logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Traficar ponownie wybiera Walk PR

  PR 23.05.2023, przeczytano 443 razy

Marka Traficar, najpopularniejsza platforma carsharingowa w Polsce, powierzyła agencji Walk PR kompleksową obsługę public relations, kontakty z mediami i działania z zakresu influencer marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/traficar-ponownie-wybiera-walk-pr,400086,artykul.html

Traficar świadczy innowacyjną usługę wynajmu samochodów na kilometry poprzez prostą i intuicyjną aplikację mobilną - bez zbędnych formalności czy wyznaczonych miejsc na zakończenie przejazdu. Firma oferuje także usługę dostawczych aut na kilometry, znaną pod marką TrafiCargo. W całej Polsce flota Traficara liczy obecnie ponad 2500 pojazdów.

Współpraca między Walk PR a Traficarem ruszyła w kwietniu br. Agencja odpowiada za doradztwo strategicznie, prowadzenie biura prasowego marki, kontakty z mediami, a także koordynację współprac z influencerami. Firmy pracowały ze sobą w latach 2016-2019 w ramach wprowadzania marki Traficar na polski rynek. Wówczas realizowane były szerokie działania edukacyjne i wizerunkowe, budujące nową kategorię, jakim była usługa carsharingu.

Traficar wzmacnia portfolio Walk PR w obszarze mobilności i motoryzacji, które zasilają już takie marki jak SEAT, CUPRA, Bentley, Lamborghini czy Q Service Castrol. Obsługą klientów z branży automotive w Walk PR zajmuje się dedykowany zespół – Agnieszka Kłusek (Senior Account Manager) i Dominika Nosal (Junior Account Manager), kierowany przez Matyldę Żemajtis (Account Director).

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764