logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas

  PR 22.04.2024, przeczytano 344 razy
ilustracja

Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/transform-awards%3A-5-londynskich-statuetek-dla-touchideas,403949,artykul.html

Podczas uroczystej gali w historycznej siedzibie browaru marki Whitbread wręczono nagrody za branding i komunikację marki. „Ten konkurs był dla nas zawsze ważny" – mówi Bartek Serafiński, dyrektor zarządzający agencji – „Touchideas zajmuje się transformacją marek. To oznacza ich tworzenie, rebranding, wprowadzanie zmian strategicznych. Poziom Transform Awards w tym roku był bardzo wysoki. Stanęliśmy w szranki z najlepszymi agencjami międzynarodowymi, posiadającymi swoje biura na całym świecie. Cieszymy się, że to właśnie nasze projekty zostały dostrzeżone i nagrodzone”.

Agencja z Polski otrzymała aż pięć nagród: Złoto, 2 Srebra, Brąz, a także jedno wyróżnienie. „Na pięć nominacji dostaliśmy aż pięć statuetek” – dodaje Bartosz Urbanke, szef Client Service w agencji – „To wielka satysfakcja widzieć, jak nasze projekty nie tylko rozwiązują problemy biznesowe klientów, ale przede wszystkim zyskują uznanie wśród najlepszych twórców marek” – komentuje. Marta Szymkowiak, designerka i współautorka nagrodzonych prac, zwraca uwagę na jeszcze jedną kwestię – „Pomimo tego, że nasz zespół jest kameralny, chcieliśmy się zmierzyć z największymi. Do konkursu zgłosiły swoje prace tak znaczące agencje jak Pentagram, Interbrand czy Landor. I już samo to, że udało nam się stanąć obok nich na scenie, jest dla nas dużym wyróżnieniem. Oni byli naprawdę pod dużym wrażeniem”.

Oto pełna lista tegorocznych nagród i wyróżnień: Złoto za kreację marki Oaie Not dla sieci sklepów Profi, Srebro za identyfikację wizualną dla marki Zakoznami, Srebro za branding marki QLI, Brąz za rebranding sieci sklepów Dealz, wyróżnienie za naming Zakoznami.

Tegoroczny sukces dał nam apetyt na więcej. Wróciliśmy do Warszawy pełni inspiracji i nowej energii." – podsumowuje Marta Szymkowiak, a Bartek Serafiński dodaje: „Już dzisiaj, w pierwszym kwartale, mamy w portfolio kilka nowych, wyjątkowych projektów, z którymi na pewno pokażemy się w Londynie w przyszłym roku".

Źródło: Touchideas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR
Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 
Softswiss z nagrodą za event korporacyjny
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z...
Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764