logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trendy w materiałach POS na Remadays 2017

  PR 22.02.2017, przeczytano 1268 razy
ilustracjastrzałka

W połowie lutego przedstawiciele branży reklamowej po raz kolejny spotkali się na międzynarodowych targach Rema Days. Impreza, jak co roku przyciągnęła wystawców z całego świata, którzy zaprezentowali najnowsze rozwiązania, produkty i kierunki w reklamie i poligrafii. O trendach w materiałach POS opowiadają przedstawiciele agencji Pink Pepper Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trendy-w-materialach-pos-na-remadays-2017,31556,artykul.html

Wśród produktów wspierających sprzedaż nadal króluje karton. Wraz z rozwojem technologicznym, materiał ten stwarza coraz większe możliwości projektowe nie tylko w zakresie małych form reklamowych, ale także dużych ekspozytorów zbliżonych trwałością i wytrzymałością do POS-ów stałych.

- Projekty wykonane z kartonu są lekkie, łatwe w transporcie i szybkie w montażu. Jest to szczególnie istotne w obliczu sezonowości sprzedaży, która powoduje potrzebę częstej zmiany ekspozycji. Branża retail chętnie realizuje także krótkie, okolicznościowe akcje promocyjne i marketingowe. Kartonowe materiały POS są w tym wypadku idealnym narzędziem wspierającym sprzedaż - mówi Magdalena Gut z agencji Pink Pepper Media.

- Kolejnym powodem, dla którego branża POS stawia na karton jest nurt promujący eko postawy i dbałość o środowisko naturalne. Kartonowe ekspozytory czy gadżety reklamowe wyprodukowane z materiałów odnawialnych to widoczny i pozytywny trend na rynku reklamowym. Są równie trwałe, praktyczne, a moda na minimalizm, naturalność czyni je niezwykle atrakcyjnym i korzystnym wizualnie – mówi Magdalena Gut.

- Oprócz względów praktycznych i ekologicznych na korzyść kartonowych rozwiązań POS przemawia plastyczność materiału. Karton stwarza coraz większe możliwości projektowe, a jest to niezwykle ważne w branży, która pomaga swoim klientom wyróżnić się na tle konkurencji. Klienci poszukują agencji, które zrealizują dla nich niestandardowe projekty, według ich własnych pomysłów i indywidualnych zapotrzebowań. Dotyczy to zarówno materiałów POS, jak również gadżetów reklamowych. W przypadku tych drugich dostrzegamy także paradoksalnie równie silny trend na tradycyjne rozwiązania. W dalszym ciągu lubimy długopisy, kubki czy pendrive’y. Coraz większą uwagę zwracamy jednak na jakość i design gadżetu – podkreśla Magdalena Gut.

Rema Days to międzynarodowe targi branży poligraficznej i sektora kreatywnego. Wydarzenie organizowane jest od 2005 roku i z każdą edycją przyciąga coraz więcej wystawców i zwiedzających. Impreza należy do największych na terenie Europy Środkowej. W tym roku, między 15 a 17 lutego, przyciągnęła ponad 800 wystawców i kilkanaście tysięcy zwiedzających z całego świata. Targi to okazja do wymiany opinii i prezentacji najnowszych trendów branży reklamowej i poligraficznej.

Źródło: Pink Pepper Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764