logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Transparentny influencer marketing - pierwsza taka konferencja naukowa w Polsce

  PR 23.02.2022, przeczytano 356 razy

8 marca o godzinie 11:00 rozpocznie się pierwsza w Polsce konferencja naukowa dotycząca najnowszych regulacji w obszarze influencer marketingu „Transparentny influencer marketing - nowa era funkcjonowania?”. Wydarzenie będzie miało miejsce na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. W wydarzeniu wezmą udział znani influencerzy, m.in. Maciej Dowbor czy Barbara Pasek oraz przedstawiciele Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta - patrona wydarzenia. Konferencja będzie także trnsmitowana na fanpage’u Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Koła Naukowego Public Relations UW.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/transparentny-influencer-marketing---pierwsza-taka-konferencja-naukowa-w-polsce,394888,artykul.html

Jak prawidłowo należy oznaczać współpracę z firmami? Czy influencer marketing potrzebuje twardych przepisów? Już 8 marca o godzinie 11.00 na auli kolumnowej Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW odpowiedzi na te pytania poszukają goście konferencji naukowej „Transparentny influencer marketing - nowa era funkcjonowania?”. Wśród nich między innymi cenieni eksperci public relations, przedstawiciele Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta i znani influencerzy - Barbara Pasek czy Maciej Dowbor. Całe wydarzenie uroczyście otworzy Dziekan WDIB, prof. Janusz Adamowski.

Tematyka konferencji nie jest przypadkowa, ponieważ zmiany w obszarze influencer marketingu wprowadzane przez UOKiK wzbudziły w ostatnim czasie ogromne emocje. Brak odpowiednich oznaczeń w postach sponsorowanych, reklamowanie scamów czy kryptoreklamy to przykłady działań, które są na celowniku urzędników. UOKiK postanowił przyjrzeć się działaniom influencerów, wysyłając wezwania do przedstawienia umów z 2021 roku znanym twórcom internetowym m.in. Frizowi czy dużym agencjom marketingowym pod groźbą kar finansowych.

Podczas wydarzenia uczestnicy oraz widzowie zapoznają się z wprowadzonymi zmianami i ich konsekwencjami dla influencerów. Poznają także szczegóły dotyczące oznaczania współprac oraz aspekty prawne, biznesowe i etyczne influencer marketingu. - Konferencja jest odpowiedzią na niepewność wśród influencerów i specjalistów influencer marketingu. Chcemy edukować branżę oraz influencerów w zakresie dobrych praktyk marketingowych. Obecność ekspertów z UOKiK-u, patrona konferencji, pozwoli na ciekawą dyskusję zainteresowanych stron - zapewnia Szymon Dziewięcki z zarządu Koła Naukowego Public Relations UW, współorganizator konferencji.

Konferencja odbędzie się na auli kolumnowej na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Bednarskiej 2/4. Jednocześnie prowadzona będzie transmisja na żywo na fanpage’ach facebookowych organizatorów konferencji - Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW oraz Koła Naukowego Public Relations UW. Udział w konferencji jest darmowy, jednak liczba miejsc na auli będzie ograniczona.

W razie gdyby forma konferencji miała ulec zmianie, organizatorzy wcześniej o tym poinformują.

Źródło: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764