logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Traffic Design: Redesign orłowskiego targowiska

  PR 24.04.2019, przeczytano 610 razy
ilustracjastrzałka

Szyldy i zewnętrzna identyfikacja wizualna to nie tylko bolączka głównych miejskich ulic. Tym razem Stowarzyszenie Traffic Design na warsztat weźmie popularne wśród gdynian targowisko na placu Górnośląskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/traffic-design%3A-redesign-orlowskiego-targowiska,382212,artykul.html

Ryneczek słynie z jakościowych towarów i dobrego zaopatrzenia, nie jest niestety atrakcyjnym punktem wizualnym i potęguje chaos w obrębie placu Górnośląskiego. W ramach grantu zaprojektowany i wykonany zostanie nowy szyld główny targowiska. Uspójnione zostaną również elementy identyfikacji boksów widocznych od strony ulicy Wielkopolskiej.

- Liczymy, że akcja pozytywnie wpłynie na wygląd całego placu Górnośląskiego oraz wizerunek targowiska, a także będzie budować wrażliwość estetyczną kupców i ich klientów. Poprzez działania estetyzacyjne, edukacyjne i promocyjne chcemy również wspierać lokalny handel. - Monika Domańska, Traffic Design

ilustracjastrzałka

Traffic Design przygotuje także krótki przewodnik dobrych praktyk projektowych dla lokalnych kupców, który pomoże im tworzyć estetyczne reklamy.

Projekt zostanie zrealizowany jesienią 2019 roku w ramach grantu Centrum Designu Gdynia na wdrażanie dobrych praktyk projektowych.

ilustracjastrzałka

Źródło: Traffic Design

www.trafficdesign.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764