logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Trendy w druku: wygoda operatora

  PR 29.07.2015, przeczytano 678 razy
ilustracjastrzałka

Według IDC, w ostatnich trzech latach wartość polskiego rynku nisko- i średnionakładowch systemów produkcyjnych odnotowała wzrost aż o 43%. W tym samym czasie liczba sprzedanych systemów cyfrowych wzrosła o 61%, a kolorowych aż o 79%. Według analityków dynamika i konkurencyjność rynku sprawiają, że pojawiają się na nim analogiczne trendy jak w przypadku elektronicznych urządzeń osobistych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trendy-w-druku%3A-wygoda-operatora,25552,artykul.html

- Obecnie jakość wydruków jest tak wysoka, że użytkownika nie interesuje już tak bardzo technologia w jakiej produkt powstaje, tylko prostota pracy oraz racjonalność kosztów. Zupełnie jak w przypadku, użytkownika indywidualnego – powiedział Adam Bieniewski, Marketing Manager Business Solutions CEE, Sharp Electronics Europe. – Klienci coraz większą wagę przywiązują do swojej wygody oraz automatyzacji, a nasza oferta jest odpowiedzią właśnie na te dwie potrzeby. – dodał.

Aby zapewnić maksymalną wygodę pracy operatora i prostotę obsługi, na wejściu do urządzenia, w systemach Sharp, zastosowano pobieranie podciśnieniowe, umożliwiające stosowanie szerokiego spektrum mediów. Dodatkowo możliwe jest ustawienie katalogu mediów, w którym to zapisywane są parametry związane z papierem, jak i parametry związane z utrwalaniem, czy z pasowaniem. Należy je przywołać każdorazowo zmieniając papier. Zabieg ten wymaga od operatora jedynie minimalnego nakładu pracy. Musi on jedynie pamiętać o przypisaniu papieru do kasety, do której wkłada właśnie papier. Resztę zrobi za niego maszyna. 

Systemy produkcyjne Sharp oparte są na gwarantującym najwyższą jakość i zapewniającym najlepsze rezultaty w swojej klasie zewnętrznym kontrolerze Fiery. Idąc krok dalej, aby zapewnić jak największą wygodę i ergonomię w najnowszym systemie produkcyjnym Polaris PRO MX-7500N zintegrowano ekran Fiery z ekranem urządzenia. Zainstalowanie najnowszego RIP’u EFI Fiery umożliwia obsługę urządzenia bezpośrednio z kolorowego dotykowego panelu LCD - oznacza to łatwość obsługi i brak konieczności poświęcania cennej przestrzeni na stworzenie osobnego stanowiska. Zyskujemy dzięki temu większą przestrzeń roboczą.

Dane IDC potwierdzają dynamiczny wzrost rynku. Kolejne trendy na które zdaniem analityków należy zwrócić uwagę to wzrost znaczenia koloru, self-publishing, ekologia oraz możliwości, które otwierają przed drukiem smartfony.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764