logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Traffic Design: Jeleń, lis i królik w żłobku

   31.05.2023, przeczytano 1509 razy
ilustracja

Fasady nowo wybudowanych gdańskich żłobków to jeden z projektów promujących dobry dizajn w otoczeniu najmłodszych. Ilustracyjne metalografiki przedstawiające zwierzęta, które najmłodsi mogą spotkać podczas spacerów, zdobią i identyfikują placówki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/traffic-design%3A-jelen%2C-lis-i-krolik-w-zlobku,400226,artykul.html

W ramach etapu koncepcyjnego wypracowana została seria ilustracji przedstawiająca zwierzęta, które dzieci mogą spotkać na spacerach w trójmiejskich lasach i nad morzem. W przygodzie z uczęszczaniem do żłobka będą towarzyszyć maluchom w różnych lokalizacjach: lis, jelonek, jeże, bociany, króliki, wiewiórka, żabka, sowa, a nawet foka.

ilustracjastrzałka

Pomysł na serię ze zwierzętami wypłynął z potrzeby stworzenia zestawu elementów, które będą mogły być rozbudowywane i powielane w przypadku rozszerzenia sieci żłobków. Poszczególne zwierzęta zilustrowane przez Jacka Wielebskiego będą mogły stać się „patronami” żłobków i umożliwią łatwiejszą identyfikację: „Chodzę do żłobka z liskiem” lub „Chodzę do żłobka z sową”. Postaci zwierząt są też łatwe dla małych odbiorców do rozpoznania i zapamiętania. Autorzy liczą na to, że ułatwią adaptację i budowanie pierwszej małej społeczności, której dzieci stają się częścią.

ilustracjastrzałka

Gdańskie żłobki to jeden z projektów Traffic Design realizowanych w placówkach edukacyjnych. Pierwszym była metalograficzna ilustracja Pawła Mogilnickiego na fasadzie żłobka „Niezapominajka” w Gdyni – rysunek przedstawiał postać dzieci wspinających się na łodygę kwiatka, by z góry wypatrywać nadchodzących rodziców. W swoim portfolio Traffic Design ma jeszcze między innymi szyld jamniczka zrealizowany na budynku gdyńskiego przedszkola zaprojektowany przez Olę Niepsuj oraz mural na ścianie szkoły podstawowej wraz z identyfikacją Marty Przeciszewskiej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Stowarzyszenie Traffic Design

www.trafficdesign.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764