logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trendbook z możliwością interakcji od Peppermint

  PR 16.01.2019, przeczytano 274 razy
ilustracjastrzałka

Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała Trend Mixer - interaktywne zestawienie trendów wizualnych i marketingowych na 2019 rok. Trend Mixer dostępny jest online oraz w formie drukowanej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trendbook-z-mozliwoscia-interakcji-od-peppermint,380822,artykul.html

Zawsze na początku roku w mediach pojawia się wiele predykcji dotyczących trendów - raporty, trendbooki. Peppermint stworzył jednak nie kolejny trendbook, ale interaktywny Trend Mixer. Przedstawia on 14 trendów - 7 dotyczy designu i 7 mówi o komunikacji marketingowej. Każdy z nich został zilustrowany przez agencję w formie połówki twarzy, którą można dowolnie łączyć z pozostałymi.

- Chcieliśmy w ten sposób z jednej strony pokazać, jakie będą tendencje w trendach marketingowych i wizualnych w 2019 roku, z drugiej strony, dać użytkownikom możliwość zabawy. - tłumaczy Ewa Cymer, head of creative w Peppetmint.

obrazek

Zestawiając ze sobą trendy użytkownicy mogą dowiedzieć się o nich czegoś więcej i odkryć, jakie połączenia najlepiej do nich przemawiają. Taka formuła również idealnie wpisuje się w obecne tendencje, hołdując zasadzie, że dla współczesnych użytkowników liczy się przede wszystkim doświadczenie. Całość została bowiem pomyślana głównie jako dobra zabawa z informacjami w tle. W ten sposób Trend Mixer ma być przyjemną w odbiorze inspiracją dla marketerów. Pomysł interaktywnej formy pojawił się pod wpływem obserwacji zmian w trendach na przestrzeni ostatnich lat.

- Od jakiegoś czasu granice między poszczególnymi stylami ulegają zamazaniu, wszystko się miesza. Panuje szerokopojęty eklektyzm, a przy tym moda na zwracające uwagę, skłaniające do refleksji i zmieniające nasze przyzwyczajenia kontrasty. A skoro łączenie jest czymś trendy, to dlaczego nie stworzyć zestawienia trendów, które pozwala na ich miksowanie? - mówi Aleksandra Marchocka, head of design.

obrazek

Przygotowany przez Peppermint Trend Mixer przedstawia trendy w komunikacji marketingowej takie jak voice search, AR i VR czy customer-centric marketing. A wśród trendów wizualnych omawia takie zjawiska jak rozwój holographic design, efekt podwajania obrazu, czy właśnie eklektyzm. A wszystko po to, by pokazać, że to właśnie łączenie wielu trendów jest dziś najlepszym rozwiązaniem w dziedzinie reklamy.

- Działając w tak dynamicznym otoczeniu z jakim mamy dziś do czynienia nie możemy pozwolić sobie na opieranie się na jednym trendzie. Warto korzystać z różnorodnych inspiracji i sprawnie łączyć trendy z różnych dziedzin, wybierając te, które najlepiej odpowiadają na potrzeby naszych konsumentów. Właśnie o tej konieczność korzystania z szerokiej palety inspiracji myśleliśmy tworząc Trend Mixer – mówi Bartek Cymer, dyrektor zarządzający Peppermint.

obrazek

  • Trend Mixer dostępny jest TUTAJ.

Patronat nad interaktywnym trendbookiem objął serwis NowyMarketing.pl

Źródło: Peppermint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Benq SW270C Photovue – fotograficzny monitor IPS z HDR
BenQ Wprowadził na polski rynek kolejny monitor z rodziny PhotoVue przeznaczonej dla fotografów – 27 calowy SW270C. Wyposażony w Uniformity Technology monitor równomiernie na całym ekranie wyświetla doskonałe kolory, zapewniając 99% zgodność z paletą Adobe RGB i 97% z paletą DCI-P3. Gniazdo USB-C ułatwia połącznie notebooka z monitorem za pomocą jednego tylko kabla...
Podróbki zdominowały rynek materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Firma HP przedstawiła wnioski z sondażu przeprowadzonego na zlecenie amerykańskiego producenta przez agencję badawczą Harris Interactive. Zgodnie z wynikami analizy, ryzyko zakupu podrobionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest dziś wyższe, niż kiedykolwiek przedtem.
Loteria Orlen: kolejna odsłona kampanii
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej...
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o zaletach aplikacji mobilnej, nawiązując do prędkości, z jaką poruszają się kitesurferzy.
Sony: koncentrator USB z czytnikiem kart SD/microSD UHS-II
Firma Sony poinformowała o wprowadzeniu do oferty kolejnego produktu, który ułatwi użytkownikom profesjonalnym szybką, niezawodną i wydajną pracę. MRW-S3 to najszybszy na świecie czytnik kart SD/microSD UHS-II oraz koncentrator USB. Urządzenie wyposażono w złącza USB 3.1 Gen 2 i technologię zasilania USB PD (USB Power Delivery) przy mocy do 100 W. Przewidziano też możliwość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764