logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Transgraniczne połączenie Agfa Graphics Sp. z o.o. i Agfa Graphics NV

  PR 12.03.2012, przeczytano 2587 razy
ilustracjastrzałka
Michał Śliz

Agfa Graphics Sp. z o.o. poinformowała, że począwszy od 1 lipca br. będzie kontynuować działalność jako polski oddział belgijskiej spółki Agfa Graphics NV (będącej obecnie jej 100% właścicielem). Zmiana osobowości prawnej to efekt planowanego, transgranicznego połączenia obu firm, będącego następstwem przekształceń w ramach grupy Agfa-Gevaert na terenie Europy. Poza kwestiami czysto formalnymi, działalność Agfa Graphics na polskim rynku nie ulegnie żadnym zmianom – oddział będzie działać w oparciu o polskie prawodawstwo. Osobą odpowiedzialną za jego zarządzanie będzie Michał Śliz, obecny dyrektor generalny Agfa Graphics Sp. z o.o.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/transgraniczne-polaczenie-agfa-graphics-sp.-z-o.o.--i-agfa-graphics-nv,14936,artykul.html

Strategia Agfa Graphics NV dotycząca rynku europejskiego zakłada wzmacnianie pozycji rynkowej, w czym pomóc ma połączenie zasobów spółek w ramach jednej organizacji o zasięgu globalnym. Prowadzona obecnie przez Agfa Graphics Sp. z o.o. działalność operacyjna i polityka handlowa firmy będzie zachowana przez Agfa Graphics NV Oddział w Polsce, która na mocy prawa unijnego staje się następcą prawnym obecnej spółki. Od strony formalno-prawnej przekształcenie wymagać będzie jedynie dokonania stosownych aktualizacji i zgłoszeń w urzędach administracji państwowej.

Formalne połączenie z naszą centralą to ciąg dalszy przekształceń w ramach koncernu Agfa-Gevaert, mających stworzyć większą synergię między poszczególnymi jego oddziałami. Ich pozytywne efekty już są odczuwalne w szerszej skali, o czym świadczą nasze bardzo dobre – na tle całej branży – wyniki za rok ubiegły – wyjaśnia Michał Śliz, dyrektor generalny Agfa Graphics Sp. z o.o. – Chciałbym zapewnić, że czynności o charakterze administracyjnym nie będą miały wpływu na zachowanie ciągłości prowadzonej działalności czy też współpracy z naszymi klientami, dealerami i partnerami biznesowymi. Kontynuować będziemy realizację wszystkich podpisanych umów i prowadzonych projektów. Nie zmienią się także zasady współpracy i zakres wsparcia dla naszych klientów.

Więcej informacji na temat procesu przekształcania Agfa Graphics Sp. z o.o. w Agfa Graphics NV Oddział w Polsce można uzyskać pod adresem http://www.agfa-polska.pl/node/736.

Źródło: Agfa Graphics

www.agfa.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764