logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Traffic Design: Sześć nowych szyldów dla Elbląga

   23.08.2019, przeczytano 329 razy
strzałkistrzałka
Traffic Design: Sześć nowych szyldów dla Elbląga ZOBACZ ILUSTRACJE

Dzięki inicjatywie :DobryZnak i Stowarzyszeniu Traffic Design kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną. W pierwszej edycji to przedsiębiorcy zgłaszali się do konkursu, tym razem o udział w akcji rywalizowały miasta. Były to m.in. Sosnowiec, Jaworzno, Inowrocław, Zakopane i Szczecin, ale to właśnie Elbląg zdobył najwięcej głosów internautów, którzy głosowali w konkursie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/traffic-design%3A-szesc-nowych-szyldow-dla-elblaga,383683,artykul.html

- Muszę powiedzieć, że to było dla mnie niesamowite zaskoczenie, że wygraliśmy z takimi miastami jak Szczecin czy Zakopane. To znaczy, że ludzie dostrzegają ten problem, że to jest widoczne, że w świadomości ludzi jest taka potrzeba tworzenia rzeczy eleganckich spokojnych dobrze zaprojektowanych i wykonanych. - Roman Smoleński plastyk Elbląga

Jednym z celów akcji jest poprawa jakości przestrzeni publicznej i wymiana krzykliwych, niezaprojektowanych szyldów na takie, które współgrają z architekturą i działają na korzyść nie tylko przedsiębiorców, ale wszystkich użytkowników miasta.

W Elblągu zrealizowanych zostało 6 nowych projektów, do re:designu zakwalifikowały się między innymi zakład czyszczenia pierza, sklep wędkarski, sklep spożywczy, oraz serwis urządzeń gazowych. Wśród projektantów znaleźli się Eugenia Tynna, Paweł Ryżko, Grupa Projektor.

- Ładne witryny to i ładna ulica. Wcześniej ta okolica była zaniedbana, ale dzięki inicjatywie :DobryZnak od Mastercard zmieniła swój kolor, swój wystrój. Dla mnie najważniejsze jest zadowolenie klientów, uśmiech ludzi i fakt, że przychodzą do mnie kolejny raz. - Pan Krzysztof z Zakładu Czyszczenia Pierza „Elpuch”

- Akcją :DobryZnak wspieramy przede wszystkim przedsiębiorców, dając im szansę na rozwój swojego biznesu – zarówno dzięki atrakcyjniejszemu wyglądowi ich placówek, jak umożliwieniu im przyjmowania płatności bezgotówkowych. Obie te zmiany mogą pomóc im w przyciągnięciu Klientów. Mieszkańcy natomiast zyskują coś bezcennego – piękniejszą okolicę, w której będzie się przyjemniej żyło. - Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe

Mimo, że tegoroczne głosowanie już się zakończyło, akcja :DobryZnak trwa nadal. Mali przedsiębiorcy z całej Polski mogą korzystać z platformy dobryznak.org, na której znajdą m.in. bazę profesjonalnych projektantów oraz szyldziarzy, wraz z bezpośrednim kontaktem do nich, co ułatwi im przeprowadzenie metamorfozy w swoim sklepie lub lokalu usługowym. Na stronie można także znaleźć dział z poradami ogólnymi, dotyczącymi marketingowego wsparcia biznesu. Nad zawartością merytoryczną projektu czuwa stowarzyszenie Traffic Design, które na swoim koncie ma kompleksowe realizacje estetyzacyjne w Trójmieście, Warszawie oraz w mniejszych miastach. Od strony kreatywnej za kampanię odpowiada McCann Worldgroup w Polsce.

Źródło: Traffic Design

www.trafficdesign.pl

Galeria: Traffic Design: Sześć nowych szyldów dla Elbląga

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ahava PR odpowiedzialna za promocję PR marki dr Gerard
Agencja AHAVA PR  zajmie się obsługą jesiennej kampanii marki dr Gerard. Działania obejmują: przygotowanie treści do kampanii, influencer marketing, działania PR (w tym kontakt z mediami oraz wysyłkę kreatywną). Promocja będzie obejmowała dwa nowe produkty marki dr Gerard: Pryncypałki o smaku orzechowym oraz Mafijne Brownie.  
Océ Colorado 1650 złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl
Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex
Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.
Po rozwiązaniu przez Roberta Kubicę umowy z ROKiT Williams Racing, także PKN ORLEN, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, zakończy po tym sezonie współpracę sponsorską z zespołem. Koncern będzie kontynuował współpracę z zawodnikiem, pozostanie także w Formule 1 budując globalną rozpoznawalność marki.
W Integart Festiwal Druku trwa nadal!
Festiwal Druku 2019 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nasza oferta spotkała się z tak dobrym przyjęciem!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764