logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Traffic Design 6.5

  PR 21.06.2017, przeczytano 733 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu zobaczycie Festiwal Traffic Design w procesie zmian. Edycją 6.5 zamykamy pewien etap, by w zmienionej formule biennale powrócić za rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/traffic-design-6.5,32873,artykul.html

Tegoroczną realizacją festiwalową zilustrujemy 7 lat naszej działalności, która z korzeni bliskich street-artu przez malarstwo wielkoformatowe ewoluowała w stronę detalu architektonicznego, miejskiego projektowania graficznego i metaloplastyki. Tym samym otworzymy również nowy rozdział, który wynika z myślenia o mieście jako zbiorze elementów takich jak: układy ulic, budynki, chodniki, zieleń, bramy, fasady czy szyldy, z których każdy może być nośnikiem sztuki – może być oryginalny, frapujący, skłaniający do refleksji lub wyłącznie estetyczny.  Jednak realizacja artystyczna to nie jedyne, co zaplanowaliśmy na ten rok. Nie zabraknie pokazu filmowego w sekretnej lokalizacji, wystawy oraz debaty o sztuce.

Dlaczego zmieniamy formułę z corocznego festiwalu na biennale?

Na przestrzeni lat odkryliśmy jak ważne jest ciągłe uczenie się miasta, obserwowanie jego rozwoju, odpowiadanie na potrzeby mieszkańców i stwarzanie możliwości działań dla artystów. Chcemy w bardziej usystematyzowany sposób przyjrzeć się procesom miastotwórczym, poznać preferencje użytkowników przestrzeni publicznej. Służyć temu będzie badanie społeczne, w którym oddamy głos różnym grupom użytkowników miasta. Formuła biennale otwiera także możliwości tworzenia bardziej zaawansowanych artystycznie i technologicznie realizacji oraz współpracy z rozchwytywanymi artystami. Program Festiwalu Traffic Design 6.5 przedstawimy wkrótce. Na bieżąco będziemy również komunikować kolejne etapy pracy nad edycją 2018. 

Wydarzenie jest współfinansowane przez Miasto Gdynia.

Źródło: Traffic Design

www.trafficdesign.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764