logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Traffic Design: Redesign orłowskiego targowiska

  PR 24.04.2019, przeczytano 535 razy
ilustracjastrzałka

Szyldy i zewnętrzna identyfikacja wizualna to nie tylko bolączka głównych miejskich ulic. Tym razem Stowarzyszenie Traffic Design na warsztat weźmie popularne wśród gdynian targowisko na placu Górnośląskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/traffic-design%3A-redesign-orlowskiego-targowiska,382212,artykul.html

Ryneczek słynie z jakościowych towarów i dobrego zaopatrzenia, nie jest niestety atrakcyjnym punktem wizualnym i potęguje chaos w obrębie placu Górnośląskiego. W ramach grantu zaprojektowany i wykonany zostanie nowy szyld główny targowiska. Uspójnione zostaną również elementy identyfikacji boksów widocznych od strony ulicy Wielkopolskiej.

- Liczymy, że akcja pozytywnie wpłynie na wygląd całego placu Górnośląskiego oraz wizerunek targowiska, a także będzie budować wrażliwość estetyczną kupców i ich klientów. Poprzez działania estetyzacyjne, edukacyjne i promocyjne chcemy również wspierać lokalny handel. - Monika Domańska, Traffic Design

ilustracjastrzałka

Traffic Design przygotuje także krótki przewodnik dobrych praktyk projektowych dla lokalnych kupców, który pomoże im tworzyć estetyczne reklamy.

Projekt zostanie zrealizowany jesienią 2019 roku w ramach grantu Centrum Designu Gdynia na wdrażanie dobrych praktyk projektowych.

ilustracjastrzałka

Źródło: Traffic Design

www.trafficdesign.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764