logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Translation Assistant - nowe rozwiązanie Lexmarka

  PR 08.11.2022, przeczytano 318 razy

Lexmark ogłosił aktualizacje platformy Lexmark Cloud Services Platform, w tym Lexmark Translation Assistant (LTA), rozwiązania zapewniającego usługi tłumaczenia dokumentów w czasie rzeczywistym. Klienci mogą skanować dokumenty w oryginalnym języku za pomocą urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark, wybrać odpowiedni język wyjściowy spośród kilku dostępnych, a następnie w ciągu kilku minut otrzymać przetłumaczony dokument.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/translation-assistant---nowe-rozwiazanie-lexmarka,397900,artykul.html

Innowacyjny asystent tłumaczenia

Coraz częściej organizacje muszą komunikować się z ludźmi, którzy posługują się różnymi językami. Asystent tłumaczenia umożliwia tłumaczenie dokumentów w czasie rzeczywistym dla dowolnej firmy, szkoły lub instytucji publicznej i ich wydrukowanie za pomocą urządzenia wielofunkcyjnego firmy Lexmark.

- Usługi Lexmark w chmurze zapewniają bardziej wydajną i przystępną cenowo drogę do sukcesu w zarządzaniu drukiem, dzięki pełnemu pakietowi możliwości optymalizacji druku - powiedział Brock Saladin, starszy wiceprezes i dyrektor handlowy firmy Lexmark. - Najnowsze rozwiązanie oprogramowania Lexmarka w chmurze to narzędzie, które nasi klienci nazywają rewolucyjnymi.

Assistant. LTA pomaga klientom pokonać bariery językowe, sprawiając, że tłumaczenia drukowane są łatwe i dostępne za pośrednictwem podłączonej do chmury drukarki wielofunkcyjnej Lexmark (MFP).

Zarządzanie skanowaniem w chmurze Lexmark

Oprócz LTA, Lexmark wprowadził również Lexmark Cloud Scan Management, portal oparty na chmurze oraz kilka uaktualnień oferty Lexmark Cloud Print Management. Umożliwia on klientom bezpośrednie skanowanie i udostępnianie plików.

Lexmark Cloud Scan Management oferuje znaczne oszczędności firmom, które wymagają bezpośredniego dostępu do dokumentów papierowych w różnych lokalizacjach. Oparty na chmurze portal umożliwia dodanie skrótów do urządzenia obsługującego technologię Lexmark w celu skanowania bezpośrednio do zdalnych usług udostępniania plików, w tym Microsoft OneDrive, SharePoint i Google Drive, co zwiększa efektywność i ujednolica dokumenty internetowe i papierowe. Najważniejsze korzyści to:

  • Poprawa szybkości procesów opartych na papierze
  • Umożliwienie łatwej konwersji papierowych dokumentów na format cyfrowy
  • Skanowanie dokumentów bezpośrednio do systemu udostępniania plików w chmurze
  • Łatwe udostępnianie i dostosowywanie dokumentów na odległość
  • Udostępnianie z pełnym bezpieczeństwem w chmurze

Aktualizacje zarządzania drukiem w chmurze Lexmarka

Lexmark udostępnił również aktualizacje do Lexmark Cloud Print Management (CPM), aby umożliwić szybsze i bezpieczniejsze drukowanie w chmurze. Lexmark udostępnił również aktualizacje do Lexmark Cloud Print Management (CPM), aby umożliwić szybsze i bezpieczniejsze drukowanie w chmurze. - Lexmark Print Management Client (Klient LPMC) umożliwia przekazywanie zadań do CPM, aktualizacja wniosła wsparcie dla systemu Linux (Ubuntu). Strona pobierania dla LPMC zawiera obecnie wybór systemów takich jak Linux, Windows, MacOS, Chrome, iOS oraz Android. Organizacje korzystające z kolejek chmurowych Microsoft Universal Print mogą zarejestrować drukarkę CPM w usłudze Azure Active Directory (AD) przy pomocy Universal Print Integration – mówi Łukasz Florowski Technology Specialist, Lexmark.

Lexmark Cloud Print Manager to również narzędzie, pomagające zaoszczędzić czas, koszty oraz zużycie materiałów. Jak wynika z danych firmy Lexmark, system pomaga obniżyć o ok 54% koszty drukowania, o 48% liczbę wydrukowanych stron oraz zmniejszenie zużycia materiałów eksploacyjnych nawet o 77 %.

Lexmark Translation Assistant i Lexmark Cloud Scan Management są dostępne już dziś w Ameryce Północnej, a na całym świecie będą dostępne w I kwartale 2023 r. Aktualizacje do Cloud Print Management są już dostępne na całym świecie.

Źródło: Lexmark

www.lexmark.com


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: mrogowski

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764