logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trendy 2021 w IT - kalendarz adwentowy No Fluff Jobs

  PR 07.12.2020, przeczytano 725 razy
ilustracjastrzałka

Ale nie z łakociami, tylko z trendami w branży IT w formie 24 krótkich i łatwych do przyswojenia zbiorów wiedzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trendy-2021-w-it---kalendarz-adwentowy-no-fluff-jobs,389489,artykul.html

W branży IT brakuje nadal około 50 tys. doświadczonych programistów. Kadra zarządzająca, skupiona na strategii i wyznaczaniu nowych kierunków działania, szczególnie teraz potrzebuje ludzi, którzy poprowadzą firmowe inicjatywy do końca i z sukcesem, bez względu na miejsce czy przyjęty tryb pracy. Dlatego No Fluff Jobs postanowił przygotować zestawienie najważniejszych trendów IT w 2021 roku. Przegląd trendów obejmuje nie tylko te technologiczne, dotyczące wynagrodzeń i posiadanych przez kandydatów umiejętności, ale także sposobu i trybu prowadzenia projektów w złożonym środowisku IT. Jest to również sektor HR i wyzwania dla pracodawców w branży, w tym konieczność zaadresowania problemów, jakie stoją przed pracownikami, którzy swoje zadania wykonują w domu.

- Postanowiliśmy podzielić się naszymi obserwacjami na temat kluczowych tendencji na rynku pracy i rekrutacji oraz w biznesie w sektorze technologicznym. Te trendy będą kształtować 2021 rok, jeśli chodzi o zatrudnianie i rozwój pracowników. Mamy nadzieję, że nasz kalendarz ułatwi planowanie działań zarówno osobom chcącym się rozwijać zawodowo, jak i firmom - mówi Marek Jarząbek, Marketing Manager w No Fluff Jobs i pomysłodawca projektu.

Tak jak w tradycyjnym kalendarzu adwentowym codziennie od 1 do 24 grudnia będzie można otworzyć jedno okienko, w którym znajdziemy podsumowanie jednego trendu, który eksperci No Fluff Jobs zauważyli w ostatnich miesiącach. Jeśli jednak ktoś jest bardzo niecierpliwy i chciałby od razu otworzyć wszystkie okienka, również może to zrobić - wystarczy, że pobierze pełną wersję w postaci raportu.

Z pierwszego okienka dowiedzieliśmy się, że aktualnie na rynku IT ciężko o kandydatów, zwłaszcza tych z wysokimi kompetencjami i z dużym doświadczeniem w projektach komercyjnych. Większość firm zdecydowała się postawić na rekrutację pracowników z większym doświadczeniem, którzy szybko znaleźli pracę i w tych niepewnych czasach raczej nie planują jej na razie zmieniać. Rekrutujący będą więc musieli otworzyć się na początkujących i średniozaawansowanych specjalistów (juniorów i midów), których na rynku nie brakuje, albo liczyć na napływ programistów z innych krajów.

Autorami raportu są pracownicy No Fluff Jobs: Marek Jarząbek, Natalia Albecka-Eikmann i Marek Wilczek.

Źródło: No Fluff Jobs

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764