułów to wykorzystują. Nie tylko publikują w Internecie fake newsy i sieją dezinformację, ale także często ich celem są pieniądze Polaków. W ubiegłym roku aż 26 proc. oszustw inwestycyjnych dotyczyło fałszywych reklam...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764