logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trendbook z możliwością interakcji od Peppermint

  PR 16.01.2019, przeczytano 179 razy
ilustracjastrzałka

Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała Trend Mixer - interaktywne zestawienie trendów wizualnych i marketingowych na 2019 rok. Trend Mixer dostępny jest online oraz w formie drukowanej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trendbook-z-mozliwoscia-interakcji-od-peppermint,380822,artykul.html

Zawsze na początku roku w mediach pojawia się wiele predykcji dotyczących trendów - raporty, trendbooki. Peppermint stworzył jednak nie kolejny trendbook, ale interaktywny Trend Mixer. Przedstawia on 14 trendów - 7 dotyczy designu i 7 mówi o komunikacji marketingowej. Każdy z nich został zilustrowany przez agencję w formie połówki twarzy, którą można dowolnie łączyć z pozostałymi.

- Chcieliśmy w ten sposób z jednej strony pokazać, jakie będą tendencje w trendach marketingowych i wizualnych w 2019 roku, z drugiej strony, dać użytkownikom możliwość zabawy. - tłumaczy Ewa Cymer, head of creative w Peppetmint.

obrazek

Zestawiając ze sobą trendy użytkownicy mogą dowiedzieć się o nich czegoś więcej i odkryć, jakie połączenia najlepiej do nich przemawiają. Taka formuła również idealnie wpisuje się w obecne tendencje, hołdując zasadzie, że dla współczesnych użytkowników liczy się przede wszystkim doświadczenie. Całość została bowiem pomyślana głównie jako dobra zabawa z informacjami w tle. W ten sposób Trend Mixer ma być przyjemną w odbiorze inspiracją dla marketerów. Pomysł interaktywnej formy pojawił się pod wpływem obserwacji zmian w trendach na przestrzeni ostatnich lat.

- Od jakiegoś czasu granice między poszczególnymi stylami ulegają zamazaniu, wszystko się miesza. Panuje szerokopojęty eklektyzm, a przy tym moda na zwracające uwagę, skłaniające do refleksji i zmieniające nasze przyzwyczajenia kontrasty. A skoro łączenie jest czymś trendy, to dlaczego nie stworzyć zestawienia trendów, które pozwala na ich miksowanie? - mówi Aleksandra Marchocka, head of design.

obrazek

Przygotowany przez Peppermint Trend Mixer przedstawia trendy w komunikacji marketingowej takie jak voice search, AR i VR czy customer-centric marketing. A wśród trendów wizualnych omawia takie zjawiska jak rozwój holographic design, efekt podwajania obrazu, czy właśnie eklektyzm. A wszystko po to, by pokazać, że to właśnie łączenie wielu trendów jest dziś najlepszym rozwiązaniem w dziedzinie reklamy.

- Działając w tak dynamicznym otoczeniu z jakim mamy dziś do czynienia nie możemy pozwolić sobie na opieranie się na jednym trendzie. Warto korzystać z różnorodnych inspiracji i sprawnie łączyć trendy z różnych dziedzin, wybierając te, które najlepiej odpowiadają na potrzeby naszych konsumentów. Właśnie o tej konieczność korzystania z szerokiej palety inspiracji myśleliśmy tworząc Trend Mixer – mówi Bartek Cymer, dyrektor zarządzający Peppermint.

obrazek

  • Trend Mixer dostępny jest TUTAJ.

Patronat nad interaktywnym trendbookiem objął serwis NowyMarketing.pl

Źródło: Peppermint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart podsumowuje targi Remadays 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays 2019 dobiegły końca. W tym roku na 300 m2 powierzchni, na dwóch stoiskach P15 i M15, Integart zaprezentował poszerzoną, kompleksową ofertę najnowocześniejszych technologii i rozwiązań dla LFP oraz mediów do druku wielkoformatowego. Podczas RemaDays przeprowadziliśmy setki rozmów biznesowych, uścisnęliśmy...
Będzie nowe oprogramowanie do aparatów Nikon Z 7 i Nikon Z 6
Firma Nikon ogłosiła rozpoczęcie prac nad nowym oprogramowaniem do swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Nikon Z 7 i Nikon Z 6. Oprogramowanie da dostęp do nowych funkcji, np. AF z detekcją oka, oraz doda obsługę sygnałów wyjściowych RAW i kart pamięci CFexpress. Ponadto udoskonali funkcje AF/AE obu aparatów.
Badanie: 77% konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości

Google, PayPal, Gillette i Johnson & Johnson to marki, które znalazły się w globalnym top ten Meaningful Brands 2019. W Polsce najbardziej meaningful są Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann. 82% marek mogłoby po prostu zniknąć z polskiego rynku i nikt by się nie zmartwił. To bardzo duży, bo blisko 10% wzrost w stosunku do danych z poprzedniej fali. Marki Meaningful...
„Bierz życie za rogi” – nowa kampania Banku Pekao S.A.
„Bierz życie za rogi” to hasło przewodnie nowej kampanii Banku Pekao S.A., która będzie promować w pierwszej kolejności Konto Przekorzystne naszego banku. W kampanii została wykorzystana postać wybitnego himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela. Inspiracją dla stworzenia kampanii było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów...
Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”
W najnowszej kampanii ING Katarzyna Nosowska zaświadcza, że zaśpiewa, żeby Twoja firma miała więcej klientów. Bank kolejny raz zachęca Polaków do dawania dobrych opinii na temat firm bo to dla nich najlepsza reklama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764