logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Transmisje z holografią SXFI Live: Creative współpracuje z BWF

  PR 27.01.2021, przeczytano 696 razy
ilustracja

Światowa Federacja Badmintona (BWF) nawiązała współpracę z Creative Technology, aby zwiększyć wrażenia fanów podczas oglądania meczów badmintona, przybliżając publiczność do akcji za pomocą dźwięku holograficznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/transmisje-z-holografia-sxfi-live%3A-creative-wspolpracuje-z-bwf,389970,artykul.html

Począwszy od finałów HSBC BWF World Tour, które rozpoczynają się dziś w Bangkoku, w Tajlandii, transmisje na żywo zostaną wzbogacone o SXFI LIVE. Debiutując jako najnowsza iteracja wielokrotnie nagradzanej holografii słuchawek Super X-Fi, SXFI LIVE dodaje holografię audio i odtwarza scenę dźwiękową wysokiej jakości systemu wielogłośnikowego w standardowym zestawie słuchawkowym.

Przetwarzane w czasie rzeczywistym u źródła transmisji na żywo fani będą mogli cieszyć się realistycznymi efektami dźwięku Super X-Fi, niezależnie od słuchawek, które zakładają podczas oglądania transmisji na żywo w YouTube, i poczuć się tak, jakby oglądali mecze na żywo, na arenie.

Gra bliżej fanów

Sekretarz generalny BWF Thomas Lund powiedział: - Rok 2020 był rokiem bez precedensu w sporcie. BWF nauczył się kilku cennych umiejętności na temat zarządzania treścią w przypadku braku wydarzeń na żywo. Rozpoczynając 2021 rok od możliwości zorganizowania niektórych naszych wydarzeń bez udziału publiczności na żywo, na przykład w Bangkoku w tym tygodniu, z przyjemnością współpracujemy z Creative, aby poprawić wrażenia fanów dźwięku, nawet jeśli są wirtualne. Z niecierpliwością czekamy na dalszą współpracę z Creative i inteligentną technologią SXFI LIVE.

Sim Wong Hoo, dyrektor generalny Creative, powiedział: - Cieszymy się, że możemy współpracować z BWF w pierwszej w swoim rodzaju inicjatywie. Jest to partnerstwo korzystne dla obu stron - firma Creative wprowadza swoją technologię i produkty do światowego sportu i odbiorców. BWF jest pierwszym organem sportowym, który wprowadza przełomową technologię audio do swoich imprez. Ponad 700 milionów fanów badmintona może teraz cieszyć się realistycznymi transmisjami badmintona na żywo przez swoje słuchawki. Zmieniając jakość dźwięku bezpośrednio ze źródła, zapewniamy fanom najlepsze miejsce na arenie do badmintona, uderzenia, kino i tak dalej, w zaciszu ich własnych domów. Jest to tak bliskie rzeczywistości, jak to tylko możliwe, bez fanów wracających na arenę. Oprócz tworzenia przestrzenności i poprawy immersji, SXFI LIVE pozwoli ludziom usłyszeć więcej szczegółów z meczów, dzięki bardzo szerokiej scenie dźwiękowej w porównaniu ze zwykłym dźwiękiem.

SXFI LIVE pojawi się we wszystkich najważniejszych głównych turniejach BWF w 2021 roku, w tym w TOTAL BWF Sudirman Cup, finałach TOTAL BWF Thomas i Uber Cup, Mistrzostwach Świata BWF i finałach HSBC BWF World Tour.

Źródło: Creative

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764