logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trendbook z możliwością interakcji od Peppermint

  PR 16.01.2019, przeczytano 637 razy
ilustracjastrzałka

Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała Trend Mixer - interaktywne zestawienie trendów wizualnych i marketingowych na 2019 rok. Trend Mixer dostępny jest online oraz w formie drukowanej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trendbook-z-mozliwoscia-interakcji-od-peppermint,380822,artykul.html

Zawsze na początku roku w mediach pojawia się wiele predykcji dotyczących trendów - raporty, trendbooki. Peppermint stworzył jednak nie kolejny trendbook, ale interaktywny Trend Mixer. Przedstawia on 14 trendów - 7 dotyczy designu i 7 mówi o komunikacji marketingowej. Każdy z nich został zilustrowany przez agencję w formie połówki twarzy, którą można dowolnie łączyć z pozostałymi.

- Chcieliśmy w ten sposób z jednej strony pokazać, jakie będą tendencje w trendach marketingowych i wizualnych w 2019 roku, z drugiej strony, dać użytkownikom możliwość zabawy. - tłumaczy Ewa Cymer, head of creative w Peppetmint.

obrazek

Zestawiając ze sobą trendy użytkownicy mogą dowiedzieć się o nich czegoś więcej i odkryć, jakie połączenia najlepiej do nich przemawiają. Taka formuła również idealnie wpisuje się w obecne tendencje, hołdując zasadzie, że dla współczesnych użytkowników liczy się przede wszystkim doświadczenie. Całość została bowiem pomyślana głównie jako dobra zabawa z informacjami w tle. W ten sposób Trend Mixer ma być przyjemną w odbiorze inspiracją dla marketerów. Pomysł interaktywnej formy pojawił się pod wpływem obserwacji zmian w trendach na przestrzeni ostatnich lat.

- Od jakiegoś czasu granice między poszczególnymi stylami ulegają zamazaniu, wszystko się miesza. Panuje szerokopojęty eklektyzm, a przy tym moda na zwracające uwagę, skłaniające do refleksji i zmieniające nasze przyzwyczajenia kontrasty. A skoro łączenie jest czymś trendy, to dlaczego nie stworzyć zestawienia trendów, które pozwala na ich miksowanie? - mówi Aleksandra Marchocka, head of design.

obrazek

Przygotowany przez Peppermint Trend Mixer przedstawia trendy w komunikacji marketingowej takie jak voice search, AR i VR czy customer-centric marketing. A wśród trendów wizualnych omawia takie zjawiska jak rozwój holographic design, efekt podwajania obrazu, czy właśnie eklektyzm. A wszystko po to, by pokazać, że to właśnie łączenie wielu trendów jest dziś najlepszym rozwiązaniem w dziedzinie reklamy.

- Działając w tak dynamicznym otoczeniu z jakim mamy dziś do czynienia nie możemy pozwolić sobie na opieranie się na jednym trendzie. Warto korzystać z różnorodnych inspiracji i sprawnie łączyć trendy z różnych dziedzin, wybierając te, które najlepiej odpowiadają na potrzeby naszych konsumentów. Właśnie o tej konieczność korzystania z szerokiej palety inspiracji myśleliśmy tworząc Trend Mixer – mówi Bartek Cymer, dyrektor zarządzający Peppermint.

obrazek

  • Trend Mixer dostępny jest TUTAJ.

Patronat nad interaktywnym trendbookiem objął serwis NowyMarketing.pl

Źródło: Peppermint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764