Towarowa Giełda Energii (TGE) od 1 września br. wprowadza nową tożsamość wizualną. Dotychczasowe barwy TGE zostaną zastąpione czernią i zielenią – kolorami odnoszącymi się do konwencjonalnych oraz odnawialnych źródeł energii, łączącymi tradycję i nowoczesność. Zmiana logotypu wpisana jest w strategię integracji spółek z Grupy Kapitałowej GPW. Nowe kolory, w zestawieniu z rozpoznawalnym na rynku znakiem warszawskiej giełdy, symbolizować mają łączenie interesów uczestników rynków TGE oraz GPW.
W tym roku TGE obchodzi 15-lecie swojej działalności. Zmiana logo w tym momencie to symboliczne rozpoczęcie nowego etapu rozwoju.
- W ciągu 15 lat istnienia sukcesywnie umacnialiśmy markę i pozycję TGE, zarówno na rynku polskim, jak również europejskim. Teraz, poprzez nowy znak, chcemy w spójny sposób komunikować kim jesteśmy i co proponujemy naszym Klientom oraz Partnerom biznesowym. Również w komunikacji na arenie międzynarodowej będziemy się posługiwać nazwą TGE, co pozwoli nam budować wizerunek giełdy towarowo-finansowej na wielu rynkach. Jesteśmy głęboko przekonani, że nowa identyfikacja wizualna i kryjące się za nią przesłanie będą wspierać nasze działania - mówi Ireneusz Łazor.
Źródło: Towarowa Giełda Energii