logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Traffic Design: Jeleń, lis i królik w żłobku

   31.05.2023, przeczytano 960 razy
ilustracja

Fasady nowo wybudowanych gdańskich żłobków to jeden z projektów promujących dobry dizajn w otoczeniu najmłodszych. Ilustracyjne metalografiki przedstawiające zwierzęta, które najmłodsi mogą spotkać podczas spacerów, zdobią i identyfikują placówki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/traffic-design%3A-jelen%2C-lis-i-krolik-w-zlobku,400226,artykul.html

W ramach etapu koncepcyjnego wypracowana została seria ilustracji przedstawiająca zwierzęta, które dzieci mogą spotkać na spacerach w trójmiejskich lasach i nad morzem. W przygodzie z uczęszczaniem do żłobka będą towarzyszyć maluchom w różnych lokalizacjach: lis, jelonek, jeże, bociany, króliki, wiewiórka, żabka, sowa, a nawet foka.

ilustracjastrzałka

Pomysł na serię ze zwierzętami wypłynął z potrzeby stworzenia zestawu elementów, które będą mogły być rozbudowywane i powielane w przypadku rozszerzenia sieci żłobków. Poszczególne zwierzęta zilustrowane przez Jacka Wielebskiego będą mogły stać się „patronami” żłobków i umożliwią łatwiejszą identyfikację: „Chodzę do żłobka z liskiem” lub „Chodzę do żłobka z sową”. Postaci zwierząt są też łatwe dla małych odbiorców do rozpoznania i zapamiętania. Autorzy liczą na to, że ułatwią adaptację i budowanie pierwszej małej społeczności, której dzieci stają się częścią.

ilustracjastrzałka

Gdańskie żłobki to jeden z projektów Traffic Design realizowanych w placówkach edukacyjnych. Pierwszym była metalograficzna ilustracja Pawła Mogilnickiego na fasadzie żłobka „Niezapominajka” w Gdyni – rysunek przedstawiał postać dzieci wspinających się na łodygę kwiatka, by z góry wypatrywać nadchodzących rodziców. W swoim portfolio Traffic Design ma jeszcze między innymi szyld jamniczka zrealizowany na budynku gdyńskiego przedszkola zaprojektowany przez Olę Niepsuj oraz mural na ścianie szkoły podstawowej wraz z identyfikacją Marty Przeciszewskiej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Stowarzyszenie Traffic Design

www.trafficdesign.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Branża SEO z perspektywy międzynarodowej - Whitepress publikuje wyniki raportu
Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza...
Na jakie kwestie prawne muszą zwrócić uwagę przedsiębiorcy odtwarzający muzykę w celach komercyjnych
Odkryj tajemnicę, która przemawia zarówno do twoich uszu, jak i twojego portfela. Muzyka w biznesie to nie tylko przyjemność, to także kwestia prawna, która może wpłynąć na przyszłość twojej firmy. W naszym artykule zgłębiamy świat licencjonowania muzyki, z naciskiem na to, co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć, aby uniknąć fałszywych nut i...
5 pytań, jakie warto zadać freelancerowi przed rozpoczęciem współpracy
Z możliwości outsourcingu zleceń korzysta coraz więcej firm. W Polsce w 2022 roku współpracę z niezależnymi specjalistami nawiązywały przede wszystkim mikroprzedsiębiorstwa (42,6 proc.) i małe oraz średnie firmy (35,8 proc.). Mimo to dla wielu przedsiębiorców, którzy dotychczas nie korzystali z usług freelancerów, taka forma outsourcingu może wydawać...
Student na freelance – czyli jak zarobić i zdobyć cenne doświadczenie
Studiowanie stanowi finansowe wyzwanie dla większości młodych ludzi. Według Warszawskiego Instytutu Bankowości polski student wydaje miesięcznie na swoje utrzymanie 3867,06 zł. Nic więc dziwnego, że studenci często zmuszeni są do podjęcia pracy. Jednak doświadczenie w sklepie czy gastronomi niekoniecznie będzie przydatne w budowaniu umiejętności do pracy w wyuczonym zawodzie....
Marki są coraz bardziej świadome tego, że bez połączenia się ze światem mediów społecznościowych nie mogą istnieć. Nie wystarczy jednak stworzyć swojego kanału w “socialach” i liczyć na krociowe zyski. Trzeba korzystać z pracy tych, którzy najlepiej odnajdują sie w internecie – z influencerów. Wiedzą to już nie tylko sprzedający w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764