logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Transport nocą w TNT Express

  PR 25.09.2012, przeczytano 1095 razy
ilustracjastrzałka

Firma kurierska TNT Express uruchamia innowacyjną usługę: serwis nocny. Usługa skierowana jest głównie do branży przemysłowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/transport-noca-w-tnt-express,16723,artykul.html

TNT Express, jako pierwsza firma kurierska w Polsce, świadczy usługę ekspresowych transportów nocnych. Doręczenia realizowane są pomiędzy godz. 1.00 w nocy a 7.00 rano na terenie całego kraju. Dostawy nie wymagają udziału odbiorcy – realizowane są za pośrednictwem specjalnych wrzutni i śluz, bez konieczności osobistego odbioru przez adresata.

Serwis powstał jako odpowiedź na oczekiwania branży przemysłowej. Firmy z tego sektora oczekują precyzyjnie określonego terminu doręczenia towarów – np. części zamiennych do napraw serwisowych. Pozwala to zapewnić płynność procesu, nie dopuszczając do kosztownych przestojów oraz poprawia konkurencyjność oferty firm, które korzystają z usługi dostaw nocnych. TNT adresuje usługę przede wszystkim do producentów akcesoriów motoryzacyjnych i przemysłowych oraz  instytucji reprezentujących branżę ochrony zdrowia i rolną. Potencjał rynku jest znaczny: jego wartość - firma szacuje na ok. 250 - 300 mln PLN.

Każda usługa jest dostosowywana do specyficznych potrzeb zamawiającego i poprzedzona szczegółowym audytem. Realizację usług oparto na specjalnie opracowanej i wdrożonej siatce połączeń nocnych dostosowanych do potrzeb zleceniodawców.

W celu realizacji serwisu nocnego TNT stworzyło odrębną infrastrukturę w Polsce. Jej sercem jest centralne centrum przeładunkowe dla przesyłek nocnych, zlokalizowane w Łodzi. Hub wspiera sieć oddziałów w całej Polsce: w Katowicach, Poznaniu, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu. Oddziały zostały rozlokowane w ten sposób, by zagwarantować dotarcie do każdego miejsca w kraju w ciągu 6 godzin.

Do każdego z oddziałów przypisano wyspecjalizowaną kadrę kurierską i pracowników administracyjnych, koordynujących jakość usług nocnych. Dodatkowo, stworzono siatkę dedykowanych połączeń drogowych, obsługiwanych przez wahadłowo kursujące ciężarówki. Przygotowano również specjalną infrastrukturę teleinformatyczną, oferując klientom indywidualny system obsługi i wymiany danych z TNT.

Źródło: TNT Express

www.tnt.com.pl

Dodatkowe informacje:

TNT Express należy do liderów rynku usług kurierskich dla klientów instytucjonalnych. Tygodniowo przewozi 4,7 mln paczek, dokumentów i frachtów do ponad 200 krajów przy wykorzystaniu sieci 2 653 oddziałów, punktów przeładunkowych i centrów sortowania. W barwach firmy porusza się 30 239 pojazdów, firma zarządza flotą 50 samolotów. W Europie TNT posiada największą infrastrukturę w zakresie doręczeń transportem lotniczym i drogowym w systemie „od drzwi do drzwi”. TNT Express zatrudnia 77 tys. pracowników na świecie i, jako pierwsza organizacja, uzyskało brytyjskie godło „Investor in people”. W 2011 r. dywizja odnotowała obroty w wysokości 7,2 mld EUR.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764