logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Traffic Design: Sześć nowych szyldów dla Elbląga

   23.08.2019, przeczytano 611 razy
strzałkistrzałka
Traffic Design: Sześć nowych szyldów dla Elbląga ZOBACZ ILUSTRACJE

Dzięki inicjatywie :DobryZnak i Stowarzyszeniu Traffic Design kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną. W pierwszej edycji to przedsiębiorcy zgłaszali się do konkursu, tym razem o udział w akcji rywalizowały miasta. Były to m.in. Sosnowiec, Jaworzno, Inowrocław, Zakopane i Szczecin, ale to właśnie Elbląg zdobył najwięcej głosów internautów, którzy głosowali w konkursie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/traffic-design%3A-szesc-nowych-szyldow-dla-elblaga,383683,artykul.html

- Muszę powiedzieć, że to było dla mnie niesamowite zaskoczenie, że wygraliśmy z takimi miastami jak Szczecin czy Zakopane. To znaczy, że ludzie dostrzegają ten problem, że to jest widoczne, że w świadomości ludzi jest taka potrzeba tworzenia rzeczy eleganckich spokojnych dobrze zaprojektowanych i wykonanych. - Roman Smoleński plastyk Elbląga

Jednym z celów akcji jest poprawa jakości przestrzeni publicznej i wymiana krzykliwych, niezaprojektowanych szyldów na takie, które współgrają z architekturą i działają na korzyść nie tylko przedsiębiorców, ale wszystkich użytkowników miasta.

W Elblągu zrealizowanych zostało 6 nowych projektów, do re:designu zakwalifikowały się między innymi zakład czyszczenia pierza, sklep wędkarski, sklep spożywczy, oraz serwis urządzeń gazowych. Wśród projektantów znaleźli się Eugenia Tynna, Paweł Ryżko, Grupa Projektor.

- Ładne witryny to i ładna ulica. Wcześniej ta okolica była zaniedbana, ale dzięki inicjatywie :DobryZnak od Mastercard zmieniła swój kolor, swój wystrój. Dla mnie najważniejsze jest zadowolenie klientów, uśmiech ludzi i fakt, że przychodzą do mnie kolejny raz. - Pan Krzysztof z Zakładu Czyszczenia Pierza „Elpuch”

- Akcją :DobryZnak wspieramy przede wszystkim przedsiębiorców, dając im szansę na rozwój swojego biznesu – zarówno dzięki atrakcyjniejszemu wyglądowi ich placówek, jak umożliwieniu im przyjmowania płatności bezgotówkowych. Obie te zmiany mogą pomóc im w przyciągnięciu Klientów. Mieszkańcy natomiast zyskują coś bezcennego – piękniejszą okolicę, w której będzie się przyjemniej żyło. - Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe

Mimo, że tegoroczne głosowanie już się zakończyło, akcja :DobryZnak trwa nadal. Mali przedsiębiorcy z całej Polski mogą korzystać z platformy dobryznak.org, na której znajdą m.in. bazę profesjonalnych projektantów oraz szyldziarzy, wraz z bezpośrednim kontaktem do nich, co ułatwi im przeprowadzenie metamorfozy w swoim sklepie lub lokalu usługowym. Na stronie można także znaleźć dział z poradami ogólnymi, dotyczącymi marketingowego wsparcia biznesu. Nad zawartością merytoryczną projektu czuwa stowarzyszenie Traffic Design, które na swoim koncie ma kompleksowe realizacje estetyzacyjne w Trójmieście, Warszawie oraz w mniejszych miastach. Od strony kreatywnej za kampanię odpowiada McCann Worldgroup w Polsce.

Źródło: Traffic Design

www.trafficdesign.pl

Galeria: Traffic Design: Sześć nowych szyldów dla Elbląga

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RYOBI to jeden z producentów elektronarzędzi i narzędzi ogrodowych. W marcu marka wystartowała z nową kampanią edukacyjną „Przerabiaj, odnawiaj, twórz, zero waste!”, w ramach której chce zachęcić konsumentów do zmiany ich nawyków. Wszystko w celu ograniczenia ilości śmieci i nauczenia naszego społeczeństwa, że można odnawiać zużyte...
Symetria „wygrywa” z wirusem i realizuje pierwszą na świecie sesję certyfikacyjną UX-PM całkowicie online
Symetria UX, jedyna polska agencja badawczo-projektowa, należąca do międzynarodowego stowarzyszenia UXalliance, pierwszy raz w historii zrealizowała sesję certyfikacyjną UX-PM Level 3. To inauguracyjne w skali całego świata, przeprowadzone w pełni zdalnie szkolenie, które udowodniło, że nawet tak skomplikowaną tematykę jak badania i projektowanie doświadczeń, można...
Wideokartka z przesłaniem od Orchidea Creative Group
W dobie koronawirusa, pracy zdalnej i akcji #zostanwdomu wrocławska agencja marketingowa Orchidea Creative Group przygotowała specjalne życzenia świąteczne. Stworzyła wideokartkę nagrywaną telefonami wprost z domowych biur, kuchni i salonów. Prosto, autentycznie i z głębi serca – to sposób na przekazanie odrobiny pozytywnej energii i nadziei w tym trudnym dla...
Szanowni Państwo, pandemia COVID-19 zburzyła naszą codzienność oraz wymusiła drastyczną zmianę nawyków i zachowań społecznych. Przeorganizowaliśmy życie w trosce o zdrowie nasze i naszych bliskich. Ostatnie tygodnie wyraźnie pokazały, że żyjemy w złożonym systemie naczyń połączonych, gdzie destabilizacja jednego elementu prowadzi do...
Plantwear startuje z nowym serwisem e-commerce Giftbay.pl
Plantwear poszerza zakres działalności. Spółka uruchomiła właśnie nową platformę e-commerce Giftbay.pl, za pośrednictwem której będzie oferować spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Platforma zawiera ponad 200 wersji produktowych z podziałem na kategorie, okazję oraz relację z obdarowanym. Personalizacja dokonywana jest na gotowych produktach, co zapewnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764