logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Traficar wprowadza minimalistyczny branding aut

  PR 11.07.2019, przeczytano 1283 razy
ilustracjastrzałka

Traficar wraz z odświeżaniem floty postanowił pójść krok dalej i zaprezentować Renault Clio w nowej odsłonie. Nowy sposób obrandowania auta jest minimalistyczny, ekologiczny i zachęca do dialogu z marką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/traficar-wprowadza-minimalistyczny-branding-aut,383204,artykul.html

Traficar po trzech latach działalności nie tylko odświeża swoją flotę, ale również sposób oklejania aut. W nowych samochodach Renault Clio, które wyjeżdżają właśnie na ulice miast, gdzie Traficar udostępnia swoją usługę, znacznie zmniejszyła się liczba poszczególnych elementów brandingu. Projekt jest minimalistyczny z zachowaniem kolorów marki: fioletowego i miętowego. Umieszczone na autach różne hasła np. „Wsiadaj! Miasto czeka” oraz „Jedziemy? Ty prowadzisz”, są nawiązaniem do dialogu marki z użytkownikiem, który Traficar prowadzi już od samego początku we wszystkich swoich kanałach komunikacji.

Atestowaną folią One Way Vision z laminatem zostały oklejone dwie boczne szyby oraz szyba tylna. Pełna widoczność jest zachowana dzięki równomiernie rozmieszczonym na folii OWV otworom. Osoba znajdująca się wewnątrz auta widzi to, co znajduje się na zewnątrz, natomiast z zewnątrz widoczny jest jednolity obraz. Auto niezmiennie otwiera się za pomocą kodu QR, a karta znajduje się w schowku. Także liczba komunikatów wewnątrz auta znacznie się zmniejszyła i zastąpiły je powiadomienia w aplikacji. W usłudze będą obowiązywać przez pewien czas dwa rodzaje oklejenia: standardowy na starszych autach oraz odświeżony dla nowych Renault Clio.

- Gdy startowaliśmy z usługą, chcieliśmy, aby auta rzucały się w oczy, były charakterystyczne i zapamiętywalne. Teraz gdy marka Traficar jest już rozpoznawalna, postawiliśmy na minimalizm oraz bardziej ekologiczne podejście do brandingu. Ograniczyliśmy liczbę naklejek ze 109 do 17, co pozwoli na mniejszą produkcję odpadów związanych z oklejaniem aut i na sprawniejsze przywracanie aut po naprawach do usługi. Oklejenie szyb to naszym zdaniem praktyczne i estetyczne rozwiązanie, które nie szkodzi karoserii, i dodatkowo chroni przed słońcem. Mamy nadzieję, że nowy projekt spodoba się użytkownikom i mieszkańcom miast, w których działamy. Po zaprezentowaniu pierwszego wariantu w mediach społecznościowych zbieramy komentarze i zamierzamy wziąć je pod uwagę przy dalszych pracach nad brandingiem aut. Chcielibyśmy także z większą dynamiką zmieniać wizerunek traficarów – tłumaczy Konrad Karpiński, dyrektor operacyjny w firmie Traficar.

ilustracjastrzałka

Proces logistyczny wprowadzania nowych aut do floty Traficara już się rozpoczął. Najstarsze auta zostają wycofane, dzięki czemu do dyspozycji użytkowników będą pojazdy maksymalnie 2-letnie. Sprawność aut to z pewnością bardzo ważny aspekt prawidłowego działania usługi carsharingowej, na którą mają wpływ sposób użytkowania oraz wiek pojazdu. Traficar zapewnia, że proces wymiany floty i oklejenia aut zostanie przeprowadzony sprawnie, aby zapewnić ich maksymalną dostępność do wynajmu we wszystkich miastach, w których działa usługa.

Źródło: Traficar

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764