logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Track Tec z najatrakcyjniejszym stoiskiem na Targach Trako

  PR 30.09.2019, przeczytano 2237 razy
ilustracjastrzałka

W czasie tegorocznej edycji Targów Kolejowych TRAKO doceniono eleganckie i funkcjonalne stoisko targowe Grupy Track Tec, zlokalizowane tradycyjnie w centralnym miejscu Centrum Wystawienniczo-Kongresowe AMBEREXPO w Gdańsku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/track-tec-z-najatrakcyjniejszym-stoiskiem-na-targach-trako,384152,artykul.html

Grupa Track Tec konsekwentnie dba o wizerunek marki, zarówno w komunikacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej. Grupa od lat prezentuję najwyższą jakość również w obszarze event marketingu,  pokazując się na wydarzeniach targowych, zarówno w Polsce jak i na świecie.

- Od lat wiele pracy wkładamy w zaprezentowanie się z jak najlepszej strony w czasie Targów TRAKO. Niezwykle zależy nam, aby nasi Klienci i partnerzy biznesowi czuli się w „progach” naszego stoiska komfortowo. TRAKO to doskonała platforma do nawiązywania kontaktów biznesowych oraz dyskusji o zmianach w naszej branży, poprzez swoje działania staramy się te procesy maksymalnie ułatwić  - powiedziała Katarzyna Pawluk, Wiceprezes Zarządu Track Tec.

W ramach konkursu na najatrakcyjniejsze stoisko na Tarakach TRAKO ocenie Jury podlegały wszystkie stoiska targowe, które wybudowało niemal 700 wystawców z trzydziestu krajów świata na łącznej powierzchni wystawowej  30 tys. mkw. Werdykt Jury corocznie obejmuje dwie kategorie: stoiska do 30m2 i stoiska powyżej 31m2. W każdej kategorii przyznawane są 3 równorzędne nagrody.

Źródło: Track Tec

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764