logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Transformacja działu SEO w Mbridge - Marketing Experts

  PR 26.04.2022, przeczytano 520 razy
ilustracja

Z dniem 1.04.2022 dział SEO w MBridge - Marketing Experts wzbogacił się o Team Lidera, którym został Maciej Orpik, pracujący wcześniej na stanowisku SEO Specialist. Zmiana była podyktowana dynamicznym rozwojem działu i koniecznością rozbudowy jego struktury o nowe stanowiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/transformacja-dzialu-seo-w-mbridge---marketing-experts,395638,artykul.html

Maciej Orpik dołączył do MBridge - Marketing Experts w kwietniu 2020 roku. Pierwsze doświadczenie SEO zdobywał w agencji CS Group, a następnie w agencji K2 Precise (dawne K2 Media).

W MBridge - Marketing Experts Maciej od początku zajmował się przede wszystkim obszarem SEO Ecommerce, realizując działania dla klientów takich jak m.in. EkoDrogeria, Grupa Modne Zakupy czy MediaMarkt. Na stanowisku SEO Team Leadera Maciej będzie dalej poszerzać te kompetencje, ponieważ jednocześnie zostaje liderem SEO Ecommerce. Oznacza to, że oprócz budowania i prowadzenia swojego zespołu, będzie odpowiadać także za rozwój kompetencji SEO Ecommerce w MBridge.

- Team SEO w MBridge jest bardzo wspierający, a atmosfera świetna. Najważniejsze jest jednak to, że nasza praca owocuje konkretnymi wynikami. W ciągu ostatnich lat udało nam się wypracować określone specjalizacje, dzięki czemu jesteśmy w stanie sprostać różnorodnym wyzwaniom, jakie stawia przed nami współczesne SEO. Zmiany w strukturze działu to konsekwencja tego procesu. - mówi Maciej Orpik

Niezmiennie na czele całego działu pozostaje Tomasz Klusek w roli SEO Managera.

Źródło: MBridge

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764