logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Transformacja żywieniowa Carrefour Polska w nowym programie TVN

  PR 12.10.2020, przeczytano 738 razy
ilustracjastrzałka

Nikt nie demaskuje żywieniowych mitów tak jak Katarzyna Bosacka. Nikt nie oferuje Polakom półek pełnych zdrowych produktów tak jak Carrefour. Teraz razem będą zachęcać Polaków do zdrowej diety w nowym programie TVN MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/transformacja-zywieniowa-carrefour-polska-w-nowym-programie-tvn,388759,artykul.html

Bohaterowie programu, zwykli Polacy, którzy codziennie popełniają grzeszki dietetyczne albo stoją przed dylematami żywieniowymi, chcieliby jeść lepiej i mądrze kupować. Dlatego przez 10 odcinków będą spotykać się z Katarzyną Bosacką, by przeprowadzać eksperymenty dietetyczne i tropić dobrą żywność u polskich rolników i hodowców. Pomoże im w tym Carrefour, od dawna współpracujący ze sprawdzonymi producentami wysokojakościowej żywności, którzy kochają naturę i dbają o dobrostan swoich zwierząt.

- Od dwóch lat realizujemy transformację żywieniową i naszą misją jest oferowanie dobrej żywności dla wszystkich - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. – Zrobiliśmy już bardzo wiele, aby rozbudować ofertę artykułów naturalnych, bio i wegańskich, zmienić na lepsze składy produktów naszej marki własnej oraz zadbać o dobro kur, pszczół, karpi i innych zwierząt. Nadeszła pora, aby nasz entuzjazm na temat mądrego jedzenia udzielił się Polakom. Startujemy z programem z Katarzyną Bosacką i TVN, aby udowodnić, że każdy może zacząć odżywiać się świadomie i zdrowo, dbając o naszą planetę i świetnie się przy tym bawiąc w gronie rodziny i przyjaciół – dodaje.

W nowym programie Katarzyna Bosacka poruszy takie tematy jak: jajko jako super food, ukryty w jedzeniu cukier i jego zamienniki, podróż naszego posiłku z pola na talerz oraz tajemnicze dodatki do żywności. Odwiedzi również producentów – pasjonatów, którzy do Carrefour dostarczają między innymi jajka od szczęśliwych kur oraz wytwarzane tradycyjnymi metodami miody, warzywa czy suszone owoce.

Program startuje 24 października br. na głównej antenie TVN oraz dzień później w TTV i będzie gościć w polskich domach przez 10 kolejnych weekendów. Od 3 listopada br. produkty prezentowane w programie objęte zostaną specjalną ofertą handlową, dostępną w katalogach z Katarzyną Bosacką jako ambasadorką akcji na okładce. Dodatkowo artykuły ze Zdrowej Półki będzie można nabyć w sklepach Carrefour z gwarancją najniższej ceny, a markę Carrefour BIO z 10% zniżką w aplikacji Mój Carrefour. Natomiast na stronie konkurs.tvn.pl będą prowadzone zmagania widzów na najlepsze zdjęcia posiłków inspirujących do zmiany nawyków żywieniowych. W konkursie do wygrania jest 10 kart podarunkowych na zakupy w Carrefour o wartości 200 zł w każdym z 5 tygodni konkursu oraz 5 nagród głównych o wartości 500 zł.

Źródło: Carrefour Polska

www.carrefour.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764