logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trefl SA rozpoczął współpracę z domem mediowym Carat

  PR 03.01.2019, przeczytano 335 razy

Dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network Polska) obsługuje mediowo firmę Trefl SA. Realizacja kampanii dla nowego klienta rozpoczęła się z końcem października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trefl-sa-rozpoczal-wspolprace-z-domem-mediowym-carat,380661,artykul.html

Nowy klient domu mediowego Carat to wiodący producent gier planszowych w Polsce i jeden z największych producentów puzzli w Europie. Firma jest obecna na rynku od 1985 roku.

W ramach umowy dom mediowy Carat zajmuje się przygotowaniem strategii oraz planowaniem i zakupem mediów dla firmy Trefl SA. Współpraca obejmuje rynek polski, a od listopada także węgierski. Polski oddział Carat koordynował kampanię digitalową na Węgrzech, zaś węgierski oddział Carat zajął się planowaniem i zakupem mediów do aktywności reklamowych w telewizji. Dodatkowo, polski oddział agencji prowadzi dla firmy Trefl SA warsztaty mediowe. Współpraca została nawiązana dzięki wygranemu przetargowi.

- O wyborze partnera zadecydowało profesjonalne przygotowanie do przetargu i doświadczenie w pracy z podmiotami z branży dziecięcej i zabawkowej. - Roman Szczepan Kniter, prezes Zarządu Trefl SA.

Działania o największej intensywności zaplanowano i zrealizowano w okresie przedświątecznym. Na rynku polskim dom mediowy zrealizował szerg kampanii TV i digital dla takich gier, jak 5 sekund, Ego, Mistakos czy dla produktów marki VTech.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764