logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Transformacja żywieniowa Carrefour Polska w nowym programie TVN

  PR 12.10.2020, przeczytano 319 razy
ilustracjastrzałka

Nikt nie demaskuje żywieniowych mitów tak jak Katarzyna Bosacka. Nikt nie oferuje Polakom półek pełnych zdrowych produktów tak jak Carrefour. Teraz razem będą zachęcać Polaków do zdrowej diety w nowym programie TVN MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/transformacja-zywieniowa-carrefour-polska-w-nowym-programie-tvn,388759,artykul.html

Bohaterowie programu, zwykli Polacy, którzy codziennie popełniają grzeszki dietetyczne albo stoją przed dylematami żywieniowymi, chcieliby jeść lepiej i mądrze kupować. Dlatego przez 10 odcinków będą spotykać się z Katarzyną Bosacką, by przeprowadzać eksperymenty dietetyczne i tropić dobrą żywność u polskich rolników i hodowców. Pomoże im w tym Carrefour, od dawna współpracujący ze sprawdzonymi producentami wysokojakościowej żywności, którzy kochają naturę i dbają o dobrostan swoich zwierząt.

- Od dwóch lat realizujemy transformację żywieniową i naszą misją jest oferowanie dobrej żywności dla wszystkich - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. – Zrobiliśmy już bardzo wiele, aby rozbudować ofertę artykułów naturalnych, bio i wegańskich, zmienić na lepsze składy produktów naszej marki własnej oraz zadbać o dobro kur, pszczół, karpi i innych zwierząt. Nadeszła pora, aby nasz entuzjazm na temat mądrego jedzenia udzielił się Polakom. Startujemy z programem z Katarzyną Bosacką i TVN, aby udowodnić, że każdy może zacząć odżywiać się świadomie i zdrowo, dbając o naszą planetę i świetnie się przy tym bawiąc w gronie rodziny i przyjaciół – dodaje.

W nowym programie Katarzyna Bosacka poruszy takie tematy jak: jajko jako super food, ukryty w jedzeniu cukier i jego zamienniki, podróż naszego posiłku z pola na talerz oraz tajemnicze dodatki do żywności. Odwiedzi również producentów – pasjonatów, którzy do Carrefour dostarczają między innymi jajka od szczęśliwych kur oraz wytwarzane tradycyjnymi metodami miody, warzywa czy suszone owoce.

Program startuje 24 października br. na głównej antenie TVN oraz dzień później w TTV i będzie gościć w polskich domach przez 10 kolejnych weekendów. Od 3 listopada br. produkty prezentowane w programie objęte zostaną specjalną ofertą handlową, dostępną w katalogach z Katarzyną Bosacką jako ambasadorką akcji na okładce. Dodatkowo artykuły ze Zdrowej Półki będzie można nabyć w sklepach Carrefour z gwarancją najniższej ceny, a markę Carrefour BIO z 10% zniżką w aplikacji Mój Carrefour. Natomiast na stronie konkurs.tvn.pl będą prowadzone zmagania widzów na najlepsze zdjęcia posiłków inspirujących do zmiany nawyków żywieniowych. W konkursie do wygrania jest 10 kart podarunkowych na zakupy w Carrefour o wartości 200 zł w każdym z 5 tygodni konkursu oraz 5 nagród głównych o wartości 500 zł.

Źródło: Carrefour Polska

www.carrefour.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stowarzyszenie Sady Grójeckie: „Wybieram polskie jabłka”
Z inicjatywy Stowarzyszenia Sady Grójeckie oraz partnerów Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Sady Sandomierskie, Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych oraz Unię Owocową, ruszył projekt, którego celem jest promocja naszych rodzimych jabłek, oraz zwiększenie ich...
More Bananas nawiązało współpracę z nowym klientem. Od sierpnia bieżącego roku agencja zajmuje się komunikacją przedsiębiorstwa zajmującego się m.in. przechowywaniem danych - Akamai Technologies.
Circlewise przejmuje Adhydrę, Paweł Lebiedziński awansuje na COO struktur międzynarodowych
Circlewise AS, międzynarodowa firma z centralą w Norwegii dostarczająca rozwiązań w obszarze marketingu digital z naciskiem na programy partnerskie, dokonuje przejęcia polskiej agencji Adhydra, specjalizującej się w performance marketingu „nowej generacji”. Paweł Lebiedziński, dotychczasowy CEO agencji Adhydra, obejmuje stanowisko COO w międzynarodowych strukturach...
Gwiazdkowa kampania wizerunkowa Nova Park
Właśnie wystartowała świąteczna kampania wizerunkowa NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, której tematem przewodnim jest potrzeba bliskości i wspólnego spędzania czasu, nie tylko w okresie świąt Bożego Narodzenia. Kampania „Żebyśmy wszyscy mogli być blisko” przedstawia także NoVa Park jako miejsce rodzinne i przyjazne, w którym panuje gwiazdkowa...
Nowości Mimaki na webinarium Reprograf - Grafikus
Pandemia sprawiła na rynku poligraficznym sporo „zamieszania“. Pokrzyżowała plany wystawiennicze i ogólnie eventowe. Jednak ku zaskoczeniu niektórych, sporo się obecnie dzieje. Branża wielkoformatowa czekała na nowości.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764