logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tous otwiera drzwi nowego konceptu zakupowego w warszawskim CH Atrium Promenada

  PR 17.04.2023, przeczytano 596 razy
ilustracjastrzałka

Po sukcesie analogicznego konceptu we flagowym butiku marki w Madrycie, TOUS zaprasza klientów do nowej przestrzeni w warszawskim CH Atrium Promenada. Nowy sklep to ponad 70 mkw przestrzeni, w której stylizacja i kreatywność idą w parze z najnowocześniejszymi technologiami i rozwiązaniami dotyczącymi zrównoważonego rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tous-otwiera-drzwi-nowego-konceptu-zakupowego-w-warszawskim-ch-atrium-promenada,399646,artykul.html

30 marca 2023 – TOUS, marka biżuteryjna przedstawia zupełnie nowy koncept handlowy. Po sukcesie uruchomienia konceptu we flagowym butiku w Madrycie, hiszpańska firma słynąca z motywu ikonicznego misia otwiera drzwi analogicznego modelu w warszawskim Centrum Handlowym Atrium Promenada 30 marca 2023.

Zgodnie z ewolucją marki w kierunku nowego pokolenia klientów z pokolenia Z i ukierunkowania na przyświecające im wartości, w tym kreatywność, wolność w wyrażaniu siebie i tworzenie własnego stylu w nienarzucony sposób, nowy koncept handlowy oddaje klientom butiku wolną rękę i prezentuje nowe sposoby na interakcje z produktami z szerokiego asortymentu TOUS.

Nowy, zbudowany na otwartym planie o ponad 70 mkw layout butiku pozwala na odkrywanie asortymentu produktowego klientom na własny sposób. Pomóc w tym mają audiowizualne standy rozlokowane po całej powierzchni nowego konceptu, wzmacniające wrażenia płynące z obcowania z marką TOUS i zapoznające klientów z narracją obecnych kolekcji.

ilustracjastrzałka

Etosem marki TOUS pozostaje wyrażanie siebie przez modę i biżuterię, dlatego personel butiku pełni nową rolę ambasadorów brandu oraz stylistów. W dedykowanych przestrzeniach sklepu będzie można odbyć zabukowane zawczasu konsultacje one-on-one z jednym ze stylistów, natomiast stretegicznie rozmieszczone photo cornery pozwolą generacji cyfrowych twórców wyrazić siebie na łamach mediów społecznościowych. Ciągnąc wątek digitalizacji brandu TOUS, załoga butiku może obsługiwać klientów i akceptować płatności na całej powierzchni sklepu, odchodząc od tradycyjnej koncepcji kasy fiskalnej. W nowym butiku będzie można również odebrać zamówienia złożone online w formule Click and Collect.

- Naszym celem jest iść naprzód. Chcemy być nie tylko sklepem, ale miejscem oferującym imersyjne doświadczenie, miejsce skupiające kreatywną wspólnotę - powiedziała brand exprience director TOUS Anna Sió.

ilustracjastrzałka

W celu zminimalizowania śladu węglowego zbudowania nowego sklepu, marka TOUS korzystała z usług lokalnych podwykonawców, redukując emisje CO2 oraz korzystała wyłącznie z drewna opatrzonego certyfikatami zrównoważonego wyrębu lasów. Nowy butik oświetlają energooszczędne żarówki LED, a klimatyzuje inteligentny system redukujący emisje.

Warszawski butik TOUS w CH Promenada to pierwszy polski sklep oparty na nowej koncepcji. W nowej przestrzeni w sprzedaży będzie cały asortyment brandu: biżuteria, zegarki, torby i akcesoria. Firma ma w planach otwarcie dwóch kolejnych butików w drugiej połowie bieżącego roku.

Źródło: TOUS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764