logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Training Mask Polska z nową agencją social media

  PR 23.02.2018, przeczytano 648 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów krakowskiej agencji social media click community dołączył Training Mask Polska - oficjalny dystrybutor rewolucyjnych masek treningowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/training-mask-polska-z-nowa-agencja-social-media,35551,artykul.html

Do zadań agencji należy opracowanie strategii obecności marki w mediach społecznościowych, koncepcja kreatywna oraz prowadzenie kanałów social media marki: Facebooka  oraz Instagrama. Za obsługę Klienta odpowiadają: Roksana Wąż (Strategy&Community Manager) oraz Paulina Kotulska (Social Media Specialist).

Maski  treningowe to innowacyjny produkt, który wciąż nie jest znany szerszemu gronu odbiorców. Jestem przekonana, że dzięki naszym działaniom marka stanie się bardziej rozpoznawalna, ale też uda nam się uświadomić ludzi, że maski do ćwiczeń to wygodny i bezpieczny sposób, aby poprawić swoje wyniki, lepiej zadbać o kondycję i ćwiczyć intensywniej. - mówi Paulina Kotulska z click community.

Do współpracy doszło w wyniku złożonej oferty.

Źródło: click community

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764