logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Traffic Design: Redesign orłowskiego targowiska

  PR 24.04.2019, przeczytano 1844 razy
ilustracjastrzałka

Szyldy i zewnętrzna identyfikacja wizualna to nie tylko bolączka głównych miejskich ulic. Tym razem Stowarzyszenie Traffic Design na warsztat weźmie popularne wśród gdynian targowisko na placu Górnośląskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/traffic-design%3A-redesign-orlowskiego-targowiska,382212,artykul.html

Ryneczek słynie z jakościowych towarów i dobrego zaopatrzenia, nie jest niestety atrakcyjnym punktem wizualnym i potęguje chaos w obrębie placu Górnośląskiego. W ramach grantu zaprojektowany i wykonany zostanie nowy szyld główny targowiska. Uspójnione zostaną również elementy identyfikacji boksów widocznych od strony ulicy Wielkopolskiej.

- Liczymy, że akcja pozytywnie wpłynie na wygląd całego placu Górnośląskiego oraz wizerunek targowiska, a także będzie budować wrażliwość estetyczną kupców i ich klientów. Poprzez działania estetyzacyjne, edukacyjne i promocyjne chcemy również wspierać lokalny handel. - Monika Domańska, Traffic Design

ilustracjastrzałka

Traffic Design przygotuje także krótki przewodnik dobrych praktyk projektowych dla lokalnych kupców, który pomoże im tworzyć estetyczne reklamy.

Projekt zostanie zrealizowany jesienią 2019 roku w ramach grantu Centrum Designu Gdynia na wdrażanie dobrych praktyk projektowych.

ilustracjastrzałka

Źródło: Traffic Design

www.trafficdesign.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764