logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Towarowa Giełda Energii zmienia logo

  PR 01.09.2015, przeczytano 745 razy
ilustracjastrzałka

Towarowa Giełda Energii (TGE) od 1 września br. wprowadza nową tożsamość wizualną. Dotychczasowe barwy TGE zostaną zastąpione czernią i zielenią – kolorami odnoszącymi się do konwencjonalnych oraz odnawialnych źródeł energii, łączącymi tradycję i nowoczesność. Zmiana logotypu wpisana jest w strategię integracji spółek z Grupy Kapitałowej GPW.  Nowe kolory, w zestawieniu z rozpoznawalnym na rynku znakiem warszawskiej giełdy, symbolizować mają łączenie interesów uczestników rynków TGE oraz GPW. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/towarowa-gielda-energii-zmienia-logo,25844,artykul.html

W tym roku TGE obchodzi 15-lecie swojej działalności. Zmiana logo w tym momencie to symboliczne rozpoczęcie nowego etapu rozwoju. 

- W ciągu 15 lat istnienia sukcesywnie umacnialiśmy markę i pozycję TGE, zarówno na rynku polskim, jak również europejskim. Teraz, poprzez nowy znak, chcemy w spójny sposób komunikować kim jesteśmy i co proponujemy naszym Klientom oraz Partnerom biznesowym. Również w komunikacji na arenie międzynarodowej będziemy się posługiwać nazwą TGE, co pozwoli nam budować wizerunek giełdy towarowo-finansowej na wielu rynkach. Jesteśmy głęboko przekonani, że nowa identyfikacja wizualna i kryjące się za nią przesłanie będą wspierać nasze działania - mówi Ireneusz Łazor.

Źródło: Towarowa Giełda Energii

www.tge.pl

Dodatkowe informacje:

TGE jest główną platformą giełdowego hurtowego obrotu energią elektryczną oraz buduje taką pozycję na rynku gazu. Jako instytucja zaufania publicznego, TGE zapewnia bezpieczeństwo obrotu oraz przejrzyste procedury zawierania transakcji, co przyczynia się do rynkowego kształtowania się cen towarów giełdowych. W lutym 2012 roku TGE weszła w skład Grupy Kapitałowej GPW.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764