logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trawiasty autobus na ulicach Poznania

  PR 11.06.2012, przeczytano 2304 razy
ilustracja

W czerwcu w Poznaniu na trasie między lotniskiem Ławica a centrum będzie kursował elektryczny autobus Solaris. Jego ekologiczny charakter podkreśla fakt, że został pokryty… trawą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trawiasty-autobus-na-ulicach-poznania,15794,artykul.html

Naturalne środowisko dla biznesu” – takie hasło widnieje na boku autobusu. Oprócz dbałości o ekologię podkreślono w ten sposób fakt, że Poznań jest doskonałym miejscem dla rozwoju przedsiębiorczości. Autobus to ruchoma reklama Konsorcjum Marki Poznań, które zrzesza największe firmy mające swoje siedziby w stolicy Wielkopolski.

Pomysł stworzenia autobusu pokrytego trawą zrodził się w agencji reklamowej about ad. Celem projektu było pokazanie, że Poznań zapewnia firmom doskonałe warunki wzrostu i rozwoju. Dlatego też znane marki zapuszczają tu swoje korzenie.

Premierowy kurs linii „E” odbył się w sobotę 2. czerwca i wziął w nim udział miedzy innymi prezydent Poznania, Ryszard Grobelny. Teraz elektryczny Solaris będzie kursował sześć razy dziennie między lotniskiem Ławica, Rondem Kaponiera a Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar. Co istotne dla mieszkańców – niezwykłym autobusem będą mogli przejechać się za darmo!

Urbino Electric to prototyp elektrycznego autobusu firmy Solaris. Za jakiś czas stanie się modelem produkcyjnym.

Źródło: About Ad

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764