logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Transmisje z holografią SXFI Live: Creative współpracuje z BWF

  PR 27.01.2021, przeczytano 409 razy
ilustracja

Światowa Federacja Badmintona (BWF) nawiązała współpracę z Creative Technology, aby zwiększyć wrażenia fanów podczas oglądania meczów badmintona, przybliżając publiczność do akcji za pomocą dźwięku holograficznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/transmisje-z-holografia-sxfi-live%3A-creative-wspolpracuje-z-bwf,389970,artykul.html

Począwszy od finałów HSBC BWF World Tour, które rozpoczynają się dziś w Bangkoku, w Tajlandii, transmisje na żywo zostaną wzbogacone o SXFI LIVE. Debiutując jako najnowsza iteracja wielokrotnie nagradzanej holografii słuchawek Super X-Fi, SXFI LIVE dodaje holografię audio i odtwarza scenę dźwiękową wysokiej jakości systemu wielogłośnikowego w standardowym zestawie słuchawkowym.

Przetwarzane w czasie rzeczywistym u źródła transmisji na żywo fani będą mogli cieszyć się realistycznymi efektami dźwięku Super X-Fi, niezależnie od słuchawek, które zakładają podczas oglądania transmisji na żywo w YouTube, i poczuć się tak, jakby oglądali mecze na żywo, na arenie.

Gra bliżej fanów

Sekretarz generalny BWF Thomas Lund powiedział: - Rok 2020 był rokiem bez precedensu w sporcie. BWF nauczył się kilku cennych umiejętności na temat zarządzania treścią w przypadku braku wydarzeń na żywo. Rozpoczynając 2021 rok od możliwości zorganizowania niektórych naszych wydarzeń bez udziału publiczności na żywo, na przykład w Bangkoku w tym tygodniu, z przyjemnością współpracujemy z Creative, aby poprawić wrażenia fanów dźwięku, nawet jeśli są wirtualne. Z niecierpliwością czekamy na dalszą współpracę z Creative i inteligentną technologią SXFI LIVE.

Sim Wong Hoo, dyrektor generalny Creative, powiedział: - Cieszymy się, że możemy współpracować z BWF w pierwszej w swoim rodzaju inicjatywie. Jest to partnerstwo korzystne dla obu stron - firma Creative wprowadza swoją technologię i produkty do światowego sportu i odbiorców. BWF jest pierwszym organem sportowym, który wprowadza przełomową technologię audio do swoich imprez. Ponad 700 milionów fanów badmintona może teraz cieszyć się realistycznymi transmisjami badmintona na żywo przez swoje słuchawki. Zmieniając jakość dźwięku bezpośrednio ze źródła, zapewniamy fanom najlepsze miejsce na arenie do badmintona, uderzenia, kino i tak dalej, w zaciszu ich własnych domów. Jest to tak bliskie rzeczywistości, jak to tylko możliwe, bez fanów wracających na arenę. Oprócz tworzenia przestrzenności i poprawy immersji, SXFI LIVE pozwoli ludziom usłyszeć więcej szczegółów z meczów, dzięki bardzo szerokiej scenie dźwiękowej w porównaniu ze zwykłym dźwiękiem.

SXFI LIVE pojawi się we wszystkich najważniejszych głównych turniejach BWF w 2021 roku, w tym w TOTAL BWF Sudirman Cup, finałach TOTAL BWF Thomas i Uber Cup, Mistrzostwach Świata BWF i finałach HSBC BWF World Tour.

Źródło: Creative

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

11 kwietnia 2021 r. radiowcy w całym kraju świętować będą Polski Dzień Radia. Dodatkowo, z inicjatywy porozumienia nadawców I Love Radio, tego dnia na antenach 167 rozgłośni zostanie wyemitowany 4. Charytatywny Blok Reklamowy. Do akcji po raz kolejny włączą się wszystkie stacje Grupy Radiowej Agory – Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio.
Mural w centrum Katowic upamiętniający Krystynę Bochenek
Z inicjatywy „Gazety Wyborczej” i miasta Katowice na jednej z kamienic w centrum Katowic namalowany został mural z podobizną Krystyny Bochenek, byłej dziennikarki Polskiego Radia Katowice i wicemarszałkini Senatu, jednej z ofiar katastrofy w Smoleńsku.
Większa przejrzystość i odpowiedzialność na Youtube dzięki współczynnikowi obejrzeń filmów naruszających zasady
W 2018 roku przedstawiliśmy nasz raport dotyczący egzekwowania Wytycznych dla społeczności YouTube, aby zwiększyć przejrzystość i odpowiedzialność za nasze wysiłki na rzecz ochrony widzów. Było to pierwsze w swoim rodzaju spojrzenie na treści, które usunęliśmy z YouTube ponieważ naruszały nasze zasady. Obejmowało liczbę usuniętych filmów, sposób...
TikTok mając na uwadze potrzeby brandów i firm działających na platformie uruchomił nowy program edukacyjny dla marketerów pod nazwą „TikTok Academy”. W ramach globalnego programu, który został zainagurowany przez zespół TikToka w Polsce, platforma zaprosi wybrane agencje marketingowe do udziału w szkoleniach online, aby przekazać wiedzę i...
Wyniki badania Mediapanel za marzec 2021
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 r. według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764